Jos ihastuksen kohde sanoo sinusta näin, miten tulkiset?
Puhe oli siis siitä, että hän on maininnut minusta ystävälleen: " Olen kertonut, että olen tavannut hurjan jännittävän ihmisen, jonka keskustelut miellyttävät minua suuresti." Olen erittäin ihastunut tähän henkilöön, mutten uskalla kertoa sitä jos pilaan kaiken. Ja hän sanoo minusta noin.
Kommentit (26)
Siis kyllä tuossa on kiinnostusta! hitto, kuinka tyhmä voi joku olla? Ap ei ansaitse tuollaista henkilöä itselleen jos kehtaa epäillä.
Olisiko nyt ap:lla ongelmia itsellään? Ulos vaan kaapista, sekö mättää?
Onko tämän ihastuksesi kohteen seksuaalinen suuntautuminen tiedossasi?
Olen tiennyt koko tuttavuutemme ajan että hän on kiinnostunut naisista. Ja alusta saakka olen tuntenut vetoa häneen. Olemme tunteneet kohta vuoden ja suhde on syventynyt jatkuvasti. Tiedän siis aivan varmasti olevani hänelle tärkeä, mutta se tässä on ongelma kun en tiedä millä tavalla. Olen vihjannut kiinnostuksestani, olen kertonut suoraan että pidän hänestä jne. Mutta edelleenkään en tiedä.
Vituttaa. Olen lauantai-iltaa yksin vaikka haluaisin olla tämän ihastukseni kanssa! Hän sanoi eilen, "jos" tulet tänne... Jos! Olen aivan hajalla. Hän on ainoa jonka haluan! Miksen voi kertoa sitä? Mikä helvetti mua pitelee?!
Miksi kaunis puhe nähdään heti pelaamisena? Taitaa nykymaailmasta olla romantiikka kuollut tyystin!