Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatko mitä teit heti sen jälkeen, kun sait kuulla wtc-iskuista

Vierailija
24.11.2016 |

Miten on

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoin koirien lenkittämistä.

Vierailija
22/35 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista kuulleeni koko iskuista paitsi vuosia myöhemmin. Olen 21-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin lapsi ja opettaja kertoi siitä heti aamulla koulussa. Pidimme hiljaisen hetken enkä juuri miettinyt mitään koska en ymmärtänyt asian vakavuutta.

Vanhempana kun vihdoin käsitin kuinka vakava asia oli, olin järkyttynyt ja surullinen uhrien ja uhrien omaisten puolesta.

Asuit ilmeisesti USA:ssa? 

Iskut tapahtuivat klo 8.46-10.28 USA:n aikaa, silloin elettiin iltapäivää Suomessa.

Tai sitten opettaja kertoi seuraavana aamuna siitä? Suomessa oli tosiaan iltapäivä tuolloin, muistaakseni varttia vaille neljä tapahtui ensimmäinen isku. Olin itse päässyt kolmelta töistä kotiin ja olin sattumalta just avannut telkkarin kun uutiset ekasta iskusta tulivat. Mulla ei ollut siihen aikaan vielä nettiä, joten tapanani oli lukea uutiset teksti tv:stä aina töistä tullessani. Siltä illalta jäi teksti tv kyllä väliin kun aloin heti seuraamaan uutislähetyksiä.

Niin, muistan kuinka olin polkupyörällä menossa kotiin ja yllättäen aloin voida todella huonosti. Piti taluttaa pyörää, välillä pysähtyä ja ottaa kaiteesta kiinni. Todella voimaton olo.

Vierailija
24/35 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä ja mieheni soitti minulle. Olin juuri lopettelemassa siltä päivältä ja lähdössä meidän firmamme toimistolle, jossa tein usein toisen työpäivän. Tein toimistollamne hommia ja molempien työhuoneessa oli tv auki koko ajan ja seurasimme tilannetta. Pahalta tuntui.

Vierailija
25/35 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tullut koulusta kotiin ja muistan selailleeni teksti-tv:tä, jossa oli uutinen asiasta eli että ensimmäinen lentokone törmäsi rakennukseen. Se vaikutti ensin pienemmältä jutulta, luulin että se oli joku pienkone ja kyseessä olisi vahinko.

Sitten alkoi tulla uutisjuttuja tv:stä livenä. Katselin lähetystä äitini kanssa. Muistan lähteneeni tanssitunnille jossain vaiheessa.

Vierailija
26/35 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mennyt kotiin aiemmin töistä kun mulle nousi kuume. Nukuin koko illan ja sut kävin seuraavana päivänä kaupassa ostamassa ruokaa nopeasti ja jatkoin sairastumista ja nukkumista vielä 2 päivää. Homma selvisi mulle vasta myöhemmin

Vierailija
27/35 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakattiin Klubi ja Atlantis samana päivänä

Vierailija
28/35 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin, kuinka kirjastovirkailija ja yksi asiakas puhuivat jostain oudosta tapahtumasta. Luulin ensin, että kyse oli jostakin  elokuvasta, mutta sitten älysin, että nyt onkin tosi kyseessä. Lainasin kirjat ja painelin vauhdilla kotiin. Telkkari auki ja siinä se loppupäivä ja ilta sitten kuluivatkin.

Vierailija
29/35 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin esiin viskipullon ja aloin juoda.

Vierailija
30/35 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan puklasin tai opettelin konttauksen alkeita. Ehkä molempia samaan aikaan.

Vierailija
31/35 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kotona koko perhe, mies ei ollut vielä lähtenyt töihin ja minä olin vauvan kanssa. Netistäkö luin siitä ekasta iskusta ja mentiin katsomaan telkkaria. Nähtiin suorana kun se toinen lentokone lensi päin tornia, vai kuvittelenko vain, että se oli suora lähetys? On kyllä jäänyt mieleen, oli aika hurja tapaus. Mutta oli toisaalta jotenkin hienoa päästä todistamaan sellaista historiallista hetkeä.

Vierailija
32/35 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohkasin reilun palan prinsessakakkua ja otin kupillisen kaffetta.

Vierailija
33/35 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin töistä kotiin ja kuulin autoradiosta. Hain esikoisen päiväkodista ja mietin miten hemmetin hulluun maailmaan seuraavana vuonna syntyvä lapsemme syntyy.

Vierailija
34/35 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ajatelleeni ettei tuollaista saa tehdä. Kuvotti.

Vierailija
35/35 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aukaisi tv:n katsoin vähän aikaa ja en oikein ensin uskonut. Tunti sen jälkeen alkoi kansalaisopiston valokuvauskurssi.