Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tukisti ja hänestä ansaitsin sen!

Vierailija
24.11.2016 |

Ollaan oltu 3 vuotta yhdessä ja luulin tuntevani hänet. Töiden jälkeen kinasteltiin jostain ja hän alkoi haukkua nuorta siskoani, jolla miehet vaihtuu.. Vastasin, että kyllähän hän itsekin pani jokaista vastaantulevaa horoa nuorena, ja veljensä tekee niin edelleen. Tämän jälkeen mies tukisti aivan järkyttävän kovaa ja sanoi, ettei halua jatkossa kuulla tuollaista paskaa.. 😳

Sanoin tuon osittain vitsillä, ja toisaalta ärsytti miehen arvostelu siskoani kohtaan..

Nyt en ole suostunut puhumaan hänelle ja harkitsen vakavasti tavaroideni pakkaamista.. Mielipiteitä??

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa kamat, siskoseni. Vanhemmiten ihmisten luonteenpiirteet vain vahvistuvat ja jatkossa tuollainen on jokapäiväistä. Been there done that. Jätä sekopää jollekin kaltaiselleen Anna Sohlaukselle eli Susanna Alholle.

Vierailija
22/62 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erilaisia vastauksia tässä ketjussa kuin siinä, missä mietittiin että saako lapsia tukistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se usein on, että kun on päästy lievän pahoinpitelyn makuun niin pikkuhiljaa pahoinpitelyt muuttuu rajummiksi.

Vierailija
24/62 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikutan huoramaiselta? Tsiisus 😄

Ja tukisti vähän kuin lasta, kai. Ei kukaan koskaan tukistanut, niin en tiedä. Mutta sattui ja järkytti.

Ap

Vierailija
25/62 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä päätit?

Vierailija
26/62 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ollaan järkisyistä. Ei nyt loppuelämää, mutta asumisen takia pakko hetki ainakin..

Ap

Vierailija
27/62 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on törkeä haukkua toisen sisaruksia tai vanhempia.

Todella paskaa käytöstä.

On törkeää myös moralisoida naisia, jos itse on ollut huoripukki.

Tukistamisesta kuuluu lähteä.

Etenkin kun ei yhtään edes ole pahoillaan.

Älä mieti mitään maksettuja matkoja ja liian pieniä asuntoja.

Sinun on pakko vaan saada itsesi pois tuosta suhteesta.

Heti!

Vierailija
28/62 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä pointin, mutta en kuvitellut olevani tässä tilanteessa ikinä. Vaikea selittää, mutta tuntuisi hullulta jättää kaikki tuon tukistamisen takia. Mies sanoi myöhemmin ettei halunnut satuttaa, mutta halusi tehdä selväksi ettei kuuntele tuollaista, koska hänkään ei hauku ikinä minua (pitää paikkansa). Seuraavasta kerrasta kyllä lähden ja sanoin sen myös hänelle.

Ap

Vierailija
29/62 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanat sattuvat enemmän kuin fyysinen väkivalta. Tämähän jo koulukiusaksestakin tiedetään. Naiset ovat erittäin hyviä sanallisessa satuttamisessa. Mielestäni mies voi siten uhata naista pienemmällä pahalla eli väkivallalla, jos naisen sanat alkavat tuottaa liian isoja traumoja.

Vierailija
30/62 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni en sanonut mitenkään äärimmäisen ilkeästi.. Kaikki kuitenkin tietää, että mies on ollut puolen kaupungin kanssa.. Joten tavallaan halusin vain saada hänet katsomaan peiliin. En ole mustasukkainen eikä minua haittaa, että hänellä on ollut paljon muitakin. En tuomitse ihmisiä panojen tai muidenkaan valintojen takia, mutta en halua kuulla itsekään läheiseni arvostelua.

Ap

Vierailija
31/62 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähtisin tuon takia. Minua ei kohdella noin eikä ojenneta kuin lasta 70-luvulla.

Ehkä teillä on ollut kivaa, kun olet ollut ihastunut jännämieheen ja olet sen antanut viedä. Et ole ihastumiseltasi huomannut asioitten oikeaa laitaa.

Vierailija
32/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Itsekin olen ajatellut että lähtisin, jos näin tai vastaavasti kävisi. Mutta itse tilanteessa tukistamisesta eroaminen tuntuu jotenkin pikkusieluiselta.. Tai siis, tekona aika pieni ja ajatuksena suuri. Jos siis suuntaus on väkivaltainen suhde niin toki joo lähden, mutta jos yksi virhe, niin ajattelin tämän varauksella nyt katsoa. Ehkä masentavin ajatus olisi just nyt erota, just ennen joulua. Ja kun syy olisi tukistaminen. Ehkä kukaan ei tajua.. Mutta jos miettii vaikka jotain 50-lukua, niin paljon pahempaakin sattui.

Ap

Vierailija
33/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt AP, että se mitä sanoit miehellesi, saattaa olla hänelle huomattavasti isompi asia kuin tukistaminen? 

Vierailija
34/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää toki. Mutta ota huomioon että seuraavalla kerralla lähdet todennäköisesti ambulanssilla tai ruumisautolla ja mies lähtee mustalla maijalla. Näitä näkee päivystyksessä paljon. Uhri vain kuvittelee, että ei se enää satuta, mutta väkivalta pahenee, joskus nopeastikin. Olenpa hoitanut murtumapotilasta, jolla oli useita vanhoja, huonosti parantuneita, murtumia sekä eri parantumisvaiheissa olevia mustelmia ja muita vammoja. Hänen kohdallaan kävi hyvin, poliisit vei turvakotiin ja pääsi hakkaajasta eroon (tästä muuten uutisoitiin silloin kun hakkaaja sai tuomion, oli Suomen yleiseen väkivaltarikoksista saatujen tuomioiden joukossa se edes vähän rankempi. Jep, vankilaan pääsi istumaan, jutussa kerrottiin myös uhrin käyvän terapiassa, mutta menossa parempaan suuntaan).

Vierailija
35/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä nyt valitat ?

Siitäkö, että itse aiheutit tuon saamasi ja täysin ansaitsemasi tukistuksen ?

Miehesi oli täysin oikeassa ja toimi kuten miehen kuuluukin, syy on ainoastaan sinussa itsessäsi.

Vierailija
36/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tukistaa mua se saa kyynärpäästä nenään refleksinä ja sen jälkeen exän tittelin. Mutta siis nauti sä vaan elämäsi miehestä jos siltä tuntuu...

Vierailija
37/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Itsekin olen ajatellut että lähtisin, jos näin tai vastaavasti kävisi. Mutta itse tilanteessa tukistamisesta eroaminen tuntuu jotenkin pikkusieluiselta.. Tai siis, tekona aika pieni ja ajatuksena suuri. Jos siis suuntaus on väkivaltainen suhde niin toki joo lähden, mutta jos yksi virhe, niin ajattelin tämän varauksella nyt katsoa. Ehkä masentavin ajatus olisi just nyt erota, just ennen joulua. Ja kun syy olisi tukistaminen. Ehkä kukaan ei tajua.. Mutta jos miettii vaikka jotain 50-lukua, niin paljon pahempaakin sattui.

Ap

Miksi valehtelet, että tukistaminen oli "virhe"??? Ukkoshan on sulle sanonut ettei se nimenomaan ollut virhe lainkaan vaan täysin oikeutettu teko.

Mutta siis oikeudet ne on sullakin ja niihin kuuluu myös oikeus ottaa turpaansa jos sellaisesta pitää.

Vierailija
38/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Paljon pahempaa sattuu tänäkin päivänä. Poliisit tulee paikalle naapurin soittamana ja rakasta tyttöystävää löytyy katosta, seiniltä ja parkettilattialta (yleensä suurin osa). Miten luulet, että tuohon XL-pullollisen tahranpoistoainetta vaativaan tilanteeseen on kuljettu..?

Vierailija
39/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan oltu 3 vuotta yhdessä ja luulin tuntevani hänet. Töiden jälkeen kinasteltiin jostain ja hän alkoi haukkua nuorta siskoani, jolla miehet vaihtuu.. Vastasin, että kyllähän hän itsekin pani jokaista vastaantulevaa horoa nuorena, ja veljensä tekee niin edelleen.

Minulle riittä ihan jo tuo että riitely parisuhteessa on noin ala-arvoista. En katselisi puolisoa joka vetää riitoihin puoli sukua tai joka vetää menneisyyteni riitaan piti se paikansa tai ei mitä hän siitä keksii.

Vierailija
40/62 |
28.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, eli sinä vain sanoit ja sitten tukisti? Vai oliko käsikähmää?

Hankala uskoa että te vain puhuitte ja toinen kävelee tykö ja tukistaa?

Kännissä riehuitte?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän