Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi paska! Täytin veroilmoituksen netissä ja netissä näytti, että työmatkojen takia olisi tulossa hyvin palautuksia MUTTA, ei ole tullut postissa jälkeen päin mitään ilmostusta, että maksetaanko noita palautuksia vai ei ja millon

Vierailija
24.11.2016 |

:( Jäikö mulla nyt palautukset saamatta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ne vuoden 2015 palautukset ole vielä tulleetkaan. En ymmärrä, mitä oikein tarkoitat?

Vierailija
2/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän lopullinen verotuspäätös tulee viimeistään syksyllä postissa. Jos ei näy, niin kannattaa olla yhteydessä verotoimistoon.

Vierailija
4/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ja just onko tieto menny perille.

Jos ei, tee oikaisuvaatimus.

Vierailija
5/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän ne vuoden 2015 palautukset ole vielä tulleetkaan. En ymmärrä, mitä oikein tarkoitat?

Ei ni ookkaan, mutta kevälälä ku tuli se paperi, ni täytin netissä Siis korjasin siihen ne mun työmatkat. 

Sen jälkeen ei oo kuulunut verotoimistosta, että mitä mieltä ne oli niistä mun työmatkoista. Eli ei mitään korjattua paperia. OIsko sen pitänyt tukla jos netissä ois onnistunut se täyttö oikein?

Vierailija
6/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä ja just onko tieto menny perille.

Jos ei, tee oikaisuvaatimus.

Soita ja kysy..

Vierailija
7/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjattu versio olisi pitänyt tulla syksyllä.

Jos se näkyy vain netissä kun siellä teit veroilmoituksen? Minä teen vanhanaikaisesti paperilla.

Vierailija
8/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistiko painaa "lähetä" nappia ;)

Vierailija
9/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkakuluvähennys ei ole sama asia kuin palautuksen määrä.

Vierailija
10/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ni ookkaan, mutta kevälälä ku tuli se paperi, ni täytin netissä Siis korjasin siihen ne mun työmatkat. 

Sen jälkeen ei oo kuulunut verotoimistosta, että mitä mieltä ne oli niistä mun työmatkoista. Eli ei mitään korjattua paperia. OIsko sen pitänyt tukla jos netissä ois onnistunut se täyttö oikein?

Olisi pitänyt tulla lokakuun loppuun mennessä.

Vierailija
11/11 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole saanut nyt syksyllä verotuspätöstä postissa, soita verotoimistoon.  Onhan sinun saatava päätös jolla matkat on hyväksytty ja laskettu vähennykset ja saamasi palautukset.

Minulla oli netissä tehty kotitalousvähennysilmoitusk, jossa oli useita vähennyksiä ja sivuja niin vain ensimmäinen sivu oli kirjattu vähennykseksi kun tuli syksyllä päätös.  Pitää olla tarkka koska ihmiset niitä päätöksiä siellä tekevät.  Olin tulostanut kaikki sivut ja lopullisen ilmoitukseni myös tulostin joten minulla oli

todistaa että heidän koneet ei toimi.  Jakopiot olin ottanut kaikista ilmoittanistani vähennyksistä.  Vähennykset ovat pelkkää rahaa, joten olkaa tarkkana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän