Onks sillä nyt oikeesti yhtään mitään väliä, jos lapsen vaatteissa
on siellä niskalapussa tussilla laitettu nimi, kun myyn näitä huutiksessa? En todellakaan aio noita vaatteen nurjan puolen kuvauksia laittamaan kohteeseen.
Kommentit (6)
riippuu kyllä vähän miten on kirjoitettu ja mihin,
jotkut ei ehkä siksi oikein huolisi valmiiksi nimikoituja kun ei sitten helposti saa oman lapsen nimeä enää siihen?
On ne vähän ärsyttäviä kyllä minusta, myönnän ja haluaisin tietää onko se rumasti nimikirjaimet paksulla mustalla tussilla ja kummalla puolella kokolappua jne... :)
Vähän ärsytti kerran yhdet kerhotossut kun ostin, kun niihin oli vedetty pohjaan koko tossun pohjan korkuisella ja pituisella lapsen nimi paksulla mustalla tussilla. Eikä ollut edes sama nimi kuin omallani ;) Hiottiin se tossun pohja ja ai että ku sieppas.
vaatteista voi löytyä edellisen käyttäjän nimet. Meillä tuli nega, kun unohdettiin ilmoittaa, että meillä on koira. Uusi omistaja joutui oikein PESEMÄÄN ostamansa tuotteen ennen käyttöön ottoa!
ylipäätään lainkaan ostella käytettyjä vaatteita. Oletushan on, että käytetyssä lapsen vaatteessa voi olla nimi. Niin moni lapsista on esimerkiksi päiväkodissa tai jossain kerhossa, jonne vaatteet on pakko nimikoida.
Kyllä se mua saattaa joskus häiritä ja minusta siitä on ihan asiallista mainita. Tai itse ainakin yritän kertoa kohteesta mahd. tarkan kuvauksen ettei tule ikäviä ylläreitä.
kannattais mainita. mua ei todellakaan haittaisi
mutta jotkut peruvat kauppoja ihme verukkeilla.
Ja varmastikaan en taida olla ainoa. Kaikkea sitä näkee ja kuulekin, kun vanhaks elää.