Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haukkuvat naisia patjoiksi?

Vierailija
25.11.2016 |

Vaikka ovat itse haluttomia miestensä patjoja? Olette niin söpön ristiriitaisia.

Vai onko tämä sitä naisen logiikkaa? Koska sinulla on sormus niin et olekaan patja?

Sinun patjautesi on sosiaalisesti hyväksyttyä. Olet silti miehen patja, palvelija ja kynnysmatto. Mikään keinotekoinen initiaatiorituaali ei muuta tätä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Täällä ihan avoimesti keskustellaan että mies pitää tyydyttää kun on itse revetty synnytyksessä. Se ei muka ole patjailua? Naiset ovat kautta aikain legitimoineet prostituutioita sosiaalisilla seremonioilla (avioliitto, parisuhde ja avoliitto).

On se vaikea myöntää että on vain miehen ämpäri.

Vierailija
2/4 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yksiavioisessa suhteessa käytännössä ovat miestensä seksiorjia. Se että orja hyväksyy orjuutensa tai pitää siitä ei poista itse orjuutta. Naiset usein tyydyttävät miehiään jotta nämä jäisivät suhteeseen. Omaa halua seksiaktiin ei ole. Että ette te kyllä mitenkään eroa seksityöläisistä, olette vain tyhmempiä kun kärsitte ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kilttimiehet. Vissiin taas vituttaa kun jännämiehen karvainen perse kohoilee tänäkin iltana.

Vierailija
4/4 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset yksiavioisessa suhteessa käytännössä ovat miestensä seksiorjia. Se että orja hyväksyy orjuutensa tai pitää siitä ei poista itse orjuutta. Naiset usein tyydyttävät miehiään jotta nämä jäisivät suhteeseen. Omaa halua seksiaktiin ei ole. Että ette te kyllä mitenkään eroa seksityöläisistä, olette vain tyhmempiä kun kärsitte ilmaiseksi.

Miten on suhteen seksiorja, jos itsekin pitää seksistä ja sitä haluaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä