Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä voi olla syynä ylenmääräiseen imurointiin?

Vierailija
24.11.2016 |

Yläkerran naapuri imuroi vähintään kaksi kertaa päivässä, tai no, ainakin kaksi kertaa klo 17:30-22 välisenä aikana, kun olen kotona. Ei imuroi öisin, eli ei kai tuosta oikein voi valittaakaan. Mikä voi olla syynä siihen, että imuria pitää huudattaa niin usein, jos ei mielenterveydellisestä syystä ole kyse? Voiko imuria käyttää jotenkin esim. kannabiksen viljelyn apuvälineenä, tai pontikan keiton tms? Tosin kyllä mun korviin kuulostaa kaverin touhuilu välillä ihan "tavalliselta" imuroinnilta, koska ääni siirtyy huoneesta toiseen, välillä kolisee lattialistat ja ovenkarmit ja patterit, välillä siirrellään huonekaluja.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia ja pakko-oireet yhtä aikaa? Tai jos vaikka harrastaa jotain, josta syntyy silppua, purua tai pölyä? Tai imuroi ensin osan, sitten huilaa välillä ja jatkaa myöhemmin - jos ei siis selkeästi samoja alueita imuroi kummallakin kerralla? Esim. selkävaivan, jalkaongelman tms. takia osissa.

Vierailija
2/14 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotoveri! Olen monesti miettinyt samaa, kun seinänaapuri välillä imuroi viikon jokaisena päivänä viisikin tuntia putkeen. Ja asuu pienessä kolmiossa... Kuinka likaista niillä oikein on, vai hinkkaako se seinät, katon ja jokaisen huonekalunkin? Kaiken lisäksi sillä on imuri, joka ujeltaa hermojaraastavasti! En ole kehdannut tuosta valittaakaan, mutta kyllähän jo kolmantena peräkkäisenä päivänä sen kolmen tunnin kohdalla alkaa hiukan ottaa päähän kuunnella sitä. Mutta ehkä siis naapuri keittääkin pontikkaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sotkeva lemmikki? Tai pahoja mielenterveyshäiriöitä yhdistettynä liialliseen vapaa-aikaan?

Vierailija
4/14 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imurilla saa tehtyä parhaat pontikat.

Vierailija
5/14 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse imuroin päivittäin ja oletan että olet alakerran naapurini (kellonajat täsmäävät). Mulkkaat minua jokakerta etkä viitsi edes tervehtiä, joten tässäkö syy? Imuroin koska sisäilman kanssa ongelmia, lisäksi minulle se on terapeuttista että saan imuroida ja pitää kodin siistinä. Anteeksi, jatkan toimintaani vaikka se kuinka persettäsi kutittaisi :)

Vierailija
6/14 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on sotkeva lemmikki? Tai pahoja mielenterveyshäiriöitä yhdistettynä liialliseen vapaa-aikaan?

Tietääkseni ei ole lemmikkiä. Nuo pari muuta sitten varmaan onkin. AP

Vierailija
7/14 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse imuroin päivittäin ja oletan että olet alakerran naapurini (kellonajat täsmäävät). Mulkkaat minua jokakerta etkä viitsi edes tervehtiä, joten tässäkö syy? Imuroin koska sisäilman kanssa ongelmia, lisäksi minulle se on terapeuttista että saan imuroida ja pitää kodin siistinä. Anteeksi, jatkan toimintaani vaikka se kuinka persettäsi kutittaisi :)

Asun ulkomailla, en usko, että sinä olet naapurini. Varsinkin kun kyseinen naapurini istuu tällä hetkellä tutkintavankeudessa. AP

Vierailija
8/14 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sisäilmaongelma poistuu imuroimalla..?

Vierailija
9/14 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäilmaongelmat jatkuvat koska aiheutat ne ihan itse jatkuvalla imuroinnilla. Ei se imuri  niin hyvin suodata etteikö pöly leijuisi ilmassa 12 h sen jälkeen. Siirry nihkeämoppaamiseen niin se pöly ei lennä ilmaan. Liiallinen imurointi kielii kyllä ongelmista päässä (se terapeuttisuus) tai tekemisen puutteesta.

Vierailija
10/14 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni ei ole lemmikkiä. Nuo pari muuta sitten varmaan onkin. AP

Oletko käynyt sen kotona vai mistä voit tietää, ettei ole lemmikkiä?

Vierailija
11/14 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tais osua jotain arkaan paikkaan ku noin agressiivisesti piti reagoida...

Vierailija
12/14 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeritoukkaongelma? Jos ovat levinneet joka huoneeseen ja mm. jalkalstojen alta saattaa tulla niitä.

Vierailija
13/14 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeritoukkaongelma? Jos ovat levinneet joka huoneeseen ja mm. jalkalstojen alta saattaa tulla niitä.

No niitä meidän talossa kyllä on, mutta ne taitaa tulla viemäristä tms. kosteista tiloista. Eivätkä kyllä lähde sillä, että yks imuroi kolme kertaa päivässä. AP

Vierailija
14/14 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viemäreistä joo tulevat yleensä, mutta voivat asustella myös esim. juuri listojen alla, jos on oikein paha ongelma ja on levinneet eri huoneisiin. Jos teillä kerran niitä on, niin luulenpa että imuroi niiden takia. Googlaa vaikka torjuntakonsteja. Yks on just ahkera imurointi, etenkin listojen ja jopa niiden irroittaminen + pyyhkiminen ja imuroiminen sekä hiustenkuivaajalla lämpötohotus. Menepä piruuttas vaikkapa sinäkin tekemään yllätystarkastuksia taskulampun kanssa vaatehuoneeseen, sohvan taakse, kirjahyllyn taakse ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä