Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet puhuvat aina peniksen PITUUDESTA?

Vierailija
25.11.2016 |

Kun paksuus on se mikä naisesta tuntuu hyvältä. Pitkä ja ohkainen tuntuu pahalta kun taas lyhyt ja sopivan paksu tatti tuntuu täyteläiseltä ja saa aikaan ihanan nautinnon .

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu kaluni kiittää.

Vierailija
2/14 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihmettelen kanssa tänäänkin kaupassa mies sanoi mulla on 19cm kulli niin joo mitä laitettaisiin kalaa vai lihaa tänäään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme puhu aina peniksen pituudesta tai muistakaan ominaisuuksista. Meillä on ihan muita puheenaiheita. Millaisessa seurassa oikein liikut?

Vierailija
4/14 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. koska miehet on niin helkkarin yksinkertaisia?

Vierailija
5/14 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on helppo todeta vaikka saunaillassa: laitetaan euron kolikoita riviin pöydän reunasta keskukseen päin ja se voittaa, joka saa siirrettyä eniten kolikoita.

t:9€

Vierailija
6/14 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä puhun hienosta luonteestani sekä rehellisyydestäni. Ja bemaristani tietty.

Vierailija
7/14 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt ja paksu tatti luiskahtelee helpommin pillusta ulos kuin lyhyt ja keskipaksuinen/ohut. Ei hyvä.

Vierailija
8/14 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset hehtaaripillut puhuvat vain siitä paksuudesta? Pituus on jees, paksuus sattuu..

Vierailija
9/14 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt sitä, miksi jotkut miehet haaveilevat 25cm kullista. En todellakaan haluaisi sellaista sisääni, sehän ylettäisi kohtuun asti...

Vierailija
10/14 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset puhuvat aina Miehen pituudesta? Eikö miehen paksuus (ei ruipelo) ole sen selviytymisen kannalta olennaisempaa vaarallisessa yhteiskunnassamme?

Vierailija
11/14 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen. Ei tarvi olla mikään ylipaksu mutta pituudella ei oo merkitystä. Riittää vaikka 10 cm

Vierailija
12/14 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pysty edes kuvittelemaan, minkälainen mies mittailee omaa kulliaan. Siis oikeesti, WTF???!!!

Vierailija
13/14 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei ole opettanut aloittajalle aina-sanan ja vain-sanan merkityserosta?

Vierailija
14/14 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pysty edes kuvittelemaan, minkälainen mies mittailee omaa kulliaan. Siis oikeesti, WTF???!!!

Totuus on se että vähintään 99% miehistä tekee sen, harvoin aikuisena koska tietää jo pituuden mutta silloin ikävuosina 13-20 ihan normaalia ja lähes kaikki mittaa sen. Kyllähän naisetkin "mittaa" tissejänsä ja vertaavat omaa kroppaa muihin, se on normaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän