Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen haiseva villasukka. Haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
24.11.2016 |

*löyhkää*

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinua koskaan käytetty muuhun tarkoitukseen kuin mihin sinut on luotu? Oletko koskaan esim. lämmittänyt kenekään kikkeliä? Jos et, niin haluaisitko?

Olen ollut vain jaloissa. Mikä on kikkeli?

Vierailija
22/39 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teidät luotiin ( sanan mukaisesti ) jäi teistä varmaan lankaa yli mitä siitä tehtiin ? Onko se jossakin autuaan tietämätön keränen, vai tehtiinkö teitä useita ? Oletteko neloset tai kuutoset ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinua koskaan käytetty muuhun tarkoitukseen kuin mihin sinut on luotu? Oletko koskaan esim. lämmittänyt kenekään kikkeliä? Jos et, niin haluaisitko?

Kikkeli on se miehen jalkojen välissä roikkuva härpäke. Joskus se työntyy emännän jalkojen väliin. Etkö ole muka koskaan nähnyt tuota edellämainittua tapahtumaa? Minä ja mieheni pidetään aina villasukat jalassa kun kikkeli työntyy minuun.

Vierailija
24/39 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun teidät luotiin ( sanan mukaisesti ) jäi teistä varmaan lankaa yli mitä siitä tehtiin ? Onko se jossakin autuaan tietämätön keränen, vai tehtiinkö teitä useita ? Oletteko neloset tai kuutoset ?

Olen nähnyt täällä ainakin yhdet aika samannäköiset villasukat kuin minä ja sisarukseni mutta tarina ei kerro ovatko he samasta lankakerästä ja jäikö meidän lankakerästä yli.

Eikä voi enää kysyä, kutojamme ei ole enää keskuudessamme :(

Vierailija
25/39 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 100% puhdasvillainen villasukka vai onko sinussa muitakin materiaaleja seassa?

Oletko kotimainen?

Vierailija
26/39 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan nähnyt mustasukkaista kaveria?

Vierailija
27/39 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kikkeli on se miehen jalkojen välissä roikkuva härpäke. Joskus se työntyy emännän jalkojen väliin. Etkö ole muka koskaan nähnyt tuota edellämainittua tapahtumaa? Minä ja mieheni pidetään aina villasukat jalassa kun kikkeli työntyy minuun.

Ai kyrpää tarkoitit? Heh olisit heti sanonut. En ole ollut kyrvän ympärillä.

Teillä taitaa olla aika kylmä makuuhuone?

Vierailija
28/39 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan kahdehtinut muita sukkia, vaikka bambusukkia tai puuvillaisia? Millä mielin kohtaat keinomateriaalisukkia?

Vierailija
29/39 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun innoittamana kuuntelin Ystäväni on kuin villasukka-kappaleen. Tuli ihan kyynel poskelle kun mieleen tulvahti kaikki nuoruuden kultaiset muistot <3 kiitos AP

Vierailija
30/39 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko 100% puhdasvillainen villasukka vai onko sinussa muitakin materiaaleja seassa?

Oletko kotimainen?

En ole varma. Minua on aina sanottu villasukaksi eikä minulle ole koskaan kerrottu lankakeräni tuoteselostetta.

Kutojani ainakin oli 100% kotimainen.

Vierailija
31/39 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan nähnyt mustasukkaista kaveria?

Olen. Omistajani kun se on ollut menossa hautajaisiin.

Vierailija
32/39 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kyrpää tarkoitit? Heh olisit heti sanonut. En ole ollut kyrvän ympärillä.

Teillä taitaa olla aika kylmä makuuhuone?

On joo aika kylmä! Mutta vaikka ei olisikaan niin jossain luki että orgasmin saa helpommin sukat jalassa joten siksi siitä on jäänyt vakiintunut tapa :P

Vierailija
33/39 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kahdehtinut muita sukkia, vaikka bambusukkia tai puuvillaisia? Millä mielin kohtaat keinomateriaalisukkia?

Kateus vie kalatkin vedestä. Antaa kaikkien sukkia kukkia ... tai jotain. Mutta en siis kadehdi ja avoimin mielin.

Vierailija
34/39 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus vie kalatkin vedestä. Antaa kaikkien sukkia kukkia ... tai jotain. Mutta en siis kadehdi ja avoimin mielin.

Kiitti vastauksista, mahtavaa. :D Lämmintä talvea sulle, toivottavasti omistajasi näkee ketjun tai muuten tajuaa tarjota kylvyn. Harva asia on niin kiva kuin puhdas, pehmoinen villasukka.

Vierailija
35/39 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet kesällä ? Onko sinulla pitkä loma, vai oletko erä- tai marjareissulla mukana?

Vierailija
36/39 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet kesällä ? Onko sinulla pitkä loma, vai oletko erä- tai marjareissulla mukana?

Ei se voi enää vastata koska näyttää siltä että tämän ketjun innoittamana sen omistaja heitte sen pesukoneeseen. Kohta se on taas puhdas villasukka!

Mutta saman talouden villasukkana voin sanoa että ollaan me joskus kesäisinkin käytössä jos on kumisaapaskeli. Metsässä on hankala crockeissä kulkea.

Vierailija
37/39 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita itsesi pakkaseen hetkeksi ja haju on veks.

Vierailija
38/39 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kieliä osaat? Onko sinulla ulkomaalaisia ystäviä?

Vierailija
39/39 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, nyt olenkin puhdas ja raikkaan tuoksuinen!

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan