Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain nimipäiväni onnitteluja livessä, puhelimessa, viestein, mut en YHTÄÄN facebookissa!

Vierailija
26.11.2016 |

Mutta ymmärränkin tavallaan, että kukaan ei muistanut minun nimipäivääni naamakirjassa, koska ensinäkin siellä eivät ole edes mukana minulle kaikkein tärkeimmät henkilöt, jotka tietenkin onnittelivat minua, ja toisekseen myönnän, että en itsekkään ole muistanut tai onnitellut kaikkia facebook-kaverilistalaisia heidän nimipäivinään, mutta kuitenkin joitakin olen muistanut onnitella nimikkopäivänsä johdosta fasessakin, mutta tämän jälkeen päätin, että en onnittele enää, en edes kenenkään syntymäpäivänäkään! Haistakoot pitkät koko naamakirjan sakki!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vama ettet ole estänyt seinällesi kirjoittamista?

Vierailija
2/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ymmärränkin tavallaan, että kukaan ei muistanut minun nimipäivääni naamakirjassa, koska ensinäkin siellä eivät ole edes mukana minulle kaikkein tärkeimmät henkilöt, jotka tietenkin onnittelivat minua, ja toisekseen myönnän, että en itsekkään ole muistanut tai onnitellut kaikkia facebook-kaverilistalaisia heidän nimipäivinään, mutta kuitenkin joitakin olen muistanut onnitella nimikkopäivänsä johdosta fasessakin, mutta tämän jälkeen päätin, että en onnittele enää, en edes kenenkään syntymäpäivänäkään! Haistakoot pitkät koko naamakirjan sakki!

:DOn muuten ollut huvittavaa seurailla vuosia jo joidenkin ihmisten koston himoaan tässäkin asiassa kuten nimipäiväonnitteluissa niin, että jos itse en ole muistanut jostain syystä onnitella jotakuta, niin kosto tulee sitten oman nimipäivän kohdalla, että kyseinen henkilö jättää onnittelunsa väliin heti seuraavana nimipäivänä, että on se vaan kivaa, kun ihmiset ovat niin ihania, ne parhaimmatkin ystävät joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vama ettet ole estänyt seinällesi kirjoittamista?

En ole estänyt seinälle kirjoittamista keneltäkään.

AP.

Vierailija
4/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi onnitella nimi tai syntymäpäivistä facessa. Se on jotenkin hassua ja mekaanista.

Vierailija
5/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel. Sulla ei sitten nimipäivää koska se ei ollut facessa....tsiisus.Niin minä mieleni pahoitin...

Vierailija
6/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain facessa  profiilissa julkistettu tai seinälle kirjoitettu mikätahansajuttu on virallist ja torellist. Tämä selvä.

Minä en siis ole olemassa.

Vierailija
7/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei edes nimipäivää juhlita tai vietetä. Ei lapsuudenkodissanikaan koskaan ollut tapana viettää.En edes muista omaa nimipäivääni yleensä. Siksi en onnittele koskaan ketään nimipäivän johdosta, koska itselle ihan vierasta.

Vierailija
8/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/4:  AP. vastaa kysymykseesi, että miksikö pitäisi onnitella minua myös fasessa?  Noh, härren good, just sen takia, että itsekkin olen onnitellut joitakin, mutta en kaikkia fasessakin, mutta tämän jälkeen lopetan sitten heidänkin onnittelemisensa fasessa, jotka eivät itse onnittele fasessa minua.  Syntymäpäiväonnitteluista en niin välitäkkään, koska viisikymppis-onnittelujen jälkeen piilotin syntymäpäiväni fasessa, mutta tietenkin ulkopuolella fasesta olevat ystävät ja lähisukulaiset sekä oma rakas perheeni muistaa onnitella niin syntymäpäivänä kuin nimipäivänäkin joka vuosi. 

Ihmettelen vaan tuota naamakirjasen porukkaa tiettyjen henkilöiden osilta, etteivät nimipäivänäni onnitelleet, ja jotka ovat onnitelleet kuitenkin vuosia sitten fasessakin, mutta ehkäpä se on sitten kostoa siitä, että itse en ole kaikkia muistanut onnitella enää viime vuosien aikana naamakirjassa.

:D Mutta voihan se olla niinkin, että joillakin ihmisillä on niin kiire, etteivät kalenterista enää vilkaise nimipäiviä, tai muisti on dementoitunut.

Vierailija
9/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7/8:lle:  Juuh, sinulla on ollut tuollaista nimipäiväsi suhteen, mutta minä olen viettänyt tuossa suhteessa erilaisen menneisyydenkin, että nimipäiviä on vietelty ihan konkreettisesti juhlien.

Eli pidin oikein nimipäiväkestit joskus vuosia sitten, mutta en enää ole varsinaisia juhlia pitänyt kotonani nimipäivänäni.  Mutta mitä olen keskustellut viime vuosien aikana ihmisten kanssa, niin harva enää juhlistaa nimipäiviään sillä tavalla kuin joskus oli tapana.

Mutta onnitteluja saan viestein ja jotkut jopa soittavat puhelimella onnitellakseen nykyisinkin, vaikka juhlia en enää ole vuosiin pitänytkään nimipäiväni johdosta. 

Lämmittäähän se aina, että joku muistaa onnitella, on se sitten syntymäpäivä tai nimipäivä ja edes lähipiiristäni ja ystävistäni.

Nyt oli kyse kuitenkin kohdallani fasebookin onnittelemattomista kaveripiiriläisistäni, joka nyt koostuu hyvinkin erilaisista henkilöistä, ja ymmärrän kyllä senkin, että fasebookissa on sellaisiakin listallani mukana, joilta en edes odota nimipäiväni muistamista, mutta osa siellä kyllä on sellaisiakin henkilöitä, joita itse olen onnitellut ja hekään eivät näytä muistaneen enää, niin parastahan se on sitten unohtaa itsekkin fasebookin kaverilistalaisten onnittelut tästä lähtien totaalisesti.

Vierailija
10/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi onnitella nimi tai syntymäpäivistä facessa. Se on jotenkin hassua ja mekaanista.

Juu, ei pidäkkään onnitella ketään nimi- tai syntymäpäivänä fasessa, vaikka se hassua ja mekaanista sinun mielestäsi olisikin, mutta ei pidä sitten ottaa herneitä nenäänsä, jos ja kun minäkään en onnittele ketään fasessa, ja päätin vakaasti jo pari vuotta sitten, että multa ei onnitteluja tipu kenellekään fasebook-kavereilleni. 

Vierailija
11/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli viiskymppinen ämmä ja itkee kun ei saa nimipäiväonnitteluja fasessa :-D

Tän on pakko olla provo!!

Vierailija
12/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAHAHA; mä olen viskannut ulos kaikki epäkelpoiseksi luokittelemani fasebookkikaverit.

Enkä kaipaa heitä yhtään "määkimään" sivustolleni, ja aiheuttamaan oma-aloitteista skismaansa mun fasebook-sivuilleni. 

Yhdenkin tyypin totesin erään käymämme keskustelumme jälkeen niin lieroksi ja kieroksi ihmisolioksi, että en jäänyt kaipaamaan, kun nakkasin hänet fasebookistani pihalle!

Vierailija
13/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että nimipäiväonnitteluja... 😀

Itse en edes muista omaa nimipäivääni, ja yllätyn ja vähän ehkä kiusaannunkin, kun joku (yleensä anoppi) onnittelee nimipäivän johdosta.

Vielä oudompaa, kun joku joskus satunnaisesti onnittelee lapsiani Facebookissa heidän nimipäiviensä johdosta, enkä ole muistanut niitäkään 😊

Vierailija
14/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuck you! :D :)

Vierailija
15/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali <3

Vierailija
16/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole saanut ikinä eläessäni nimipäiväonnitteluja missään enkä edes tiedä milloin nimipäiväni on. Tiedän että se lisättiin kalenteriin jokunen vuosi sitten mutta ei aavistutakaan mille päivälle.

Vierailija
17/17 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ei sitten mikään riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi