Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sterilisaatio miehelle vai naiselle?

Vierailija
25.11.2016 |

Pitääkö edelleen paikkansa, että miehen toimenpide on helpompi? Kummalle suosittelisitte toimenpidettä tai onko jomman kumman helpompi saada lähete? Lapsia ei ole, mies täyttää kuukautta ennen minua 30 vuotta...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, järjellä ajatellen miehelle, mutta koska mies ei suostu, Jonkun Toisen täytyy. 

Vierailija
2/6 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut huhun, että lapsettomat miehet saisivat lapsettomia naisia helpommin lähetteen, mutta riippuu varmaan hirveästi lääkäristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle helpompi ja miehen helpompi saada lähete. Miehellä leikkaus tehdään paikallispuudutuksessa ja saikkua on ehkä leikkauspäivä, naisella leikkaus taas nukutuksessa.

Vierailija
4/6 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lähetteen saannin helppoudesta, mutta toimenpide itsessään on varmaan jo yhtä helppo. Minulle (olen nainen) on tehty sterilointi Essure-menetelmällä. Aikaa siihen meni ehkä 20 minuuttia, työkunnossa olin seuraavana päivänä. Tuosta on aikaa kohta kaksi vuotta, mitään jälkivaivoja ei ole ilmaantunut.

Vierailija
5/6 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Noin vähän epäilinkin, että miehen olisi helpompi saada lähete.

Ap

Vierailija
6/6 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se EI riipu lääkäristä, se lukee laissa. Ja jos joku lääkäri jää kiinni siitä, että kieltäytyy kirjoittamasta lähetettä, saati siitä, että syrjii toista sukupuolta, se pitää vetää siitä vastuuseen. Älkää nyt olko tyhmiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi