Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roikkuvat rinnat

Vierailija
24.11.2016 |

Hei! Mulla on yks sellane asia mistä en kehossa pidä. Nimittäin roikkuvat rinnat. En oo täysin varma mistä nää johtuu, mutta painonnousu saattaa olla yksi teikijöistä. Osaatteko sanoa, että jos hoikistuisin, niin onko siinä mahdollisuutta, että rinnoista tulisi taas kauniit pienet ja pyöreämmät ja ylempänä olevat vai roikkuisivatko ne entisestään vain hieman tyhjempinä?
Onko teillä kokemusta?
Auttaako jokin lihasliike rintojen "kohotukseen"?
Oon siis 17-vuotias ja normaalipainon ylärajoilla, 165cm/68kg
Kiitos superisti jos joku osaa jotain vastata..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin nuorella ne vielä voivat laihtuessa pienentyä ilman että alkavat suuremmin roikkumaan. Paljon riippuu myös kudostyypistä, joillain on tosi pehmeää se rinta ja joillain on paljon kiinteämmät. Se pehmeä kudostyyppi alkaa laihduttaessa helpommin roikkumaan. Yhtään ylemmäs ne eivät nouse, oli kudostyyppi mikä hyvänsä. Olen sinua 20 vuotta vanhempi ja laihdutin noin 15kg. Rintani veltostuivat aika paljon, ja etenkin rintojen yläosasta hävisi paljon ns. volyymia. Älä jojottele painon kanssa, se veltostuttaa ihoa nopeammin.

Vierailija
2/4 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivat ja ennenkaikkea oikean kokoiset rintaliivit ovat myös tärkeät, ne tukevat rintoja ja rinnat näyttävät ryhdikkäiltä. Tarkista vaikka lumingerie.fi kokolaskurilla kuppikokosi ja osta parit hyvin istuvat rintaliivit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylävartaloa ja rintalihaksia kasvattavia harjoituksia salilla,mitä tarkoitat roikkuvilla rinnoilla? Yleensähän rinnat roikkuvat naisilla samoin kuin kassit miehillä.

kuva olisi tietenkin hyvä olla,mutta olet vielä liian nuori.

Vierailija
4/4 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaa panikoi, lapsihyvä: meille miehille on jo riittämiin hyvärintaisia naisia. Jos tuossa iässä rinnat ovat jo ehtineet noinkin pitkälle, kolmekymppisenä saat kerätä ne lattialta liivien sisään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi