Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilaiset perheet Suvi Pitkänen !

Vierailija
24.11.2016 |

Mitä mieltä??

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis lapsi

Vierailija
22/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suvi Pitkäsellä epävakaa persoonalisuushäiriö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hyvä äiti", just. Aiheutti ensimmäisenä vuonna lapselleen kiintymyssuhdehäiriön, kun oli viikkotolkulla pois, mm. tyhjänpäiväisissä tv-ohjelmakuvauksissa. T. Lapsipsykologi

Hyvä psykologi, kun tekee diagnooseja tunnin telkkarijakson perusteella. Tai huono trolli ehkä pikemminin. 

T. Aivokirurgi, yksi av:n lukuisista. 

Hah, nimenomaan aiempien tietojen pohjalta tehty "diagnoosi". Mietipä esim. Maatilan prinsessat ohjelmaa, lapsi oli alle vuoden. Ja siihen perään viidakko ohjelma, aurinkorannta ohjelma.. vaikuttaa lapsen koko loppuelämään.

Vierailija
24/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fykebi, eli fysiikka, kemia ja biologia ja pitkästä matematiikasta ei ole haittaa.

Vierailija
25/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hyvä äiti", just. Aiheutti ensimmäisenä vuonna lapselleen kiintymyssuhdehäiriön, kun oli viikkotolkulla pois, mm. tyhjänpäiväisissä tv-ohjelmakuvauksissa. T. Lapsipsykologi

Hyvä psykologi, kun tekee diagnooseja tunnin telkkarijakson perusteella. Tai huono trolli ehkä pikemminin. 

Hah, nimenomaan aiempien tietojen pohjalta tehty "diagnoosi". Mietipä esim. Maatilan prinsessat ohjelmaa, lapsi oli alle vuoden. Ja siihen perään viidakko ohjelma, aurinkorannta ohjelma.. vaikuttaa lapsen koko loppuelämään.

Heh, yksikään oikea psykologi ei kirjoita noin huonosti. Jos on pakko tehdä jotain self-made diagnooseja niin tee ne edes itsenäsi, älä ratsasta ammattikunnan maineella jota et edes edusta. 

Vierailija
26/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä jakso oli. :)

Vierailija
27/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, yksikään oikea psykologi ei kirjoita noin huonosti. Jos on pakko tehdä jotain self-made diagnooseja niin tee ne edes itsenäsi, älä ratsasta ammattikunnan maineella jota et edes edusta. 

Huonosti? Kirjotin muuten ällän äidinkielestä. Jos ihan ammattikielellä kirjoittaisin, niin sitä sinä et ainakaan ymmärtäisi.

Vierailija
28/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan on kymmenien tuhansien ulosottovelka maksettu? Kun on niin ahkera.

Vierailija
29/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloinen lapsi ,mutta äiti ei taida olla, ihan koko sydämmestään olla kiinni lapsessaan??

Vierailija
30/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi oli lukiossa ainakin ihan hyvä tai vähintään keskitason oppilas. Toki lääkikseen pääsy on hyvin vaikeaa keskitason oppilaille etenkn jos ei ole lukenut kemiaa, fysiikkaa ja biologiaa lukiossa pitkänä. Hyvä että kuitenkin yrittää ja tekee jotain elämällään.

Vierailija
31/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos ohjelman nimi Erilaiset PERHEET? Ohjelma kesti 50min ja tytär oli mukana n. 4, äitimummu 1 ja Maako 2 minuuttia. Minä minä minä minä minä minä eikä kukaan muu, minä minä minä minä minä minä minä jee jee jee.

Noi huulet näyttää siltä että sillä valuis sellainen talvinen lastenräkä ränneissä koko ajan 😤

Vierailija
32/49 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvikos se itse täällä kommentoi vai joku amanda ystävä.

kellään muullako ei voi/saa olla Suvista mitään hyvää sanottavaa?

Vierailija
33/49 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään muuta huonoa sanottavaa kuin; mitkä noi vaatteet on? miksi pitää pukeutua leggareihin? ne ei imartele kenenkään takapuolta......

ja myös se, etten jaksaisi katsoa tuollaista poukkoilua hetkeäkään. en usko että pärjäisi lääkiksessä (ei sen takia että olisi tyhmä), kun ei pysty hetkeäkään keskittymään.

Vierailija
34/49 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvihan aikoo lääkikseen avokmen yliopiston kautta, ei vaan äly riitä edes sitä tajuamaan ettei se ole mahdollista vaan vaikka kuinka lukisi terveystiedettä avoimessa niin ihan normaalisti joutuu osallistumaan lääketieteellisen pääsykokeisiin ja niissä ei tuosta terveystieteestä ole mitään hyötyä, kokeissa on pakko osata laajan fysiikan tason laskuja ja kemian kirjat ja laskut pitää olla myös hyvin hallinnassa, samoin biologian kirjat osattava melkein ulkoa, että onne matkaan vaan ja syön kyllä kilon paskaa jos tuo nainen sinne joskus pääsee 😂

Vierailija
35/49 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhui lapselleen järkyttävän teennäisesti... Ja kirja mitä luki on lukion ensimmäisen terveystiedon kurssin kirja. Että sitä lueskelemalla lääkikseen.

Vierailija
36/49 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se sinipaitainen vaalea tyttö oli, joka kävi Suvin vastaanotolla? Tosi tutunnäköinen, mutten saa päähän että mistä!

Vierailija
37/49 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana se marko...tekee suville ja safille hyvää

Vierailija
38/49 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka se sinipaitainen vaalea tyttö oli, joka kävi Suvin vastaanotolla? Tosi tutunnäköinen, mutten saa päähän että mistä!

Mäkin mietin. Oliko Janita Temptation Islandista?

Vierailija
39/49 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, tää oli hyvä! :D

Vierailija
40/49 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joo "janitapupu" se asiakas. Minusta tiuski välillä ärsyttävästi lapselle ja ärsyyntyi lapseen, mutta yritti peitellä sitä. Voi olla että oikeasti huutaa lapselleen kun kameroita ei ole paikalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme