Hiphei, lennettiin sitten lasten kanssa ulos uimahallista!
Syy; annoin pyyhkeen suojissa rintamaitoa vauvalle altaan reunalla. Muutamassa minutissa oli kuulemma tullut useita valituksia. Ajattelin, että annan vauvalle rintaa altaan reunalla, ja valvon samalla isompia kun ne vielä olisivat uineet. Vauva väsähti nopeammin.
Kyllä menee vaikeaksi nykyään.
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on tapana mennä toripäivänä keskelle toria imettämään.
Sitten haukun kaikki jotka ehdottavat että imettäisin suojaisessa paikassa.
Miksi keskellä toria ei saa imettää?
Annas tulla?
Tämän ketjun ap. on palstan vakituinen provoavustaja (toiminut jo vuosikausia).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten haukun kaikki jotka ehdottavat että imettäisin suojaisessa paikassa.Miksi keskellä toria ei saa imettää?
Annas tulla?
Sanoinko ettei saa?
Ja muiden mieliteistä en tietenkään piittaa.
Tää oli kyllä aika huono. Sen verran on tullut uimahalleissa käytyä, että ei siellä niin tarkkaan kytätä, mitä muut pyyhkeen suojassa tekevät, saati että edes löytävät jonkun valvojan, jolle valittaa.
Kaiken huipennus oli tämä vanha klisee "voisit mennä vessaan imettämään". Tämä on jo niin vanha ja kulunut, että ei edes kannata ehdottaa, että kysy " syötkö sinä itse vessassa".
Mää se olin siskonpojan rippikirkossa ja vetäsin tissin esiin kun lapsi tarttee ruokaa ja lapsen näläkä se on kuulkaas luonnollinen asia. Pappi ja kirkkoväki vähä mulkkas mut mää se vaan tuumasin että aukaiskaapa naamanne niin soitan iltikseen että jeesuski sanoi että antakaa lasten tulla tykö!
Joo, tosi väärin.
Mäkin lensin kerran ulos uimahallista kun vahdin mun seitsemää lasta, enkä voinut lähteä pienimmän kanssa vessaan, joten oli sitten pakko pissattaa pienintä sinne halliin nurkkaan. Siis kuka nyt tuosta pikkulapsen pikkupisistä välittää, eihän se mennyt edes altaaseen ja siivojaathan sen pesee sitten pois kun halli suljetaan.
Ja kerran oltiin leikkipuistossa ja enhän mä voinut siitä lähteä minnekään joten kun rintaliivit kiristivät niin jouduin sitten riisumaan ne siinä. Hirveän vihaisia olivat muut äidit ja isät, että muka heidän lapsensa näkee silikonitissejä nuorella iällä. Höps, ne lapset leikki niin keskittyneesti ettei ne mitään huomannut vaikka keskellä leikkejä vaihdoin.
Tämmöistä tiukkapipoisuutta on Suomessa paljon. Sain jopa kerran sakot, kun oltiin lasten kanssa uimarannalla, enkä voinut lähteä siitä minnekään kun niillä oli kivat hiekkakakkuleikit kesken, joten pissasin siihen rannalle. Olin sillä lailla siististi sivuittain, joten jos joku näki majavan vilaisun niin oli kyllä oma vika, tahalleen kurkottivat niin että näkivät. Joku tiukkapipo sitten kutsui poliisin paikalle.
Mahtoi vauva nauttia, kun lipitti sitä kloorista tissiä.
Onko kaikkien muidenkin eritteiden lilluttaminen siellä vedessä hyvä juttu?
Meillä muuten on altaan reunalla aina pikkuinen ämpäri, jossa on vesipullo ja pieni pyyhe. Minusta on parempi, että lapsen nenä niistetään pyyhkeeseen kuin uimaveteen siinä kohtaa, kun sieraimesta näkyy räkämato.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten haukun kaikki jotka ehdottavat että imettäisin suojaisessa paikassa.Miksi keskellä toria ei saa imettää?
Annas tulla?
Sanoinko ettei saa?
Ja muiden mieliteistä en tietenkään piittaa.
En minäkään sano sinua idiootiksi vaikka mieli tekisi.
Annoit siis lapselle kloorikyllästettyä rintaa???!!!
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin tämä sattui ? Kyllä on ahdasmielistä porukkaa.. jotkut voivat harrastaa itsetyydytystä altaassa ja kopeloida, he saavat kyllä olla ihan rauhassa...
Missähän uimahallissa saa kopeloida tai tyydyttää itseään ilman että lentää pihalle (jos valvojat huomaavat)?
Eipä sitä kukaan muukaan mene altaan reunalle mutustamaan voileipää. Millä perusteella sinun Nico-Petterisi olisi yhtään sen oikeutetumpi.
Turhuutta auringon alla.... kirjoitti:
Itse en olisi lähtenyt, vaan olisin sanonut että minulla on oikeus imettää lastani eikä se ole mikään rikos!
Niiiiiin. Mutta millä ihmeellä sinä kuvittelet valvovaasi niitä toisia pieniä siellä lastenaltaalla, kun olet rintaruokkimassa yhtä?
Eikä siellä altaalla tarvi imettää. Imetä pukuhuoneessa ja mene sitten katraan kanssa uimaan.
Ihan oli hyvä päätös pistää sinut ulos. Vastuutasi et oikein tajunnut itse.
Suunnittele paremmin ensi kerralla.
Ei varmasti nakata ketään ulos uimahallista tuollaisen takia :,D
Vierailija kirjoitti:
Joo, tosi väärin.
Mäkin lensin kerran ulos uimahallista kun vahdin mun seitsemää lasta, enkä voinut lähteä pienimmän kanssa vessaan, joten oli sitten pakko pissattaa pienintä sinne halliin nurkkaan. Siis kuka nyt tuosta pikkulapsen pikkupisistä välittää, eihän se mennyt edes altaaseen ja siivojaathan sen pesee sitten pois kun halli suljetaan.
Ja kerran oltiin leikkipuistossa ja enhän mä voinut siitä lähteä minnekään joten kun rintaliivit kiristivät niin jouduin sitten riisumaan ne siinä. Hirveän vihaisia olivat muut äidit ja isät, että muka heidän lapsensa näkee silikonitissejä nuorella iällä. Höps, ne lapset leikki niin keskittyneesti ettei ne mitään huomannut vaikka keskellä leikkejä vaihdoin.
Tämmöistä tiukkapipoisuutta on Suomessa paljon. Sain jopa kerran sakot, kun oltiin lasten kanssa uimarannalla, enkä voinut lähteä siitä minnekään kun niillä oli kivat hiekkakakkuleikit kesken, joten pissasin siihen rannalle. Olin sillä lailla siististi sivuittain, joten jos joku näki majavan vilaisun niin oli kyllä oma vika, tahalleen kurkottivat niin että näkivät. Joku tiukkapipo sitten kutsui poliisin paikalle.
Hahhah hah hah ! Ja noin luonnollisia asioita!
Jep, täytyy suunnitella paremmin, ei siinä muuta.
Uimahalli täynnä mielensäpahoittajia.
Vierailija kirjoitti:
Soitto Iltalehti
Sanomat ja mtv. Tee pressitiedote
Lisäksi ota yhteys Presidentin kansliaan. Sauli nousee puolustamaan sua! Saatat ehtiä saamaan vielä viime hetken kutsun linnan bileisiin!
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä kukaan muukaan mene altaan reunalle mutustamaan voileipää. Millä perusteella sinun Nico-Petterisi olisi yhtään sen oikeutetumpi.
Voi voi. Taas näitä 15-vuotiaiden kommentteja.
Olisit soittanut poliisit paikalle. Syrjintää. Vihapuhe!!