terapeutti jätti mut!
Pitkäaikainen suhde ja tuntui kuin haavat olisivat auenneet.
Se puhui että aikoja olisi tiettynä päivänä että voisin tulla.
Nyt lähetti vastausviestinä neutraalin viestin,
ei kirjoittanut mitään aikaehdotuksia.
Tuntuu siltä etten millään kestä.
Kommentit (46)
Sanoiko terapeutti siis selkeästi, että terapia on loppu, vai lähettikö vain jonkun muun viestin ilman aikavaihtoehtoja? Ehkä hän ei laittanut toiseen viestiin vaihtoehtoja, koska oli jo laittanut ne aiemmin ja odottaa sun vastausta aiemmin laittamiensa vaihtoehtojen pohjalta?
Älä oleta mitään jos viesti ei nyt ihan selvästi sanonut, että terapia on ohi. Laita viestiä terapeutille ja kerro, mitkä ajat sulle sopisivat.
Kautta aikain terapeutti on ehdottanut aikoja itse. Oli puhe että viestitän kun kurssi on alkanut.
Ehkä tein virheen kun en maininnut aikatauluja.
Vierailija kirjoitti:
Kautta aikain terapeutti on ehdottanut aikoja itse. Oli puhe että viestitän kun kurssi on alkanut.
Ehkä tein virheen kun en maininnut aikatauluja.
No et sinä välttämättä virhettä tehnyt vaan tapahtui molemminpuolinen väärinymmärrys. Ota nyt vaan yhteyttä siihen terapeuttiin ja ehdota aikoja tai kysy milloin niitä aikoja olisi.
Sen vastausviesti oli niin neutraali että ymmärsin ettei se ole antamassa mulle aikoja.
Tuntuu pahalta.
No niin. Ei se jättänytkään vaan otti yhteyttä.
Tässä on nyt vaan outoa riippuvuutta havaittavissa tämän puolelta.
Siis sinä et päässyt normaaliin aikaasi ja oli sovittu että viestittelet sitten että koska sinulle sopii. Eli kyllä tästä voisi ymmärtää että sinun pitäisi nyt ehdottaa sitä uutta aikaa. Ota nyt uudestaan yhteyttä terapeuttiin etkä jää mihinkään "kuulolle".