joko oot suunnitellu muistolauseen hautajaisiasi varten?
Mä oon ilmoittanut sisaruksilleni sen muistolauseen mistä tykkään.
Kommentit (15)
Ei se minun muistolauseeni ole, enhän minä itse ole suremassa vaan jo tunteiden tuolla puolen.
No kyllä mä haluan just sen ihanan muistolauseen.
Siskot ja veljet ovat aika epäluotettavia tuollaista asiaa toimittamaan. Hautajaisjärjestelyistä huolehtii yleensä nuorempi sukupolvi, ja he tekevät sen omalla tavallaan.
"Ruputustuoli siirretty Taivaasen"
maitoa, leipä, makkaraa, hedelmiä, vessapaperia, huom. patterit kaukosäätimeen
En halua hautajaisia! Ne on ihan tyhmiä mun mielestä, siinä vaan lauletaan jotain tyhmää virsiä ja jotain. Sit se että en halua mädäntyä arkussa jossa madot syö mua. Mä haluan että mut tuhkataan ja joku käy heittämässä ne tuhkat johonkin nättiin paikkaan, vaikka joku metsä
Vierailija kirjoitti:
En halua hautajaisia! Ne on ihan tyhmiä mun mielestä, siinä vaan lauletaan jotain tyhmää virsiä ja jotain. Sit se että en halua mädäntyä arkussa jossa madot syö mua. Mä haluan että mut tuhkataan ja joku käy heittämässä ne tuhkat johonkin nättiin paikkaan, vaikka joku metsä
Ei kaunista metsää saa liata sinun paskaisilla tuhkillasi.
"Seppelenauhaan: myin säästämäni nokian osakkeet juuri silloin kuin niiden arvo oli suurimmillaan ja vaihdoin koko summan kultakolikoiksi, kolikot on piilotettu... [jatkuu toisella puolella]"
Juu, tällaiset sanat tilattu:
Tässä lepää
vihdoinkin hiljaa ja liikkumatta
Oma äitini halusi tämän jälkipuolen muuten kristillistä värssyä, oli aikanaan lapsena oppinut ja jotenkin kai jäi sydämeen:
kuin on tähti taivahalla, / lintu emon siiven alla.
Tuolla värssyllä laitettiin kuolinilmoitus ja kutsu hautajaisiin.
Joo,pidin hautajaisenikin jo. Vitsi kun kuumottaa ja jalkoja polttaa..this is the road to Hell!!! Oh Lord:(
Sama vaikka laitettaisiin lihamyllyn läpi ja syötettäisiin koirille.
Ei se ole minun asia sitä ilmoittaa. Entä jos ne haluaakin sanoa:
"hän oli rasittavin sisko ikinä"