Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pariudu henkilöiden kanssa, jotka eivät ole käyneet armeijaa

Vierailija
25.11.2016 |

Turha siinä on tulla selittelemään, että "minä olen nainen, ei minun pidä". Se on jokaisen suomalaisen kansalaisvelvollisuus.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole mikään pakko pariutua sellaisen henkilön kanssa, joka ei vastaa toiveita.

Vierailija
2/10 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi hyvä jos naisille puhuttaisiin enemän armeijasta ja kehotettaisi käymään. En silti kannata sitä että jokainen nainen menisi armeijaan. Jos leikitään että syttyisi sota ja jokainen aikuinen lähtisi sotaan, mitä jäisi jäljelle? Lapset jotka ei pärjää yksin joten he eivät palaisi välttämättä ikinä kotimaahan jolloin suomi olisi tyhjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän ilmoittamastasi tiedosta.

Nyyhkistä, ettei minusta tullut uliupseeria. :(

Vierailija
4/10 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookkoo nää homo?

Vierailija
5/10 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä kelpuutat vaan naisen, joka on käyny intin?

Vierailija
6/10 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi hyvä jos naisille puhuttaisiin enemän armeijasta ja kehotettaisi käymään. En silti kannata sitä että jokainen nainen menisi armeijaan. Jos leikitään että syttyisi sota ja jokainen aikuinen lähtisi sotaan, mitä jäisi jäljelle? Lapset jotka ei pärjää yksin joten he eivät palaisi välttämättä ikinä kotimaahan jolloin suomi olisi tyhjä.

Vaikka kaikki naiset kävisivät armeijan, niin ei niitä rintamalle laitettaisi. Jos sota syttyisi nyt, niin kyllä sinne rintamalle ne miehet lähetettäisiin. Naiset ovat kuitenkin puolustusvoimille vain rauhan ajan maskotteja, toistaitoisia joita voidaan aina vähän yleisölle esitellä.

Vierailija
7/10 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläpä oli tärkeä tiedotus.

Vierailija
8/10 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suoritin kansalaisvelvollisuuden käymällä armeijan ja reserviupseerikoulun. En nyt jälkeenpäin vanhempana ja viisaampana kovin suurta arvoa anna koko asialle. Miten se voisi vaikuttaa parisuhteessa?

Vierailija
9/10 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Enpä tiedä sitten olsiko meillä ollut muutenkaan paljon yhteistä, jos ykkösprioriteettisi on, että on käynyt armeijan.  Jotenkin tympeää moinen kiihkoilu, mutta turhapa taitaa olla selittää miksi. Fiksut varmaankin ymmärtää muutenkin. - Ja kuten myös ymmärtävät, että edellä sanomani ei tarkoita sitä, ettenkö arvostaisi heitä(kin) jotka ovat osallistuneet maanpuollustustyöhön. - Mutta uskon, että yksilä voi olla hyödyksi muutoinkin, kuin armeijan suorittamallla.       

Vierailija
10/10 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kansalaisvelvollisuutta voitaisiin nykyaikaistaa. Osa kävisi armeijan, osa lottakoulun ja osa keskittyisi vaikka kriisiajan logistiikan hoitamiseen. Tällaiselle city-ihmiselle kuin minä olisi katastrofi jos sähkönjakelu ja tietoliikenne oisi poikki, joku selviytymikoulutus olisi hyvä. Armeiaan mua ei kannata laittaa, en siellä mihinkään monisairaana ihmisenä pystyisi. No, jotain positiivista tästäkin, ei tarvitse pelätä että ap "pariutuu" mun kanssa ,:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi