Kuinka laihtua neljä kiloa neljässä päivässä?
Tiedän etteivät pikadieetit ole hyväksi ja olen noudattanut ravitsemusterapeutin antamaa ohjeistusta kirjaimellisesti. Minun pitäisi olla maanantain punnituksessa neljä kiloa kevyempi jotta olisin saavuttanut määrätyn tavoitteen.
En todellakaan ole fuskannut dieetissä mutta jo edellisellä käynnillä ravitsemusterapeutin asettama tavoite vaikutti epärealistiselta koska olen laihduttanut koko aikuisikäni ja olen laihduttanut arkisin. Nyt laihdutan myös juhlapäivinä mutta riittävää tulosta ei synny.
Kommentit (24)
Olen onnistunut viikossa laihduttamaan 5 kiloa, kun 4 ekana päivänä söin aivan minimaalisesti ja kävin 2 krt.päivässä 6 km raskaalla mäkimaastolenkillä. 3 vipaa päivää en jaksanut liikkua, mutta en myöskään syönyt mitään. Join vain kahvia. Toki tulivat 2-3 päiväs takaisin, mutta mahduimpa tuona hetkenä vaatteisiin, mitkä halusin laittaa päälle.
4 kiloa 4 päivässä? Ei mitenkään. Ei ainakaan rasvaa. Jos et syö suu palastakaan etkä juo mitään sunnuntaista lähtien voit olla maanantaina pari kiloa nestettä kevyempi tai sitten et.
Ulosta, virtsaa, oksenna, älä syö, älä juo ja liiku kuin hullu.
Oikeasti sinun pitäisi teoriassa kuluttaa joka pv 7 000 kcal jotta tuo olisi mahdollista. Eli ei onnistu ilman että olet lopussa melkein kuollut.
Toki nesteet voivat lähteä pian.
Collegepuku päälle ja saunaan istumaan, varmasti lähtee. Neste.
Pyydä joltain juhlapaikan hakijalta beheading
Vaatisi sellaisen hevoskuurin, että olisit tiputuksessa ja sydän monitorissa .
Hmm, suola kokonaan pois, kaloriraja kuuteensataan, joka päivä esim. 2-3 h kunnolla tehtyä vesijuoksua (jaksaa paremmin kuin monia muita lajeja), niin vois ehkä pari-kolme kiloa hetkeksi kadota.
Ei mitenkään oikeasti. 28 000 kcal energiavaje. Kuivattaa voit korkeintaa itsesi. Ite tässä just laihuttanut ruokavaliolla (plus koiran lenkitykset ja salitreenit) 4 kiloa neljässä viikossa.
Kokeile L*v*l*c-kuuria, mutta noudata ehdottomasti ohjeita tarkasti, saattaa pienentää ruokahalua, ja sen jälkeen ylläpitoannosta ohjeiden mukaan.
Googlaa Lentoemäntädietti. Karu, mutta toimii. Mulla on oikeasti lähtenyt sillä lähes 4 kg neljässä päivässä. Toki nesteitä jne. mutta piti mahtua yhteen mekkoon mukavammin ja se solahtikin istuvasti ja nätisti päälle.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta syöminen ja liiku paljon. Toimii 100% varmuudella.
Olen yrittänyt sitäkin muttei se toimi minulla. Viimeistään kolmantena päivänä iskee pahoinvointi ja päänsärky.
En ole ikinä kuullutkaan arkipäivädieetistä. Tuskin kokeilemisen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
4 kiloa 4 päivässä? Ei mitenkään. Ei ainakaan rasvaa. Jos et syö suu palastakaan etkä juo mitään sunnuntaista lähtien voit olla maanantaina pari kiloa nestettä kevyempi tai sitten et.
Ei rt mittaa rasvaa vaan haluaa nähdä vaa'an lukemat.
Mutta eikö se olisi hyvä kertoa sille ravitsemusterapeutille, ettei tulosta tule, vaikka olet seurannut ohjeita? Eihän se muuten tiedä mistä kiikastaa tai osaa muuttaa ohjelmaa. Etenkin jos tavoite on jo alusta lähtien tuntunut mahdottomalta.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile L*v*l*c-kuuria, mutta noudata ehdottomasti ohjeita tarkasti, saattaa pienentää ruokahalua, ja sen jälkeen ylläpitoannosta ohjeiden mukaan.
Mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Googlaa Lentoemäntädietti. Karu, mutta toimii. Mulla on oikeasti lähtenyt sillä lähes 4 kg neljässä päivässä. Toki nesteitä jne. mutta piti mahtua yhteen mekkoon mukavammin ja se solahtikin istuvasti ja nätisti päälle.
En voi koska olen allerginen sitrushedelmille.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, suola kokonaan pois, kaloriraja kuuteensataan, joka päivä esim. 2-3 h kunnolla tehtyä vesijuoksua (jaksaa paremmin kuin monia muita lajeja), niin vois ehkä pari-kolme kiloa hetkeksi kadota.
Sekin riski on että suolaa poistuu liikaa.Jotkut paniikkilaihduttajat ovat kuolleet juotuaan vettä valtavasti syömättä mitään.
Helpoimmalla pääset, kun leikkaat vaan jonkun raajan irti.
Kohtuullisen helposti ja nopeasti tuo onnistuu, sinun tarvitsee vain vastata kahteen kysymykseen:
1. Omistatko sirkkelin?
2. Mistä raajasta pidät vähiten?
Lopeta syöminen ja liiku paljon. Toimii 100% varmuudella.