Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voit seurustella köyhän, työttömän ym kanssa?

Vierailija
25.11.2016 |

Eikö se rahattomuus rasita ja sen jatkuva puute?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan miettinyt miksi sinua rasittaa rahattomuus? Oletan, että olet kuitenkin työssäkäyvä etkä ilmeisesti kovin köyhäkään kun tuollaista kysyt.

Vierailija
2/19 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset taas aktivoituneet.

T. Ope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi joutua työttömäksi tai sairastua ja joutua työkyvyttömyyseläkkeelle, jos ei nyt niin sitten myöhemmin. Menestynyt yritys voi ajautua tulevaisuudessa konkurssiin tai sijoitussalkun arvo romahtaa.

Ihmisellä jolla on näennäisesti paljon rahaa ja omaisuutta voi itseasiassa olla paljon velkaa. Minä rakastan ihmistä, en hänen koulutusta, asemaansa tai rahojaan. 

Vierailija
4/19 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahattomuus ei tee ihmisestä köyhää.

Vierailija
5/19 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi jatkuvaa rahattomuutta, niin rasittaisihan se. Mutta mun köyhä ja työtön seurustelukumppanini - samoin kuin muutkin köyhät, työttömät tai eläkeläiset tuttavani - eivät silti ole rahattomia. He kun ovat säätäneet menonsa tulojensa mukaan, niin ne pienetkin tulot riittävät ihan koko kuukaudelle ja maltillinen kahvittelubudjettikin jää. Jopa vuosittaiseen ulkomaanmatkaan on rahaa. Asiaan saattaa tosin vaikuttaa se, että ovat vaatimatonta elämää viettäviä ihmisiä, joista kukaan ei harrasta alkoholin tai muiden päihteiden käyttöä, eikä shoppaa vaatteita joka kuukausi.

Vierailija
6/19 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten puolison köyhyys minuun vaikuttaa, jos minulla itsellä on rahaa? Jos hän ei olisi minun kanssa mulla olisi silti minun rahat eli taloudellisesti ei vaikuta mihinkään. Olen aina järjestänyt asiani niin että en ole riippuvainen toisen tuloista. Ruokakuluihin hän osallistuu ja osan laskuista maksaa. Mutta suhteutettuna tuloihin niin maksetaan prosentuaalisesti saman verran menoista, minä suuremman osan koska minulla suuremmat tulot

Vierailija
7/19 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt miksi sinua rasittaa rahattomuus? Oletan, että olet kuitenkin työssäkäyvä etkä ilmeisesti kovin köyhäkään kun tuollaista kysyt.

Kerran seurustelin köyhän työttömän kanssa ja lähinnä vitutti se, ettei voinut matkustella ei harrastaa ym. Ei voinut mennä edes ulos syömään tai kokata kotona, kun tyypillä ei olut rahaa. :( Elätätkö kaikki köyhtä?

Vierailija
8/19 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran seurustelin köyhän työttömän kanssa ja lähinnä vitutti se, ettei voinut matkustella ei harrastaa ym. Ei voinut mennä edes ulos syömään tai kokata kotona, kun tyypillä ei olut rahaa. :( Elätätkö kaikki köyhtä?

Jos tuollaiset asiat häiritsevät, on ihan hyvä että suhde päättyi.

Vierailija
9/19 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuollaiset asiat häiritsevät, on ihan hyvä että suhde päättyi.

Hän vieläpä keksi tekosyitä miksei halua tehdä töitä ja yritti ostattaa kaiken minulla. Onneksi päätin suhteen ennen katastrofia.

Vierailija
10/19 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella työttömän kanssa, mutta en missään tapauksessa elämäntapatyöttömän kanssa.

Minä itse vihaan laiskuutta ja toimettomuutta, enkä pystyisi katselemaan rinnalla ihmistä, jonka elämäntehtävä on sluibata kaikesta mistä vaan voi.

Vierailija
11/19 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelen ihmisen kanssa josta pidän ja joka pitää minusta.

20vuotta tätä seurustelua takana ja siihen väliin mahtuu työttömyyttä meiltä molemmilta.

Emme eronneet vaan jatkoimme seurustelua työtöntä tukemalla.

Työttömyys ei ketään huononna jos asenne vain on oikea.

Vierailija
12/19 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan oma tili, omat rahat ja oma taloudellinen vastuu.

Vierailija
13/19 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut kahdenkin työttömän miehen kanssa. Jälkimmäinen sai onneksi töitä ja olemme yhdessä edelleen. Olen itse pienituloinen ja tottunut elämään pienellä, joten sen vuoksi tulot ei olleet ensimmäinen asia, jota mietin. Arki kyllä työttömänkin kanssa on mennyt ihan hyvin, se ei oikeastaan näkynyt siinä ollenkaan. Mutta sitten kun ei meinaa löytyä rahaa siihen, että kävisi leffassa tai matkustaisi jonnekin joskus, se alkaa tökkiä. Ja aikamoista sinnittelyähän se on lopulta toiselle.

Työttömyys ei ole minusta ongelma, mutta se, miten sitten asiansa hoitaa ja kuinka suhtautuu, siinä on se juttu.

Vierailija
14/19 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voikaan.

Työttömät naiset pysykää siellä lähiöissänne.

Vierailija
15/19 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät ja köyhät ovat myös laiskoja. Ei tulis pieneen mieleenkään ruveta seurustelemaan sellaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
16/19 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä työttömällä on aikaa ja kiinnostusta rempata talo ja huoltaa autot, osaa vielä siivotakin. Myöhemmin löysi töitäkin vaikka pienehköllä palkalla, työaika oli säännöllistä niin oli aina hakemassa lapsen tarhasta ajoissa.

Jos toisella on antaa suhteeseen jotain muuta kuin rahaa, esim näitä rahan arvoisia huoltohommia, niin suhde on edelleen melko tasa-arvoinen.

Vierailija
17/19 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahapula on mielikuvituksen puutetta.

Vierailija
18/19 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömät ja köyhät ovat myös laiskoja. Ei tulis pieneen mieleenkään ruveta seurustelemaan sellaisen ihmisen kanssa.

Työttömissä j a köyhissä on myös niitä jotka tekevät apurahojen turvin tieteellistä tutkimusta, julkaisevat niitä ulkomaisissa tiedejulkaisuissa ja käyvät ulkomailla konferensseissa edustamassa Suomea, kuten puolisoni joka juuri palasi taas suomeen. Aika moni työllinen, todennäköisesti myös sinä mukaanlukien jos teet tavallista 8-16 työtä, on häneen verrattuna patalaiska ja aikaansaamaton.

Nousukauden ajan moukkamainen rahan, omaisuuden ja aseman tavoittelu on onneksi jäämässä nykyaikana sivuun tavoittelemisen arvoisempien elämänarvojen tieltä.

Vierailija
19/19 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömissä j a köyhissä on myös niitä jotka tekevät apurahojen turvin tieteellistä tutkimusta, julkaisevat niitä ulkomaisissa tiedejulkaisuissa ja käyvät ulkomailla konferensseissa edustamassa Suomea, kuten puolisoni joka juuri palasi taas suomeen. Aika moni työllinen, todennäköisesti myös sinä mukaanlukien jos teet tavallista 8-16 työtä, on häneen verrattuna patalaiska ja aikaansaamaton.

Nousukauden ajan moukkamainen rahan, omaisuuden ja aseman tavoittelu on onneksi jäämässä nykyaikana sivuun tavoittelemisen arvoisempien elämänarvojen tieltä.

Apurahatyypit eivät ole laiskoja tai aikaansaamattomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi