Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ihastuksen kohde sanoo sinusta näin, miten tulkiset?

Vierailija
24.11.2016 |

Puhe oli siis siitä, että hän on maininnut minusta ystävälleen: " Olen kertonut, että olen tavannut hurjan jännittävän ihmisen, jonka keskustelut miellyttävät minua suuresti." Olen erittäin ihastunut tähän henkilöön, mutten uskalla kertoa sitä jos pilaan kaiken. Ja hän sanoo minusta noin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaunis puhe nähdään heti pelaamisena? Taitaa nykymaailmasta olla romantiikka kuollut tyystin!

Vierailija
22/26 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä tuossa on kiinnostusta! hitto, kuinka tyhmä voi joku olla? Ap ei ansaitse tuollaista henkilöä itselleen jos kehtaa epäillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko nyt ap:lla ongelmia itsellään? Ulos vaan kaapista, sekö mättää?

Vierailija
24/26 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämän ihastuksesi kohteen seksuaalinen suuntautuminen tiedossasi? 

Vierailija
25/26 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiennyt koko tuttavuutemme ajan että hän on kiinnostunut naisista. Ja alusta saakka olen tuntenut vetoa häneen. Olemme tunteneet kohta vuoden ja suhde on syventynyt jatkuvasti. Tiedän siis aivan varmasti olevani hänelle tärkeä, mutta se tässä on ongelma kun en tiedä millä tavalla. Olen vihjannut kiinnostuksestani, olen kertonut suoraan että pidän hänestä jne. Mutta edelleenkään en tiedä.

Vierailija
26/26 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa. Olen lauantai-iltaa yksin vaikka haluaisin olla tämän ihastukseni kanssa! Hän sanoi eilen, "jos" tulet tänne... Jos! Olen aivan hajalla. Hän on ainoa jonka haluan! Miksen voi kertoa sitä? Mikä helvetti mua pitelee?!