Miksi miehet puhuvat aina peniksen PITUUDESTA?
Kun paksuus on se mikä naisesta tuntuu hyvältä. Pitkä ja ohkainen tuntuu pahalta kun taas lyhyt ja sopivan paksu tatti tuntuu täyteläiseltä ja saa aikaan ihanan nautinnon .
Kommentit (14)
Juu ihmettelen kanssa tänäänkin kaupassa mies sanoi mulla on 19cm kulli niin joo mitä laitettaisiin kalaa vai lihaa tänäään
Emme puhu aina peniksen pituudesta tai muistakaan ominaisuuksista. Meillä on ihan muita puheenaiheita. Millaisessa seurassa oikein liikut?
Jaa. koska miehet on niin helkkarin yksinkertaisia?
Pituus on helppo todeta vaikka saunaillassa: laitetaan euron kolikoita riviin pöydän reunasta keskukseen päin ja se voittaa, joka saa siirrettyä eniten kolikoita.
t:9€
Itse kyllä puhun hienosta luonteestani sekä rehellisyydestäni. Ja bemaristani tietty.
Lyhyt ja paksu tatti luiskahtelee helpommin pillusta ulos kuin lyhyt ja keskipaksuinen/ohut. Ei hyvä.
Millaiset hehtaaripillut puhuvat vain siitä paksuudesta? Pituus on jees, paksuus sattuu..
Olen aina ihmetellyt sitä, miksi jotkut miehet haaveilevat 25cm kullista. En todellakaan haluaisi sellaista sisääni, sehän ylettäisi kohtuun asti...
Miksi naiset puhuvat aina Miehen pituudesta? Eikö miehen paksuus (ei ruipelo) ole sen selviytymisen kannalta olennaisempaa vaarallisessa yhteiskunnassamme?
Samaa ihmettelen. Ei tarvi olla mikään ylipaksu mutta pituudella ei oo merkitystä. Riittää vaikka 10 cm
Minä en pysty edes kuvittelemaan, minkälainen mies mittailee omaa kulliaan. Siis oikeesti, WTF???!!!
Miksi kukaan ei ole opettanut aloittajalle aina-sanan ja vain-sanan merkityserosta?
Vierailija kirjoitti:
Minä en pysty edes kuvittelemaan, minkälainen mies mittailee omaa kulliaan. Siis oikeesti, WTF???!!!
Totuus on se että vähintään 99% miehistä tekee sen, harvoin aikuisena koska tietää jo pituuden mutta silloin ikävuosina 13-20 ihan normaalia ja lähes kaikki mittaa sen. Kyllähän naisetkin "mittaa" tissejänsä ja vertaavat omaa kroppaa muihin, se on normaalia.
Paksu kaluni kiittää.