X Factor UK LOUIS LOVES week 8 OFFICIAL
Boys
Matt Terry
Little Mix - Secret Love Song (Louis Loves)
Sia - Alive (Own choice)
Girls
Emily Middlemas
Britney Spears - Toxic (Louis Loves)
Rag 'N' Bone Man - Human (Own choice)
Overs
Honey G
Can't Touch This + Super Freak - MC Hammer + Rick James (Louis Loves)
Push It + Black Beatles - Salt-N-Pepa + Rae Sremmurd (Own choice)
Saara Aalto
The Winner Takes It All - ABBA (Louis Loves)
Diamonds are Forever + Diamonds Are a Girl's Best Friend - Shirley Bassey + Marilyn Monroe (Own choice)
Groups
5 After Midnight
Uptown Funk - Mark Ronson and Bruno Mars (Louis Loves)
Sorry + One Dance - Justin Bieber + Drake (Own choice)
Kommentit (1815)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emily ja Saara molemmat ihan ok nättejä eikä enempää tarvi edes olla sillä eihän tämä ole missikisat. Voi meitä naisia...tehdään just sitä mitä ei naisena saisi. Ymmärrättekö siskot........??????
Älä viitsi yleistää.
Anteeksi! Mutta onneksi jotkut ymmärsi kuitenkin pointtini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Emily pesee ulkonäössä ja nuorekkuudessa ja tyylissä Saaran 100-0.
Mutta ei lahjakkuudessa.
Emilylla on 12 vuotta aikaa ottaa Saara kiinni.
Ehkä tai ehkä ei..mutta kisat käydään juuri nyt.
Ja uran tekeminen aloitetaan kisan jälkeen.
Niin...itse seuraan ihan vaan tätä kisaa. En ole kiinnostunut välttämättä kenenkään heidän tulevista urista. Kisa kisana.
Saara taitaa pudota huomenna :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emily ja Saara molemmat ihan ok nättejä eikä enempää tarvi edes olla sillä eihän tämä ole missikisat. Voi meitä naisia...tehdään just sitä mitä ei naisena saisi. Ymmärrättekö siskot........??????
Älä viitsi yleistää.
Anteeksi! Mutta onneksi jotkut ymmärsi kuitenkin pointtini.
Saat anteeksi :)
Miksi te keskustelette täällä kun tälle oli toinenkin ketju tehty eilen?
Toivottavasti Saaran esitys ei lipsahda sellaiseksi muikean tärkeileväksi joka ärsyttää brittejä. Lahjakkuus ei riitä.
Eiköhän taustatiimillä ole nyt jo ihan tiedossa se mistä britit tykkää ja mikä Saaralle sopii, ja mistä britit tykkäävät nimenomaan SAARASSA. He tekevät parhaansa, ja viikko viikolta esityksistä tulee parempia. Vielä kun tänään on kaksi showta, tulee mielenkiintoista ja on varaakin mokata toinen esitys, jos toinen taas on upea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Emily pesee ulkonäössä ja nuorekkuudessa ja tyylissä Saaran 100-0.
Mutta ei lahjakkuudessa.
Emilylla on 12 vuotta aikaa ottaa Saara kiinni.
Ja miltäköhän sitten mahtaa näyttää? Rupsahtaneelta stereotypiseltä wt-brittieukolta joka kittaa kaljaa aina in the räksäduunien jälkeen?
Ai että se Saara-fanit osaatte olla ihan kilttejä sekä ette hauku muita.
Jep, järkyttävää ulinaa.
Minua jännittää suominaisen puolesta. Pian se alkaa. Mitä herkkuja teillä on? Minulla on rasiallinen kolmen suklaan jäätelöä, siinä on valkosuklaajäätelöä, suklaajäätelöä ja tummaa suklaajäätelöä.
Saaran biisivalinnat ovat muihin verrattuna muinaishistoriallisia. Toisaalta hän osannee ne tosi hyvin, kun kerran itse valitsi. Saas nähä. Jännittää. Hihii!
Vierailija kirjoitti:
Saara taitaa pudota huomenna :(
Saa nähdä. Hän on ollut “varma” tippuja joka ikinen sunnuntai.
Vierailija kirjoitti:
Saaran biisivalinnat ovat muihin verrattuna muinaishistoriallisia. Toisaalta hän osannee ne tosi hyvin, kun kerran itse valitsi. Saas nähä. Jännittää. Hihii!
Tuotanto valitsee kappaleet. Hihii.
Vierailija kirjoitti:
Minua jännittää suominaisen puolesta. Pian se alkaa. Mitä herkkuja teillä on? Minulla on rasiallinen kolmen suklaan jäätelöä, siinä on valkosuklaajäätelöä, suklaajäätelöä ja tummaa suklaajäätelöä.
Sipsii popparii dippii karkkii kurkkuu porkkanaa suklaata ❤️❤️❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto valitsee kappaleet. Hihii.
Tällä viikolla eka gibale louisin/ tuotannon, toinen oma valinta. Elleivät sitten valehtele, mikä myöskin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Helloimrosa kirjoitti:
Saara ja Emily on kummatkin kauniita naisia omalla tavallaan. Emily on nätti ja söpö nuori nainen ja Saara taas ehkä hieman klassisen kaunis enemmän. On ollut aikoja jolloin Saaran ohuet huulet on olleet hyvinkin viehättävät naisella, nyt vaan on sellainen Kardashian buumi että kaikilla pitäisi olla sellaset kumihuulet niikun nukella.
Saara on erittäin kuvauksellinen ja muuntautumiskykyinen. Saaran värit mm. näyttää aina hyvältä valokuvissa. Saara on yksi niistä harvinaisista suomalaisista, joiden ihon väriin tummat hiukset sopii.
Harvinaisista suomalaisista? Et ole koskaan ilmeisesti käynyt Lapissa?
Jotenkin mulla on pahat fibat, että Saaran mash up tulee olemaan tätä tyyliä:
Kyllä, kehuja tulee, koska on Simonin valmennettava, ja jos joku tuomareista antaa Simonin valmennettavalle negatiivista palautetta, hän ei ole enää ensi vuonna tuolla tuomarina.