Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä reilu viikko synnytyksestä, voiko olla haittaa?

Vierailija
25.11.2016 |

Ei tikkejä ja vuotokin on vähäistä, joten voiko olla jotain haittaa, jos seksiä harrastaa jo? Kondomin kanssa varmaan, ettei tule tulehduksia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen että odotat lupaa. Neuvolassa sinut myöhemmin tutkitaan että miten on haavat parantunut.

Pahimmillaan voi haama revetä, vaikka mielestäsi se on jo hyvin parantunut.

Mutta jos panetus on kova nii voithan sie klitalla pelkästään leikkiä ja hoitaa miehen käsin.

Ap:han mainitsi, ettei ole tikkejä eli tuskin siellä mitään haavoja on. Ja ainakaan tällä suunnalla ei neuvolassa tarkisteltu alapäätä kertaakaan. Lääkäri sitten vasta jälkitarkastuksessa.

Nyt tulee varmaan lokaa niskaan mutta meillä oli  keskimmäisen lapsen kohdalla vain kymmenen päivän tauko. Jälkivuoto oli vähäistä eikä alapäähän tullut edes nirhaumia. Ja minä muuten tein aloitteen, mies empi että sopiiko sitä näin aikaisin vielä mitään seksiä harrastaa. Eihän se nyt todellakaan samalta tuntunut kuin "parantuneen" alapään kanssa mutta ei pahaltakaan.

Eikä tuo nyt ollut millään muotoa vauvalta pois. Tietysti olisin voinut notkua tuonkin ajan vaikka av:lla mutta päätettiin harrastaa seksiä. Mikä jottei, loppuraskaus oli mennyt aika hiljaisissa merkeissä koska liitoskivut olivat niin pahat että seksiä ei todellakaan tehnyt mieli.

22/25 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat ajattelivat, ettei siitä varmaan haittaakaan ole. Sisko syntyi 10 kk minun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ensimmäinen yhdyntä noi kaksi viikkoa synnytyksestä. Ei ollut tikkejä, vielä vähän jälkivuotoa ja kondomi varmuuden vuoksi. Jälkitarkastuksen sain yli kolme kk synnytyksestä, en todellakaan olisi sinne asti odottanut vaikka jossain olisi niin käsketty tekemään mitä en itse ole koskaan kuullut. Lasten nukkuessa me miehen kanssa tykätään seksin lisäksi myös syödä karkkia, juoda viiniä ja katsoa kauhuelokuvia, lapset ei ole tästä mitenkään kärsineet.

Ja orgasmit on loistava tapa kuntouttaa lantionpohjaa!

Vierailija
24/25 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaanpa tätä. Mitenköhän suuri riski olisi saada kohtutulehdus, jos käyttää kondomia?

Vierailija
25/25 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä neuvolasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi