Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä häpesit lapsena/teininä vanhemmissasi?

Vierailija
24.11.2016 |

Äitini on musiikinopettaja ja häpesin aina kirkossa kun äitini lauloi niin lujaa virsiä :D lisäksi isäni piereskeli estoitta kavereidenkin ollessa kylässä, häpesin. Teininä hävetti kun poikaystäväni oli kylässä ja vanhemmat tappelivat jostain turhasta tehdessään lähtöä matkalle, matkastressiä eikä poikkis ollut millänsäkään mutta silti nolotti.

Mites teillä?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni heitti aina tyhmää läppää kavereille kun kyyditsi meitä johonkin. Ei mitään sopimatonta mutta sellaista teinistä supernoloa kun iskä ei vaan tajua olla hiljaa

Vierailija
2/45 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoamme, joka oli Lada

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat suuteli mua ja antoi naparutkutuksia kun tyttöystävä oli kylässä. Vitutti vähäsen, kerran tyttis ei suostunut suudella mua kun ei halunnut "suudella mun vanhempia"

Vierailija
4/45 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä.  Ihmettelin jos joku häpesi vaikka siivooja-äitiään.

Vierailija
5/45 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutetut ja varakkaat vanhemmat. Häpesin isäni juopottelua ja ailahtelevaa luonnetta, vihanpurkauksia. 

Vierailija
6/45 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän juomista ja kännisiä paskoja läppiä. Äidin raskausmahaa joskus 10vuotiaana kun oli iltatähti tulossa :D

Vierailija
7/45 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpesin isäni susikarvalakkia. Hirveä reuhka. Kuljin 8 m edellä tai perässä enkä ollut tuntevinanikaan.

Vierailija
8/45 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Silloin) diagnosoimatonta ADHD- ym häiriöistä elämäntapaa sotkuineen ja omituisuuksineen. Olin myös ylpeä jostain, esim. musiikin tietämyksestä.

Vierailija
9/45 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on rehellinen maalainen. Kova ääni,sanoo asiat suoraan eikä välitä turhasta hienostelusta. Teininä hävetti sellanen "maalaisjuntti". Nykyään oon ylpeä isästä ja siitä,että tuo ihmisille kovalla työllä ruokaa pöytään..

Vierailija
10/45 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin työttömyyttä ja isää, kun tuli minua keskustassa vihaisena hakemaan kun olin teininä liian myöhään ulkona.

Vierailija
11/45 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän edelleen isäni tapaa pyrkiä aina olemaan huomion keskipisteenä ja jatkuvasti äänessä. Jos olen esim. kylässä hänen ja hänen uuden vaimonsa luona isäni saattaa vastata vaimonsa puolesta ja muutenkin vain kertoo koko ajan omia juttujaan. Hänestä oikein näkyy kun hän ahdistuu jos joku muu kehtaa välillä kertoa muita juttuja. Myös jos olemme isommalla porukalla vaikka syömässä on tärkeää että kaikki kuuntelevat häntä eikä kukaan käy samalla toista keskustelua jonkun muun kanssa. Hän ihan suoraan keskeyttää muut keskustelut ja pyytää kuuntelemaan itseään.

Vierailija
12/45 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpesin vanhaa isää. Oli yli viisikymppinen kun synnyin. Eipä siinä ihmisenä mitään häpeämistä ollut, kiva tyyppi. Mutta silloin oli noloa, kun oma isä oli muiden isoisän ikäinen.

Vierailija
13/45 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun skitso äitini aina haastoi riitaa isän kanssa ja kiroili suureen ääneen ! Häpesin niin...

Vierailija
14/45 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä häpesin vanhempien eroa. Tai en siis eroa varsinaisesti vaan siihen liittyviä muita vaikutuksia. Äidin vaihtuvia miehiä, jatkuvia muuttoja (äiti ei osannut asettua mihinkään) sekä huonoa taloudellista tilannetta. Ja isäni juomista. Nyt vanhempana olen ymmärtänyt äitini ratkaisuja sekä hänen ongelmiaan. Teininä "kadehdin" ns. normaaleja perheitä, joissa asiat olivat kunnossa.

Vierailija
15/45 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien hassut kotiasut hävettivät ja ehkä myös boheemisti hallitussa kaaoksessa oleva koti. Ajan hengen mukaisesti olisi pitänyt hävetä statustavaroiden puutetta, mutta en sitä silloin älynnyt, enkä ajatellut näin jälkikäteen edes aloittaa.

Vierailija
16/45 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Mun isä oli se isä johon kaikki oli ihastuneita. Tuli toimeen kaikkien kanssa ja osasi heittää läppää joka iski teinien huumorihermoon. Oli myös todella nuorekas ja muutaman kerran luultiin että mun isä oli mun poikaystävä. Ei siis pukeutunut kuin pahainen teini mutta ei pappamaisestikaan.

Äiti taas aina tarjoili kaikille ruokaa ja oli kiva kaikille. Ehkä ainoat nolot asiat oli kun mentiin ostamaan rintsikoita ja minä nolostelin ja pelkäsin että poikia luokalta on samassa kaupassa ja äiti kaillottaa toiselta puolelta kauppaa kuinka löysi sopivat rintsikat mulle jne.

Vierailija
17/45 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiäni joka tykkäsi laulaa Radio Dein tahdissa jeesus-lauluja ja pomppia musiikin tahtiin kauhtuneissa snoopy-alusvaatteissaan :D Nykyään kun käyn siellä, pompimme Radio Dein tahtiin yhdessä <3

T. Ei-uskovainen

Vierailija
18/45 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni heitti aina tyhmää läppää kavereille kun kyyditsi meitä johonkin. Ei mitään sopimatonta mutta sellaista teinistä supernoloa kun iskä ei vaan tajua olla hiljaa

Oletkohan teiniaikainen ystäväni :) Mun kaverilla oli isä, jota hän häpesi "nolojen" juttujen vuoksi. Ja mielestäni ihan turhaan, tämä "nolo" -iskä oli kyllä ihan superhauska :D vieläkin muistelen lämmöllä!

Vierailija
19/45 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun äitini käveli vanhempainiltaan pipo päässään. Pakkasta oli -20. Itse en tietenkään ollut missään määrin nolon näköinen hytistessäni vieressä pää sinisenä :D Ah teiniajat.

Vierailija
20/45 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meillä oli mersu, olisin halunnut että olisi ollut BMW.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi