Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntui kuulla, että exäsi saa lapsen?

Vierailija
26.11.2016 |

Erosta ei vielä edes kahta vuotta ja oltiin yhdessä lähes kahdeksan vuotta. Suunniteltiin hankkivamme lapsia lähivuosina, mutta sitten meille tuli tyhmä kriisi ja halusin erota, mies ei. Mutta ei huolinut myöhemmin takaisinkaan. Nyt sain kuulla että odottavat lasta. Miten pahalta tuntuu. Eivät ole yhdessä olleet kun vasta reilun vuoden. Eivät voineet sitten pitempään odottaa. Vai olikohan edes kovin pitkälle ajateltu. Olen pitänyt exääni fiksuna ja harkitsevana. Meidän piti niitä lapsia yhdessä saada, nimetkin jo päätettiin. En mä siis enää exääni takaisin halua. Mutta oudolta tuntuu, että näin äkkiä lapsi. Itse vasta alkanut deittailemaan muita miehiä. Onko outoa ettei tuo uutinen tunnu yhtään hyvältä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosta ei vielä edes kahta vuotta ja oltiin yhdessä lähes kahdeksan vuotta. Suunniteltiin hankkivamme lapsia lähivuosina, mutta sitten meille tuli tyhmä kriisi ja halusin erota, mies ei. Mutta ei huolinut myöhemmin takaisinkaan. Nyt sain kuulla että odottavat lasta. Miten pahalta tuntuu. Eivät ole yhdessä olleet kun vasta reilun vuoden. Eivät voineet sitten pitempään odottaa. Vai olikohan edes kovin pitkälle ajateltu. Olen pitänyt exääni fiksuna ja harkitsevana. Meidän piti niitä lapsia yhdessä saada, nimetkin jo päätettiin. En mä siis enää exääni takaisin halua. Mutta oudolta tuntuu, että näin äkkiä lapsi. Itse vasta alkanut deittailemaan muita miehiä. Onko outoa ettei tuo uutinen tunnu yhtään hyvältä?

Sitä saa mitä tilaa. Mitäs aloit kursailla ja kiukutella. Miestä ei moinen kiinnostanut.

Ja usko pois, miehen liitto on nyt parempi kuin ikinä liitto sun kanssa.

Vierailija
2/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo nyt ole fiksua toimintaa ollenkaan noin pian lapsia tehdä. Eivät tunne toisiaa laisinkaan.

Luultavasti suhde loppuu kun lapsi syntyy.

Itsekin seurustelin 4 vuotta ennen lapsen hankintaa ja en minäkään en tuntenut tarpeeksi hyvin miestä.

Ymmärrän kyllä et tuntuu pahalta

Vierailija
4/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei exän tarvi odottaa jotain aikaa x jolloin saa jatkaa elämäänsä haluamallaan tavalla. Jos on löytänyt sopivan kumppanin ja haluavat lapsia niin mitäpä se exälle kuuluu. Sinulla varmaan painaa tuossa se että olisitkin halunnut miehen takaisin mutta mies ei halunnut vaan todennut että elämä parempaa ilman sinua.

Vastaus itse kysymykseen. Ei oikeastaan tuntunut miltään. Exästä olin yli päässyt joten hänen lapsensaantinsa ei minusta tuntunut ainakaan pahalta. Itsekin sain myöhemmin lapsia ja lähinnä onnellinen ettei tullut tuon exän kanssa lisäännyttyä kun nykyinen on kaikin puolin minulle parempi

Vierailija
5/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sikiää noita ex-vaimoja jotka haluaa määrätä ex-miehensä elämästä vielä vuosia eron jälkeenkin????

ei ihme että mies potkaisi vaimon pihalle....

Vierailija
6/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että onneksi ei ole minun.

Vierailija
7/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olisin kuullut että ex-mies saa lapsen niin olisihan se ylittänyt varmasti uutiskynnyksen koko maailmassa kun mies synnyttää!

Vierailija
8/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko exilläni lapsia eikä kiinnosta.

Vierailija
9/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnostanut vähääkään eksän lapsensaamiset. Ihan siitä syystä, että hän hankki ne kaltaisensa kanssa. Itse pykäsin nykyiseni kanssa lapsen kolmen kuukauden tuntemisen jälkeen, ja meillä on ensi kesänä häät. Sitten taas mies, jonka kanssa seurustelin seitsemän vuotta muuttui niin mahdottomaksi kontrolloijaksi, että se siitä pitkään tuntemisesta. Erosin ennen kuin sidoin itseni siihen mieheen lapsen avulla ja sitten vasta helvetti olisikin ollut irti. Sain silti parhaimman isän lapselleni vaikka eroaisimmekin. Mitä väliä enää, sillä lapsen hyvinvointi kiinnostaa ja painaa vaakakupissa eniten.  

Vierailija
10/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni lähinnä huvitti, kaksi exää ilmoitti suunnilleen samaan aikaan odottavansa "esikoistaan" ja itsekin olin nykyiselle kumppanilleni raskaana. Ei siinä siis mitään ihmettelemistä ollut sen enempää, tosin nykyisen mieheni kanssa olemme olleet yhdessä jo viitisen vuotta ja exät nykyistensä kanssa toinen vuosia pidempään ja toinen vain sen pari vuotta.

Nyt toinen exä jo kertoi odottavansa toista lasta samaisen kumppanin kanssa (exälle jo kolmas lapsi, naiselle vasta toinen) ja itsekin olen taas paksuna :D. Toinen exä ei ole vielä toisesta lapsesta huudellut, voi olla ettei nykyinen kumppaninsa halua enää kuudetta mukulaa itsellensä ja nytkin exä saa toimia kaikkien lasten "lastenvahtina" kun nainen menee milloin missäkin. Ei ehkä itsekään jaksaisi useampaa lasta.

Exien uusista suhteista ja lapsista olen aina ollut iloinen. Hyvä etten ollut heidän elämänsä yksipuolinen rakkaus, jonka perään olisivat jääneet vellomaan itsesäälissä ja katkeruudessa.

Vierailija
11/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, pisimpään yhdessä ollut pariskunta kaveripiirissäni on ollut yhdessä 14 vuotta. He alkoivat odottaa lasta kolmen kuukauden tuntemisen jälkeen, ja siitä naimisiin neljän vuoden kuluttua. Lapsia on tullut muutama lisää mutta yhdessä ovat edelleen, joten se siitä. Kaikkiin suhteisiin eivät vain kuulu lapset ja olen huomannut että joku joka ei halua lapsia, ei halua niitä senhetkisen kumppanin kanssa välttämättä. 

Vierailija
12/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kyseisen miehen kanssa lyhyt suhde ja sen jälkeen useamman vuoden hän antoi jatkuvasti ymmärtää että saisin hänet takaisin, muttei pian enää tahtonut olla enää missään tekemisissä minun kanssa. Löysin nykyisen miehen, mentiin naimisiin ja saatiin lapsi. Aika vasta luin facessa että tämä minu eksäkin saa lapsen jolloin tuli olo kuin en saisi häntä enää ikinä takaisin. Sitä ennen ei ole ollut aikoihin mitään pieniäkään ajatuksia hänestä ja rakastan miestäni. Silti tuli sellainen olo.

Vierailija
13/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies "tuhlasi" sun kanssa 8 vuotta, siinä syy miksi jo vuoden yhdessä olon jälkeen uuden kanssa hankkivat lapsen. En tiedä minkä ikäisiä olette mutta uskon että sun ex haluaa olla kohtuu nuori kun lapsia hankkii. Kyllä se biologinen kello tikittää miehilläkin vaikka voisivat ihan hyvin odottaa 50-vuotiaaks tai vanhemmaks kun lapsia hankkivat. Tosi elämä kuitenkin on eri, jos mies on jo yli 30v niin en ihmettele ollenkaan miksi noin nopeeta toimintaa. Tiedätkö minkä ikäinen sun exän uusi nainen on?

Vierailija
14/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin onnellinen hänen puolestaan. Takana vaikea ero, jonka jälkeen exän elämä kuulosti olevan pitkään aika tuuliajolla. Nyt hän on löytänyt mukavan naisen, jonka kanssa  asettunut aloilleen saanut lapsen. En toivo mitään pahaa exälleni, nykyään olemme ihan hyvissä väleissä. 

Vierailija
15/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yksi ex-naisystäväni tuli raskaaksi pari kuukautta eromme jälkeen. Hänellä oli vauvakuume jo yhdessä ollessamme, mutta minä en halunnut lapsia. Tunsin suurta helpostusta kuullessani vauvauutistesta ja siitä, ettei se ollut minun. Erosivat sittemmin kun lapsi oli alle vuoden ikäinen.

Vierailija
16/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä tuntui kuulla. Suhteen päättyminen olisi voinut sujua fiksumminkin eli ei ollut mikään kaunis tai helppo ero. Kun kuulin, että odotti vauvaa uuden puolison kanssa melko pian suhteen alkamisesta, oli se tavallaan sinetti, että meillä ei ollut yhteistä tulevaisuutta (onneksi!).

Nykyään ovat eronneet ja taitaa olla kaksi yhteistä lasta. Itse naimisissa ja lapsia.

Vierailija
17/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen reaktio oli sääli sekä naista että lasta kohtaan. Erosimme koska mies pahoinpiteli minut riidan aikana ja sama meno näkyy jatkuvan, tulivat kaupungilla vastaan ja naisella silmä mustana ja huuli halki.

Vierailija
18/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin mitkään kirjoitukset saa ärsyyntymään, mutta sun kirjoitus ap kyllä saa.

Ja mitähän hittoa sun ex:n olis pitänyt odottaa? Ehkäpä asia on tällä hetkellä ihan just niinkuin pitääkin, asiat loksahtivat paikoilleen kun sun kanssa ei 8:ssa vuodessa tullut lasta eikä paskaakaan, eli SINÄ olit väärä kumppani ex:llesi, oletko miettinyt sitä mahdollisuutta?

Ja että miltäkö on omalla kohdalla tuntunut? Kun entinen aviomies on saanut kakai lasta, uuden kumppanin kanssa.. no, olin tyytyväinen hänen puolestaan. Enemmnkin plen ihmetellyt, että menisivät naimisiin, kun on kaksi lastakin ja kovin onnellisia yhdessä ovat.

Itse menin uusiin naimisiin, ja miehen ex alkoi riivaamaan meitä heti alkuseurustelun aikana, ja sitä vainoa kesti pari vuotta, ikävää ettei se hänen salasuhde lämmittänytkään alkuhuumas pitempää. Ja kyllä oli kpva pala sille akalle kun mieheni kerta toisen jälkeen torjui ex.än ja lopuksi kertoi että me olemme naimisiin menossa vuoden seurustelun jälkeen. Hekun eivät olleet edenneet mihinkään 6 vuoden jälkeenkään. Nyt ollaan oltu naimisissa jo 13vuotta ja pari muksua on. Ja mikä huvittavinta.. facestahan näkee jos joku stalkkaa.. molemmilla miehen ex on keikkuu kaveriehdotusten kärjessä, eikä yhtään yhteistä tuttua ole.

Mut kuitenkin.. ap you are out!!! Lakkaa pohtimasta exän valintoja, sinä et tiedä niistä mitään, sinä et tiedä mitään heidän suhteesta etkä mistään muustakaan. Mene eteenpäin

Vierailija
19/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt jo" ja "onneksi minun ei tarvitse enää alkaa tuohon".

Vierailija
20/31 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaleja mustasukkaisuuden tunteita sinulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä