Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En nauttinut sinkkuudesta yhtään

Vierailija
24.11.2016 |

Siinä vaiheessa kun seurustelusuhteen löytäminen alkoi minua kiinnostaamaan, otin sen tavallaan ainoaksi asiaksi jota halusin tavoitella. Tulevaisuuden ajatteleminen inhotti, koska luulin olevani ikuisesti yksin. Mietin jopa olisiko parempi päättää oma elämä samantien kun ei siitä mitään iloakaan ole.
Täysi-ikäisenä asuin, tai no "asuin" vuoden omassa kämpässä. Ehkä pari yötä joka viikko olin siellä. Ei paljoa lohduttanut sellainen itsenäisyys. Koulun jälkeen vaan rupesin nukkumaan. Ei huvittanut tehdä oikein mitään.
Nyt vähän yli parikymppisenä olen parisuhteessa, netin ansiosta. Suhtautumiseni elämääni on muuttunut todella paljon. Opiskelen enemmän kokeisiin, olen alkanut haaveilla tulevasta työpaikasta ja asioista joita saan puolisoni kanssa kokea. Olen myös innostunut siivoamisesta ja ruoanlaitosta, yksin ollessani en niistä välittänyt. Puolisoni on seurustelun ansiosta ruvennut keskittymään opiskeluun tosissaan. Hän kertoi ettei sinkkuna nähnyt mitään syytä kehittää itseään.
En tiedä, onko yleisempää aidosti nauttia sinkkuudesta vai kyllästyä yksinäisyyteen ja masentua? Osa varmaan oppii sinkkuuden jatkuessa tavoittelemaan muitakin asioita kuin parisuhdetta.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni ainakin yksin olo alkoi vituttamaan 35 vuotiaana, vaikka olin töissä ja kävin ssalilla joka päivä kyllästyin ja aloin juomaan kaljaa

vähitellen kaljan juonti ja eristäytyminen kasvoi että annokset alkoivat olal suurempia ja nyt 10 vuotta juoneena voin sanoa että helposti 6 packin jälkeen, meneekin kori olutta sitten illassa ja usein eli 3 kertaakin viikossa

silti hoidin opintoni 2 vuodessa pois ja nyt raitistuin eli jouluna lopetin juomisenkin

mitään kehittämistä ei ole keksinyt 15 vuoteen elämässään, kun tietokoneet ja netti tuli elämään oon pelannut samaa worms-peliä joka päivä vuosikaudet kotona ja nyt pelaan pokeria, istun kotona enkä mee minnekään, nyt en edes töihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla