Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Black Friday

Vierailija
24.11.2016 |

Kerätään tähän ketjuun parhaat mustan perjantain diilit.

Aloitan ketjun Finnairin kotimaan menopaluulennoilla https://www.finnair.com/fi/fi/black-friday

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lindexillä kaikki -25%

H&M kaikki -20%

Lindexin lastenvaattet hyviä, aion tilata isomman satsin verkkokaupasta.

Vierailija
22/35 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kelloja :) www.rannekelloja.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääni leipäjonosta kirjoitti:

Markkinamiesten hölynpölyä. Kun kansalaisten ostovoima on kaikkien yt-neuvottelujen ja potkujen  jälkeen melkein nollassa, onhan hedän pakko yrittää. Muuten tulee potku persuksiin myös siellä suunnalla.

Köyhät ei ostele turhuuksia.

Kenenkään ei pitäisi ostella turhuuksia, mutta hyödyllistä tavaraa kannattaa ostaa silloin kun saa halvalla.

Vierailija
24/35 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä -20% alennukset herättää mussa ainoastaan vitutusta. Jätän ostamatta sillä noin pieni alennus on ihan täys vitsi.

Vierailija
25/35 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho.

Tämä onkin mennyt ohi. Suomessa jossa ei edes vietetä Kiitospäivää, on kuitenkin Black Friday? Kaikki menee läpi nykyisin, kunhan tulee USAsta... 🇺🇸🇺🇸🇺🇸

Kaitpa se on sitten laadun tae, mikäpäs siinä.

Totta kai tämä kannattaa tuoda myös Suomeen. Verkkokaupat ympäri maailmaa on olleet mukana jo vuosia, suomalaiset menettää paljon, jos eivät lähde mukaan. Itse olen vuosikausia tilannut ulkomaisista kaupoista Black Friday-alennuksilla tavaraa, on jo aikakin että alennuksia saa myös suomalaisista kaupoista. Miksi ei? Sehän vain lisää myyntiä. Parempihan se on että saadaan nekin rahat Suomeen.

Kerro ostosvinkkejä ulkomaan kaupoista!??

Vierailija
26/35 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääni leipäjonosta kirjoitti:

Markkinamiesten hölynpölyä. Kun kansalaisten ostovoima on kaikkien yt-neuvottelujen ja potkujen  jälkeen melkein nollassa, onhan hedän pakko yrittää. Muuten tulee potku persuksiin myös siellä suunnalla.

Köyhät ei ostele turhuuksia.

Mä yritän tässä löytää lapselle uutta turvaistuinta halvemmalla.. kun se semmosen eniveis tarvitsee

Vierailija
27/35 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Askossa kaikki tuotteet vähintään -40%

:D Mä luin että Alkossa kaikki tuotteet vähintään -40%.

Se vasta oliskin jotain...

Viinaa saa alella tuolta Virosta ja laivalta

Vierailija
28/35 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kengät Yhdysvalloista kun Briteissä oli mun koko loppu ja sanoivat niitä tulevan lisää vasta helmikuussa. Hirvittävät postimaksut 41$ + siihen vielä tullimaksut noin 19€, mutta kengät sain sentään -50% ja hintaa olisi tullut yhtä paljon kuin jos olisin tilannut Briteistä ilman Black Friday alennuksia.

Vierailija
29/35 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadium -25% kaikesta netistä ja liikkeistä. Netissä näyttää alkaneen jo.

Vierailija
30/35 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho.

Tämä onkin mennyt ohi. Suomessa jossa ei edes vietetä Kiitospäivää, on kuitenkin Black Friday? Kaikki menee läpi nykyisin, kunhan tulee USAsta... 🇺🇸🇺🇸🇺🇸

Kaitpa se on sitten laadun tae, mikäpäs siinä.

Totta kai tämä kannattaa tuoda myös Suomeen. Verkkokaupat ympäri maailmaa on olleet mukana jo vuosia, suomalaiset menettää paljon, jos eivät lähde mukaan. Itse olen vuosikausia tilannut ulkomaisista kaupoista Black Friday-alennuksilla tavaraa, on jo aikakin että alennuksia saa myös suomalaisista kaupoista. Miksi ei? Sehän vain lisää myyntiä. Parempihan se on että saadaan nekin rahat Suomeen.

Kerro ostosvinkkejä ulkomaan kaupoista!??

Öh..no mistä tahansa kaupoista, mitä tahansa tarvitset?

Black Friday ei muuten myöskään mitenkään liity kiitospäivään, vaan on kaupallisten tahojen keksintö, joka aloittaa joulushoppailukauden.

Vierailija
31/35 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askosta saa yhden maton 50% alennuksella.

Vierailija
32/35 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cdon.com. Joka tunti tulee jotain uutta:)

Vierailija
33/35 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä sivu black friday kamppanjoiden etsintään. www.blackfridaytarjoukset.fi

Vierailija
34/35 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://vertaahintoja.com Maskussa on esim 60% kuten siellä on yleensäkin. On paljon muitakin hyviä paikkoja.

Vierailija
35/35 |
26.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekohampaat tarvis hommata kun vanhtat ei oikein enää istu kunnolla :( Mahtaakohan semmoisista olla mitään tarjouksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi