Aion kuunnella vanhainkodissa Iron Maidenia. Mitä sinä kuuntelet?
Kommentit (48)
Depeche Modea, WASPia, Alice Cooperia... Voi jeesus, jos siellä joutuu sit jotain Cheekiä ja muuta vastaavaakin kuuntelemaan...
Hiljaisuutta. "Ikuinen nuori"-vanhempani piti sellaista mekkalaa yökaudet lempimusiikkinsa kanssa, että ihanin ääni maailmassa on oman kodin hiljaisuus (naapureiden äänet tms ei haittaa). Tämä kyseinen tuleva vanhus kuuntelee varmasti vanhainkotiin päästyään rokkisuosikkejaan ja kaikki ihailee miten nuorekas tyyppi...
Metallia ja punkkia itse kuuntelen myös vanhana.
Mun äiti eläessään tykkäs ns. vanhasta musiikista (Olavi Virta jne), mutta myös mm. Uriah Heep, Led Zeppelin, Deep Purple.
Suomalaisista Juice Leskinen ja Eppu Normaali :).
Terkut äidille sinne jonnekin.
Mie kuuntelen sit Juha Tapioo. :)
Mä luulen, että vanhana sitä kuuntelee aika lailla saman tyyppistä musiikkia kuin nytkin. Niin ne nykypäivän mummot on kuunnelleet tuota samaa genreä nuoruudestaan asti.
Mulla siis soi punkki, hard rock ja metalli. Väliin laitan vähä klassista.
Kasariheviä.
Iron Maidenia siis myös, Metallicaa eniten. Mötley Crue, ozzy, wasp, testament, suicidal tendencies...
Kuuntelen varmaan radiota. Jos nykyäänkään en kuuntele omaa trash metallia muuta kuin autossa, en ymmärrä, miksi siihen olisi halua vanhanakaan? Sitä paitsi radion kanssa ei tunnu olo niin yksinäiselle, jos on joku puheohjelma eikä mitään bebe rexhaa.
Kyllä se Iron Maiden käy minullekin.
Toivon, että kuolen pois, ennen kuin sinne ryysii ne, jotka haluaa kuunnella räppiä.
"only the good die young" sopii Iron Maidenin tuotannosta.
Madonnaa, minihame päällä ja ristit kaulassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se Iron Maiden käy minullekin.
Toivon, että kuolen pois, ennen kuin sinne ryysii ne, jotka haluaa kuunnella räppiä.
Haha, joo! Ehkä se räppi edesauttaa lähtöä. Tulee kiire heittää keppi nurkkaan.
Minä laitan väliin Bad Religionia ja Offspringiä.
Rammsteinia ajattelin, mutta toisaalta karkoittaako se sitten mahdolliset kosijaehdokkaat? :(
Toivottavasti kuolen ennen kuin joudun vanhainkotiin.
Queenia, eikä muuten ole mitenkään "mun aikaista" musiikkia - Freddie oli jo kuollut kun synnyin. Joskus alle kouluikäisenä kuulin ekan kerran Bohemian Rhapsodyn ja siitä se lähti. Kuuntelen toki muutakin, mutta Queeniin en usko ikinä kyllästyväni.
Kyllä osa niistä nykyisistäkin vanhuksistakin ihan rokkia tai heviäkin kuuntelee, eikä pelkästään mitään olavi virtaa.
T:hoitsu
iron maiden tai deep purple/rainbow 70-luvulta ehkä tai esim. vanhempaa trancea, esim. tiestoa tai armin van buurenia menemään. On noita suosikkeja paljon muitakin J Leskisestä tai eppu normaalista lähtien.