Poikaystävä antoi poliisin viedä mut putkaan :(
Oltiin eilen baanalla ja mä olin varomaton koska olin vasta vähän aikaa sitten alannut syödä masennuslääkkeitä. Tuli yhteisvaikutuksia ja jo parin siiderin jälkeen olin huonossa kunnossa. Meidät heitettiin sit baarista ulos ja joku soitti poliisit. Sit ku partio löysi meidät ja kysyi jos joku pystyy huolehtimaan musta niin poikaystävä sanoi et hän ei siihen pysty ku oon siinä kunnossa. Ne vei mut sit putkaan yöksi ja pääsin pois vasta puoleltapäivin tänään.
Kommentit (50)
Alkoholi pitäisi kieltää persuilta.
Vierailija kirjoitti:
Jos heivaisit pojan elämästäsi, ne masennuslääkkeetkin saattaisivat jäädä tarpeettomiksi.
Suosittelen.
Yleensä masennusta aiheuttaa elämäntilanne ja huonot ihmissuhteet.
Itsetunto voi olla riekalaina huonon seuran vuoksi, ja siksi sitä tulee vielä roikuttua niissä ihmisissä jotka eivät saa sinua kukoistamaan, vaan nuutumaan ja särkymään entisestään.
Parisuhteessakin pätee Ystävän laulun sanat. Kannattaa tosiaan miettiä minkälaisen kanssa elelee.
Mistä tunnet sä ystävän Onko oikea sulle hän Anna meren se selvittää Kuka viereesi jää Ja jos silloin kun myrsky soi Vain sun kumppanis vaikeroi Vene lähimpään rantaan vie Jääköön pois mikä lie Mistä tunnet sä ystävän Onko oikea sulle hän Anna tunturin selvittää Kuka viereesi jää Kun on kaukana kaikki muut Ja kun päättyvät pitkospuut Kuka rinnallas ruikuttaa Takaisin mennä saa Mistä tunnet sä ystävän Onko oikea sulle hän Ajat ankeimmat selvittää Kuka viereesi jää Kun on sinulla vaikeaa Ja kun tarvitset auttajaa Silloin ystävyys punnitaan Menee muut menojaan Siitä tunnet sä ystävän Kun on vierelläs vielä hän Turhat tuttavat silloin ois Hävinneet pian pois
Yksi typerimpiä lauluja. Vysotskikin oli huumeveikko joka tappoi itsensä. Sellanen ystävyyden asiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaystäväsi toimi täysin oikein! Parempi sinun oli olla viranomaisten hallussa kuin amatööripoikaystäväsi, joka olisi heti mahdollisesti nukahtanut kun olisitte päässeet kotiin.
Halaa poikaystävääsi puolestani. Välittävät ihmiset on vähissä.
Moni on juoppuputkaan kuollut. Ihme viranomaisusko taas että siellä muka jotenkin erityisesti valvottais tai pidettäis huolta.
Kyllä ne hurjat alkoholi- tai muut lukemat puhaltava ambulanssissa arvioidaan, että pitääkö viedä sairaalaan vai putkaan. Aina voi tapahtua sitten yllätyksiä. Eivät ne putkaan vietävät aina ole kovin terveitä enää. Jos kokeesta huomataan, että on hurjat lukemat esim. alkoholista niin silloin viedään kaupungista riippuen johonkin tarkemmin valvottuun paikkaan. Monet esim huumeissa kyllä ovat aika väkivaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaystäväsi toimi täysin oikein! Parempi sinun oli olla viranomaisten hallussa kuin amatööripoikaystäväsi, joka olisi heti mahdollisesti nukahtanut kun olisitte päässeet kotiin.
Moni on juoppuputkaan kuollut. Ihme viranomaisusko taas että siellä muka jotenkin erityisesti valvottais tai pidettäis huolta.
Eivätkä poliisit muutenkaan ole mitään sairaanhoitajia. Ambulanssi olisi varmaan parempi soittaa paikalle kuin poliisi tuollaisissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se putka auttaa?
Eikö lääkkeiden ja alkoholin aiheuttama toksikaatio kuuluis hoitaa sairaalassa?
Ei kyllä ole kummoinen poikaystävä. Mä en tuollaista kattelis.
VARMAAN OLI PERSU YSTÄVÄSI JA HALUSI MUNAA PERÄSUOLEEN KUN ANTOI SINUT VIEDÄ PUTKAAN,NORMAALIA PERSUN KÄYTÖSTÄ.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olisi pitänyt tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Mammat menee taas provoon. Juoppoputkasta laitetaan pihalle heti aamusta, ei puolen päivän aikaan.
Ei välttämättä, mä jouduin kerran odottaa jonkun sossun puhuttelua
Seurustelin joskus (varttuneen)naisen kanssa, jolle miesystävä oli tehnyt saman tempun. Nainen ei ollut ollenkaan pahoillaan, vaan olisi muutenkin vaatinut kovia otteita seksissä. Ei sopinut mulle, joten häivyin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomattomia kommentteja.. tosiaan juoppoputkaan on moni kuollut. Mun mielestä poikaystävä oli vähän tökerö, tuollaiset yhteisvaikutukset voi yllättää. Jos on vaan kovassa humalassa niin miksi pitäisi putkaan viedä? Mies ilmeisesti halusi itse jatkaa iltaa? Ei ole kypsä ihminen tuo poikaystäväsi. Kerran ystäväni huumattiin ja kutsuttiin poliisi, veivät kotiin, poikaystävän luo.
Ihmiset on ihan kummallisia nykyään. Normaalia välittämistä ei pidetä välittämisenä. Putkassa ei myöskään saa ruokaa tai juomaa 8 tuntiin, on kylmä jne. Kun voi pahoin, vähän kivempi olisi voida pahoin kotona kuin betonilattialla. Varmasti vointi olisi voinut vaatia esim jotain sokeripitoista juotavaa..
Eihän ne poliisit edes tiedä, onko kyseessä oikeasti poikaystävä vai joku, joka haluaa käyttää hyväksi juopunutta. Siksikin parempi ottaa varman päälle ja viedä putkaan. Siellä kuitenkin turvassa.
Paras viedä oman turvallisuuden takia putkaan. On se parempi kuin kadulle sammua
En minäkään olisi tuollaista sekakäyttäjää katsellut.
Ei jestas! Olet aikuinen ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se putka auttaa?
Eikö lääkkeiden ja alkoholin aiheuttama toksikaatio kuuluis hoitaa sairaalassa?
Päihtyneet ei kuulu sairaaloita tukkimaan ja häiriököimään. Putkaan vaan päihtyneet. Jos kuolee niin oma moka. Yhtäkään päihtynyttä ei pitäis päästää sairaalaan jos ei ole just kuolemassa. Juopot ja nistit paskat häiriköi sairaaloissa ja terrorisoi mummot ja taaperot
Niin joo, kuka nostelee näitä ikivanhoja ketjuja? Tämäkin ketju 10v vanha.
Vierailija kirjoitti:
Itse en katselis sekakäyttäjää joka sekavana sekoilee
Alannut 🙄.