X Factor UK LOUIS LOVES week 8 OFFICIAL
Boys
Matt Terry
Little Mix - Secret Love Song (Louis Loves)
Sia - Alive (Own choice)
Girls
Emily Middlemas
Britney Spears - Toxic (Louis Loves)
Rag 'N' Bone Man - Human (Own choice)
Overs
Honey G
Can't Touch This + Super Freak - MC Hammer + Rick James (Louis Loves)
Push It + Black Beatles - Salt-N-Pepa + Rae Sremmurd (Own choice)
Saara Aalto
The Winner Takes It All - ABBA (Louis Loves)
Diamonds are Forever + Diamonds Are a Girl's Best Friend - Shirley Bassey + Marilyn Monroe (Own choice)
Groups
5 After Midnight
Uptown Funk - Mark Ronson and Bruno Mars (Louis Loves)
Sorry + One Dance - Justin Bieber + Drake (Own choice)
Kommentit (1815)
Vierailija kirjoitti:
Minua jännittää suominaisen puolesta. Pian se alkaa. Mitä herkkuja teillä on? Minulla on rasiallinen kolmen suklaan jäätelöä, siinä on valkosuklaajäätelöä, suklaajäätelöä ja tummaa suklaajäätelöä.
Ihana :D mulla on illaksi pipareita, homejuustoa, hedelmiä ja glögiä!
https://instagram.com/p/BNRy2FxgurN/
Onkohan noissa sydämien järjestyksessä piiloviesti?
Emily voittaa, Matt toisena, 5am kolmantena, Saara neljäntenä ja Honey lähtee tänään?
Uskon kyllä että Saara pääsee finaaliin :)
Off topic. Rupesin miettimään, että miksi Abban biisit tuntuu niin tutulta lapsuusajalta, vaikken Abba ikäpolvea olekaan eikä vanhemmatkaan mitään Abban kuuntelijoita ole. Muistan, että joskus kaksituhattaluvun taitteessa oli semmoinen bändi, kuin Abba teens vai oliko se A-teens, jotka oli jotain teinejä ja teki covereita noista biiseistä. Katsoin Youtubesta ja voi karmeus minkälaisia versioita ne oli :D Muistan joskus tanssitunnilla tai jossain tanssahdelleeni lapsena noiden tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua jännittää suominaisen puolesta. Pian se alkaa. Mitä herkkuja teillä on? Minulla on rasiallinen kolmen suklaan jäätelöä, siinä on valkosuklaajäätelöä, suklaajäätelöä ja tummaa suklaajäätelöä.
Ihana :D mulla on illaksi pipareita, homejuustoa, hedelmiä ja glögiä!
Yummyyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helloimrosa kirjoitti:
Saara ja Emily on kummatkin kauniita naisia omalla tavallaan. Emily on nätti ja söpö nuori nainen ja Saara taas ehkä hieman klassisen kaunis enemmän. On ollut aikoja jolloin Saaran ohuet huulet on olleet hyvinkin viehättävät naisella, nyt vaan on sellainen Kardashian buumi että kaikilla pitäisi olla sellaset kumihuulet niikun nukella.
Saara on erittäin kuvauksellinen ja muuntautumiskykyinen. Saaran värit mm. näyttää aina hyvältä valokuvissa. Saara on yksi niistä harvinaisista suomalaisista, joiden ihon väriin tummat hiukset sopii.
Harvinaisista suomalaisista? Et ole koskaan ilmeisesti käynyt Lapissa?
Tai Itä-Suomessa...
On siellä X Factorissa ennenkin ollut läppäkisailijoita.
Wagner!
Kuinkahan sitä huomisiltaa jännittää, minä ainakin ihan paniikissa, vaik tänään meniskin hyvin esitykset..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helloimrosa kirjoitti:
Saara ja Emily on kummatkin kauniita naisia omalla tavallaan. Emily on nätti ja söpö nuori nainen ja Saara taas ehkä hieman klassisen kaunis enemmän. On ollut aikoja jolloin Saaran ohuet huulet on olleet hyvinkin viehättävät naisella, nyt vaan on sellainen Kardashian buumi että kaikilla pitäisi olla sellaset kumihuulet niikun nukella.
Saara on erittäin kuvauksellinen ja muuntautumiskykyinen. Saaran värit mm. näyttää aina hyvältä valokuvissa. Saara on yksi niistä harvinaisista suomalaisista, joiden ihon väriin tummat hiukset sopii.
Harvinaisista suomalaisista? Et ole koskaan ilmeisesti käynyt Lapissa?
Sori vaan, mutta saamelaiset ovat täältä etelän näkökulmasta melkoisia harvinaisuuksia.
Katselen tässä välissä Saaran vanhoja esityksiä. Kumpi veti mielestänne My heart will go onin ja Enough is enoughin paremmin, Saara vai Sam Bailey?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka kerta kun Saara sai mixauksen kahdesta kappaleesta, mitäköhän tulee
Varmaan ensin pönöttää tuon Bassey-osuuden ja sitten riuhtaistaa päällimmäinen vaatekerros pois ja tanssii tuon Marilynin. Näinköhän se on pantu tanssimaan portaikkoon kuten alkuperäisessä? Portaat on olleet Saaralle koko ajan haaste korkokengissä...
Liikkuu se Saara lavalla paljon sulavammin kuin moni muu kilpakumppani. Jos portaissa on kaide ja punainen pehmustusmatto niin en näe ongelmaa
Portaissa hän joko kävelee ylivaroen käsivarret koholla kuin kävelemään opetteleva lapsi tai sitten harppoo tai sitten koikkelehtii. Ne on oikeesti olleet hänelle haaste. Samaten korkokengät ylipäätään, polvet usein koukussa. Mutta oliskin matto! Se auttaisi.
Muilla naislaulajilla muuten usein ihan ballerinat tms. jalassa, Saaralle lyöty aina ne korot...
Korkokengillä tulee näyttävämpi vaikutelma, mikä on hyvä. Tyhmää olla haasteeton ja tepastella paljain jaloin kuten Emily, tai viime viikkojen tapauksessa ISTUA paljain jaloin lattialla.
Ehkä Emily ei voi kävellä korkokengillä? Esimerkiksi minä en pysty käyttämään niitä ollenkaan. En muutenkaan ymmärrä tuota, että pitäisi käyttää korkokenkiä, koska muuten on haasteeton. Kyseessä ei kuitenkaan ole huippumallikilpailu. Minusta korkokengät eivät edes sovi Emilylle. -ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka kerta kun Saara sai mixauksen kahdesta kappaleesta, mitäköhän tulee
Varmaan ensin pönöttää tuon Bassey-osuuden ja sitten riuhtaistaa päällimmäinen vaatekerros pois ja tanssii tuon Marilynin. Näinköhän se on pantu tanssimaan portaikkoon kuten alkuperäisessä? Portaat on olleet Saaralle koko ajan haaste korkokengissä...
Liikkuu se Saara lavalla paljon sulavammin kuin moni muu kilpakumppani. Jos portaissa on kaide ja punainen pehmustusmatto niin en näe ongelmaa
Portaissa hän joko kävelee ylivaroen käsivarret koholla kuin kävelemään opetteleva lapsi tai sitten harppoo tai sitten koikkelehtii. Ne on oikeesti olleet hänelle haaste. Samaten korkokengät ylipäätään, polvet usein koukussa. Mutta oliskin matto! Se auttaisi.
Muilla naislaulajilla muuten usein ihan ballerinat tms. jalassa, Saaralle lyöty aina ne korot...
Korkokengillä tulee näyttävämpi vaikutelma, mikä on hyvä. Tyhmää olla haasteeton ja tepastella paljain jaloin kuten Emily, tai viime viikkojen tapauksessa ISTUA paljain jaloin lattialla.
Ehkä Emily ei voi kävellä korkokengillä? Esimerkiksi minä en pysty käyttämään niitä ollenkaan. En muutenkaan ymmärrä tuota, että pitäisi käyttää korkokenkiä, koska muuten on haasteeton. Kyseessä ei kuitenkaan ole huippumallikilpailu. Minusta korkokengät eivät edes sovi Emilylle. -ohis
Emilyllä on ollut noissa gaaloissa kyllä korkeitakin korkoja joten kyvystä ei voi olla kyse.
En jaksa odottaa! En pysty keskittymään mihinkään :D
Vierailija kirjoitti:
Mistä tän pystyy kattomaan?
Vaikka kaikki haukkui viime viikolla tota My heart will go on biisivalintaa niin britithän oli nimenomaan tykänny tosi paljon! Nyt toki voi muuttua asema, mutta mä taas koen että Saara on ihan vahvoilla. Toisaalta Emily sai nyt tosi hyvät kappaleet juuri hänelle, joilla kosiskellaan menetettyjä äänestäjiä. Varmaan tänään on virkeämpi, leikkisämpi ja nuorekkaampi ylipäätään. Uskon että ei ole ketään selkeää, joka putoaa, vaan riippuu pitkälti esityksistä.
Toki on käynyt mielessä, että äänestääkö Ryanin fanit nyt Emilya? Luultavasti. Tosin hänen äänestysprosentit taisi olla koko ajan suht pienet. Se voi silti vaikuttaa paljon.