Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

20-vuotias on teini tai kakara, ei mikään nuori aikuinen

Vierailija
24.11.2016 |

Piste

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaise lakikirjaa

Tai mitä tahansa kehityspsykologian kirjaa

Se on nuori aikuinen

Piste.

Vierailija
2/7 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit ovat iältään 13-19-vuotiaita, oi  nuoria vihaava kurppa.20-vuotias on nuori aikuinen. Joko  sulla on aika terveyskeskukseen varattuna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että ite olin mielestäni niin aikuinen 20-vuotiaana. :) Naimisiinkin oli ihan pakko mennä, sitä iloa kesti 15 vuotta. 

Nyt oma esikoistyttö on 18-vuotias ja ihan lapsihan tuo rakas vielä on..

Vierailija
4/7 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin samana päivänä 20, kun esikoinen syntyi. Olin asunut omillani jo kolme vuotta ja töitä tein yrittäjänä Silloinen mieheni oli myös yrittäjä. En mielestäni ollut teini. Todella hyvin pärjättiin ☺

Nyt esikoinen jo 25 v ja hänkin ollut omillaan jo 18 v alkaen. Painaa duunia hullun lailla.

Vierailija
5/7 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oikein kasvatettu 20-vuotias on jo ihan aikuinen. Hän huolehtii itse elämästään eikä biletä. Missä se kypsyminen muka näkyisi sen jälkeen? En itse ainakaan havaitse mitään sellaista. Surkeista pissiksistä ei tule sen parempia 50-vuotiainakaan. Silloin ne on vaan elämäänsä kyllästyneitä kurppia. Rumia kun pirut, kun ovat ryypänneet kauneutensa pihalle.

Kunnon ihminen on jo 17-vuotiaana täysin valmis vanhemmuuteen ja itsenäiseen elämään. Ainut mikä tässä nyky-yhteiskunnassa on se, että nuorisoa roikotetaan turhissa kouluissa vuositolkulla, eivätkä he pääse kiinni oikeaan elämään. Moni pystyisi suorittamaan peruskoulun asiat huomattavasti lyhyemmässä ajassa. Jos voisi siirtyä lukioon ja ammattikoulutukseen jo vaikkapa 14-vuotiaana, niin 17-vuotiaana voisi olla jo ammatti taskussa.

Vierailija
6/7 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran se kypsyminen vaatii myös elämänkokemusta. Voihan kakara olla vielä kolmekymppisenäkin, jos on aina asunut kotona ja vanhempien passattavana, sellainen on sitten nelikymppinen nuori, kun vanhemmat menee vanhainkotiin tai kuolee. 

Vierailija
7/7 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi vuodelta alkavat ns.aikuiset tuntua lapsellisimmilta. Kakskymppiset on ihan kakaroita vaikka töissä olisivatkin ja omillaan asuisivat. Sitten kun mä olen 50, alkaa jo kolmekymppisetki olemaan ihan penskoja.

Mutta niin kai se menee sitten.