Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laktoosi-intoleranssiin "sairastunut" ja riita kaverin kanssa

Vierailija
26.11.2016 |

Yksi kavereistani on koko perheen voimin (paitsi mies) "sairastunut" laktoosi-intolenranssiin. Tuohan on täyttä p*skaa, kun kyse on geneettisesti maitosokerin sietokyvystä. Tämä perhe on vaatinut ehdotonta laktoositonta ruokavaliota meillä käydessään johon olen aina auliisti lupautunut. Tosiasiallisesti olen käyttänyt aina tavallisia maitovalmisteita heille ruokaa tms. tarjotessani.

Asiasta tuli eilen kaverin kanssa puhe ja kun väitin ettei LI:n voi sairastua tai maito altista LI:lle. Tästä tuli tietysti tiukka väittely ja hän käytti puolustuksena omaa perhettään esimerkkinä, jossa ainoastaan mies on säästynyt tältä sairaudelta. Kaverini n. 40-V on "sairastanut" tätä nyt kuutisen vuotta ja lapset heti siirryttyään rintamaidosta pois. Menin sitten paljastamaan että olen vuosia tehnyt heille ihan tavallisista tuotteista sapuskat ja koskaan ei teillä ole tuntunut olevan vatsavaivoja. Tästä kaverini vetäisi kunnolla herneen nenään, pakkasi kimpsut ja kampsut sekä lapset autoon ja lähti.

En olisi halunnut häntä suututtaa, mutta minua alkoi ärsyttää tämä keissi sen verran etten pystynyt pitämään suutani kiinni. Mitenkäs nyt kannattaisi edetä? Sanonko että vedin nenästä ja heille on aina tarjottu vähintään hylaa tai esim. soijamaitoa?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
62/62 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Saatana tätä touhua, moni piereskelevä ei itsekkään tiedä onko Laktoositon, maidoton vai vähälaktoosinen. Kun on tarjolla kermaan tehtyä pannacottaa silloin ei ole vaivoista tietoakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan