Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tukisti ja hänestä ansaitsin sen!

Vierailija
24.11.2016 |

Ollaan oltu 3 vuotta yhdessä ja luulin tuntevani hänet. Töiden jälkeen kinasteltiin jostain ja hän alkoi haukkua nuorta siskoani, jolla miehet vaihtuu.. Vastasin, että kyllähän hän itsekin pani jokaista vastaantulevaa horoa nuorena, ja veljensä tekee niin edelleen. Tämän jälkeen mies tukisti aivan järkyttävän kovaa ja sanoi, ettei halua jatkossa kuulla tuollaista paskaa.. 😳

Sanoin tuon osittain vitsillä, ja toisaalta ärsytti miehen arvostelu siskoani kohtaan..

Nyt en ole suostunut puhumaan hänelle ja harkitsen vakavasti tavaroideni pakkaamista.. Mielipiteitä??

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni en sanonut mitenkään äärimmäisen ilkeästi.. Kaikki kuitenkin tietää, että mies on ollut puolen kaupungin kanssa.. Joten tavallaan halusin vain saada hänet katsomaan peiliin. En ole mustasukkainen eikä minua haittaa, että hänellä on ollut paljon muitakin. En tuomitse ihmisiä panojen tai muidenkaan valintojen takia, mutta en halua kuulla itsekään läheiseni arvostelua.

Ap

Sanoit ihan samalla mitalla takaisin, eikä mies kestänyt sitä. Turha siitä on hiuksia halkoa, mut jos mies aloittaa päänaukomisen, sen pitää kestää myös vastaan sanomiset. Sitä paitsi sun siskon seksielämä ei kuulu sun miehelle millään tavalla, ja sillä ei ole oikeutta kävellä sun ylitsre jos itse on veljineen pahempiakin jopa. Mitä kaikkea muuta teillä on pielessä, toi ei voi olla ainoa ongelma? 

Vierailija
42/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ole suostunut puhumaan hänelle ja harkitsen vakavasti tavaroideni pakkaamista.. Mielipiteitä??

Sinun kannattaa ihan ensimmäiseksi lukea tältä palstalta mitä mieltä AV-mammat ovat mykkäkoululijoista. Ovat kuulemma todella syvältä ja lapsellisia. Lopeta siis se mykkäkoulu ennen kuin menetätä mammojen kunnioituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuh, eli sinä vain sanoit ja sitten tukisti? Vai oliko käsikähmää?

Hankala uskoa että te vain puhuitte ja toinen kävelee tykö ja tukistaa?

Kännissä riehuitte?

Voi miten naivia. 

Vierailija
44/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sun siskon tekemiset sille kuuluu? Ja jos sanomasi on totta, ei sillä ole kai mitään kykyä tai halua arvioida itseään tai omia läheisiään kriittisesti, mikä on aika naurettavaa.

?? Siskon tekemiset eivät kuulu miehelle, mutta on naurettavaa ettei miehellä ole kykyä arvioida itseään ja veljeään kriittisesti? Mitä se ap:lle kuuluu mitä miehen veli tekee, yhtään sen enempää kuin mitä miehelle kuuluu ap:n siskon tekemiset. Kummaa kaksoismoraalia sinulla.

Vierailija
45/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukistajan mielestä tukistus oli OK eli vastaavassa tilanteessa on tulevaisuudessakin luvassa ap:lle kurmootusta. Toivottavasti ap osaa nyt elää koko tulevan elämänsä ärsyttämättä tai hankkii kaljun ja peruukin.

Vierailija
46/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku tukistaa naista/miestä tai lapsea on psykopaatti. Esim. lapsea jos tukistaa on yleensä huostaanotto ainut ratkaisu. Se vain pahenee siitä ensimmäisestä kerrasta ja kannattaako aidosti odotella ruumisautoa lapselle? Näitä vanhempia on yllättävän monia vielä, jotka lapsiinsa sekaantuvat väkivalloin :(  Puutu heti peliin!

Sama tuossa omassa tilanteessasi eli jos miestä tai naista tukistaa on kyseessä täys-narsisti-psykopaatti, joka kokeilee rajojaan. Jos menee läpi on kohta nyrkki käytössä ja sitten pahempaa. 

Vierailija
47/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä aio puhua hänelle ehkä enää ikinä.

Pian sinulla on kaikki AV-mammat kimpussasi, koska täällä ei ymmärretä puhumattomuutta tai mykkäkoulu lainkaan. Ellet minua usko, niin luepa vaikka ketjuja joissa jonkun mies pitää mykkäkoulua. Ei mitään ymmärtämystä sellaiselle löydy.

Vierailija
48/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuh, eli sinä vain sanoit ja sitten tukisti? Vai oliko käsikähmää?

Hankala uskoa että te vain puhuitte ja toinen kävelee tykö ja tukistaa?

Kännissä riehuitte?

Voi miten naivia. 

Ei ole, olen nähnyt kun eukot ottaa turpaansa kun tarpeeksi kerjäävät. Jotkut elää siitä, että ärsyttävät ja niitä napauttaa. Itse olisin lähtenyt menemään ( normaali ihminen tekisi näin) mutta nämä turpaanottajat yleensä kulkevat perässä, urputtavat ja jopa tönivät jotta toinen toimisi. Ikävä kyllä näin.

Vierailija
49/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vielä harkitset??? Mitä odotat, turpaan vetoa tai puukkoa keuhkossa?

Vierailija
50/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykopaatteja kirjoitti:

Esim. lapsea jos tukistaa on yleensä huostaanotto ainut ratkaisu. Se vain pahenee siitä ensimmäisestä kerrasta ja kannattaako aidosti odotella ruumisautoa lapselle? 

Hohhohoo teitä äärimmäisyysihmisiä, kun ette ymmärrä mitään rajoja säännöissänne. Jos tuo pitäisi paikkaansa olisi minun sukupolvestani aivan joka ikinen lapsi huostaanotettu. Kenelle ne olisi voitu sijoittaa, koska jokaisesta perheestä olisi omakin lapsi huostassa?  :-)

Vierailija
51/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miesten väleille tulee kärhämöitä on tuuria jos vain nyrkin iskulla selviää. Mies nähtävästi käyttänyt samaa keinoa samalla voimatasolla kuin monet vanhemmat alle 10-vuotiaisiin lapsiin. Et sitten aidosti ollut ärsyttänyt miestä koko iltaa tunnista toiseen.. ..   sellaista näin joskus vuosia sitten ja kaikkein kiltein mies ikinä antoi lopuksi tukkapöllyä naiselleen varovasti ja käveli sitten ulos eikä tullut pariin päivään takaisin. Sitä ennen nainen oli haukkunut hänet (todella kattavan pahasti), sukulaiset, töninyt ja läpsinyt ja muutenkin ärsyttänyt miehen sekoamisen partaalle. 

Vierailija
52/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähtisin samantien riittäisi syyksi että mies opiskelee psykologiaa.

Se on taatusti maailman pimeintä porukkaa ja en ole miespsykologeja kyllä tavannut kuin rekryfirmassa.

Olin hakenut yhteen firmaan erästä tehtävää, niin alkoi pokkana selittämään että viihtyisin siinä firmassa minulle luonteeltani paremmin sopivassa tehtävässä. Oli jotenkin ylimielinen tyyppi joka luuli tuntevansa minut täysin, kun olin kieli keskellä suuta jonkun tunnin tehnyt typeriä tehtäviä.

Onnekseni sain myös toisen työpaikan ja valitsin sen.

Vierailija
53/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisyys ihmisiä tai ei, mutta onhan se selkeää että lapseen kohdistuva väkivalta on pahempaa kuin esim. tässä tapauksessa saman tasoinen tukistaminen, jossa sentään aikuinen ihminen voi tehdä omat valintansa. Lapsen psyyke on myös selvästi haavoittuvampi. Häpeä jos et tätä tajua. Taidat itse suosia väkivaltaa lapsia kohtaan, jos eivät kaikessa tee kuten itse haluat! Huostaanotolle itse asiassa aika hyvät perusteet silloin. 

Aikuisten pariskuntien välistä lievää väkivaltaa on tullut paljon seurattua, mutten ole siitä lainkaan niin huolissani. Joskus on alistettuna mies ja joskus nainen. Usein etenkin liian kiltit miehet osaavat jostain syystä valikoida juuri sen alistavan naisen ja sieltä tulee avokämmenellä aika usein. Eivät yleensä kehtaa valittaakaan. Jättäisivät aikuiset naiset/miehet suhteen, mutta jos ei niin ei. 

Vierailija
54/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja lapsi ei voi poistua kotoa, lähteä paikalta ja lopettaa riitaa. Yleensä aikuinen jää paikalle ihan itse ja jatkaa riitaa, vaikka huomaa että toiselle rupeaa riittämään.

Täytyyhän sitä koittaa, kuinka pitkä se miehen pinna on.

Vierailija
55/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna lähtisin suhteesta tuon tukistamisen jälkeen. Jatkossa opettelisin pitämään naamani kiinni vaikka suututtaisikin. Puheesi olivat kieltämättä asiattomia, eikä niitä voi perustella sillä "mutku miäski sano!". Miehelläsi oli oikeus suuttua sinulle, mutta ei tukistaa.

Vierailija
56/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äärimmäisyys ihmisiä tai ei,  

Älä siinä mitään kiemurtele. Ihan typeryyksiä kirjoitit, että tukistamisesta ainoa mahdollinen reaktio on huostaanotto. Olet juuri niitä äärimmäisyysihmisiä joiden vuoksi mikään järjestelmä ei voi toimia, kun vedätte kaikki hihnat niin kireälle.

Ihanko oikeasti kuvittelet, että minun ikäpolveni lapsista aivan jokainen olisi pitänyt huostaanottaa? Noin mustavalkoisesti ajatteleva olisi hyvä laittaa itse johonkin laitokseen oppimaan harmaan sävyjä.

Vierailija
57/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ajatusten tonava kuvittelee aikuisen ihmisen tukistamisen olevan pahempaa kuin lapsen tukistaminen. Olet sekaisin moraalisi suhteen.

Vierailija
58/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vinkki ap. Jos et ole valmis aborttiin niin seksissä kannattanee käyttää tuplaehkäisyä. Suhteenne ei kuulosta sopivalta lapselle...

Vierailija
59/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole alistuvaa tyyppiä. Ja sanon kyllä jos on sanottavaa, vaikka pyrin riitelemään rakentavasti. Saatan silti suututtaa toisen, mutta en halua häntä kimppuuni. En itse lyö, töni tms vaikka mikä olisi.

Olen normaalista perheestä ja isäni on ihana! Sellainen kiltti ja kunnollinen ja ahkera.

Sanoin myös miehelle, että jos hän vielä kerran koskee satuttaakseen, niin lähden enkä enää ikinä puhu hänelle. Ja niin myös teen.

Ap

Vierailija
60/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lyön aina ämmiä takaisin. Se on sitä tasa-arvoa jota kaipaavat. Jo kahta ämmää olen tintannut oikein kunnolla vastapalloon kun ovat alkaneet heitellä minua lautasilla tai käyneet lätkimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän