Mikä olisi perheessänne reaktio, jos
Mitkä olisivat perheessänne reaktiot jos ilmoittaisit viikonlopun ruokana olevan kikherne-parsakaalipihvejä lauantaina ja sunnuntaina punajuuripähkinäpyöryköitä bataattipyreellä?
Kommentit (27)
Johonkin tuollaiseen olin juuri etsimässä reseptiä :).
Mies sanoisi, että jos osaat tehdä, niin siitä vasn, mutta perästä kuuluu(herneistä ja parsakaalista tulee ilmavaivoja).
Lapsi ehkä kysyisi, eikö edes toisena päivänä voisi olla tavallista ruokaa. Hän saattaisi sanoa myös, ettei halua mitään parsakaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies valittaisi ettei kasvispöperöstä lähde nälkä ja vaatisi jotain lihaa viereen. Poikateini esittäisi selkäni takana yökkäämistä kuvailevia toimintoja heti kun luulisi etten näe. Isä hirnahtaisi teinin kuvaelmalle kannustavasti. Yhdessä ilveilisivät selkäni takana. Tyttölapsi istuisi silmät ymmyrkäisinä sanomatta mitään tietämättä kumpaa mieltä olisi.
Kammottavaa.
Oikeastiko sinusta? Minä olen luullut, että tuo on ihan tavallista ja normaalia perheissä. Ei sitä kukaan ota raskaasti. Tai sitten olen todella menneisyyden ikäpolvea...
meillä ei kauehesti syödä kasvisruokaa mutta mies varman vähänh kohottaisi kulmakorvajaan söisi silti, poika haukkuisi mua vegeks ja tytär jättäisi syömättä :D
Kiitos vinkinstä, teenpä noita kikiherne-parsakaalipihvejä. Katotaan mitä mies (lihansyöjä) ja poika 15v. tykkäävät!
Meillä teini pitäisi saarnan maapallon tuhoamisesta liikenteen päästöillä ja lähiruuan tärkeydestä. Kysyisi ruuan kotimaisuusastetta ja tekisi itse lanttu-nauris-porkkanapaistoksen ja hirvenlihapyöryköitä. Koko viikolopun ajan saisimme kuulla saarnaa siitä, miten maapallon vesivaras ovat ehtymässä.
Sama täällä. En ole kasvissyöjä, mutta kotona kyllä aina kasvisruokaa ja satunnaisesti joku kalasysteemi parin kuun välein.
Mies tykkää kasvisruuasta todella paljon vaikka verinen pihvi maistuu myös mitä parhaiten.