Mua hävettäisi olla kolmikymppinen lapseton sinkku
Häpeäisin jos en siinä iässä olisi saanut mitään elämässä aikaan enkä kelvannut kenellekään miehelle.
Kommentit (36)
Ap ei uskalla tehdä mitä oikeasti haluaisi kun hävettäisi liikaa olla vastaamatta muiden odotuksiin. Sitten päivittelee täällä muiden ihmisten elämien yksityiskohtia...Heikko ihminen.
Voi hitsi...mulla on helppoa!Häpeän tuskin mitään,se on tosi vieras tunne.Ihanaa!
Minua hävettäisi kyllä lapsikatras jo 30-vuotiaana...Se osoittaa arvostelukyvyn puutetta. Sen jälkeen kun mukulalauma on hankittu, on turha valittaa ja ryhtyä marttyyriksi, ulos tilanteestasi et pääse vaikka kuinka haluaisit. Siinä voit sitten katsella sinne peiliin kiljuvan kakaralauman keskellä ja hävetä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä olet saanut aikaan ap? Lisääntymistä ei lasketa, kun kaikki eläimet madoista alkaen osaavat sen.
I beg to differ. Ehkä osaavat mutta 20% miehistä ei pysty tosiasiassa lisääntymään, koska ovat liian heikkotasoisia.
Lisääntyminen on siis jonkinasteinen meriitti. Tuo sarjahukuttajakin oli onnistunut lisääntymään ja levittämään geenejään. Hän on siis vähemmän luuseri kuin surkein viidennes miehistä.
Tuo on totta. Nalli voi olla kastunut. 80-luvulla ja sen jälkeen syntyneiden miesten siittiömäärä on pudonnut puoleen aiempiin miessukupolviin verrattuna. Tosin puolessa tapauksista hedelmätömyys johtuu miehestä ja puolessa naisesta. Ennen suomalaismiehet olivat Euroopan lisääntymiskykyisimpiä. Nyt samassa sarjassa muiden kanssa.
No provohan tää on mutta saattaapi monen kolmekymppisen lapsettoman sinkun kohdalla se sinkkuus johtua siitä ettei itse ole kelpuuttanut niitä miehiä :D
Vierailija kirjoitti:
Häpeäisin jos en siinä iässä olisi saanut mitään elämässä aikaan enkä kelvannut kenellekään miehelle.
Minä häpeäisin, jos en olisi saanut mitään muuta aikaan kuin kelvannut jollekin miehelle (aika mahtisaavutus) ja vääntänyt lapsen. Mutta jos sulla ei kyvyt muuhun ole riittäneet, niin saavutuksiahan nekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä häpeäisin, jos en olisi saanut mitään muuta aikaan kuin kelvannut jollekin miehelle (aika mahtisaavutus) ja vääntänyt lapsen. Mutta jos sulla ei kyvyt muuhun ole riittäneet, niin saavutuksiahan nekin.
Toiset vääntää lapsia, ilmeisesti kädestä, ja toiset synnyttää niitä.
Tässä koulutettu, hyvässä työssä, 3 lasta ja pian on varaa lopettaa työnteko kokonaan. Etta on saatu paljon aikaan.
En oikein ymmärrä ajatuksiasi tai tuota mielipidettä .
Tarkoitat että uraihmiset esim: lääkärit ja muut korkeasti koulutetut olisivat saamattomia ?
Jos haluaa menestyä ja pärjätä työelämässä se vaatii vaivaa , kunnianhimoa, ja ponnisteluja jotka yleensä jossain vaiheessa palkitaan .
Toisaalta silloin ei välttämättä jää aikaa tai energiaa seurusteluun tai lasten hankintaan vaan se hoidetaan myöhemmin jos sopiva kumppani löytyy.
Ei kaikkien kannata väkisin niitä lapsia hankkia vaan sen takia että ei olisi lapseton , eikä se ole mikään arvo tai saavutus jos on äiti .
Jokainen valitsee itse itselleen sopivimman tien olipa se sitten millainen tahansa lapsellinen tai lapseton .. parisuhteessa tai sinkkuna
Tasapeli kirjoitti:
En oikein ymmärrä ajatuksiasi tai tuota mielipidettä .
Tarkoitat että uraihmiset esim: lääkärit ja muut korkeasti koulutetut olisivat saamattomia ?
Jos haluaa menestyä ja pärjätä työelämässä se vaatii vaivaa , kunnianhimoa, ja ponnisteluja jotka yleensä jossain vaiheessa palkitaan .
Toisaalta silloin ei välttämättä jää aikaa tai energiaa seurusteluun tai lasten hankintaan vaan se hoidetaan myöhemmin jos sopiva kumppani löytyy.
Ei kaikkien kannata väkisin niitä lapsia hankkia vaan sen takia että ei olisi lapseton , eikä se ole mikään arvo tai saavutus jos on äiti .
Jokainen valitsee itse itselleen sopivimman tien olipa se sitten millainen tahansa lapsellinen tai lapseton .. parisuhteessa tai sinkkuna
Itseasissa lääkärit hankkivat lapset kohtuullisen nuorina.
Vierailija kirjoitti:
No se ei taida vaatia hirveästi ponnisteluja ihmiseltä, että makaa revä levällään ja antaa jonkun samankaltaisella arvomaailmalla varustetun henkilön harrastaa alkeellista seksuaalista toimintaa. Toki hienoa, jos se on oikeasti saavutus.
Toivon todella, ettei kukaan lisäänny sen vuoksi, koska kokee, että on saanut silloin jotain aikaan :0. Enemmän saatte aikaa, kun hankitte hyväpalkkaisen työn, maksatte paljon veroja, jätätte lapset hankkimatta ja maksatte kaikki nämä ympärillä "aikaan saavien" ihmisten tarpeet tulonsiirtoina.
Fiksu ei lisäänny ennenkuin on valmis tai jos ei halua. Tyhmä lisääntyy senkin edestä.
Minua hävettäisi olla 36 v yh-mamma, niin kuin ap :D
Ap tiedätkö että nyt on menossa 6. sukupuuttoaalto maapallolla ja se johtuu ihmislajin räjähdysmäisestä sikiämisestä. Älä lisäänny, vaan opiskele!
Tämä ap kuvastaa vain sinun oman elämäsi arvoja ja ovat jonkin asteinen mittari vain sinulle. Ihminen joka on oppinut elämään myös omin avuin eikä ole muista ihmisistä riippuvainen ei voi kuvitellakaan että ottaisi kenet tahansa vain sen takia että joku on löydyttävä.
Kun on oppinut elämään itsensä kanssa, alkaa aidosti vasta huomaamaan mitä elämässään kaipaa. Monesti parisuhde ja perhe tuo mukanaan muitakin lieveilmiöitä, kuten riitoja ja sydänsuruja jossain määrin. Yksin ollessa näistä ei ole huolta. Miksi siis hätiköidä? Yksinkertaisesti mieluummin odottaa ihmistä kenen kanssa tuntuu hyvältä ja kommunikaatio pelaa. Lisäksi lapsienhankinta ei ole kaikkien unelma, kuten ei itsenikään. Toisaalta mieli voi muuttua, mutta en missään nimessä arvottaisi ihmisiä sen mukaan.. :D