Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ei millään pahalla mutta kyllä sun ikäisellä naisella pitäis sujua nää sänkyhommat vähän paremmin"

Vierailija
24.11.2016 |

Olen uskonnollisesta kodista ja harrastanut seksiä vain kerran ennen. Olen nyt 19-vuotias.

Nyt olen tapaillut yhtä miestä puolisen vuotta ja päädyimme sänkyyn. Myönnän ettei se ollut mitenkään kauhean sujuvaa koska minua jännitti ja en meinannut kostua. Jouduimme käyttämään liukastetta ja mies kommentoi siihenkin ikävästi ettei ole koskaan näin nuorten naisten kanssa joutunut käyttämään. Mies laukesi ja sanoi pettyneenä

"Ei millään pahalla mutta kyllä sun ikäisellä naisella pitäis sujua nää sänkyhommat vähän paremmin"

Minä en saanut minkäänlaista tyydytystä eikä häntä tuntunut muutenkaan kiinnostavan kuin oma tyydytyksensä. Tuosta jäi ikävä fiilis ja mietin että miten sitten jatkossakaan pystyn rentoutumaan kun koen olevani huono ja riittämätön?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu miehen vika kun ämmä vaan ei osaa:D

Vierailija
22/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi tapahtuu enimmäkseen oman pään sisällä. Ei se tuosta kummemmaksi muutu ennenkuin rentoudut ja annat himon viedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun olisi pitänyt sanoa samat sanat sille äijälle. Ei selkeesti osannut hommiaan hoitaa.

Vierailija
24/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Erittäin tahditonta (joskaan ei välttämättä tietoisesti) käytöstä mieheltä. Jokainen on joskus ollut tässäkin asiassa epävarma aloittelija, ja vähiten kolhuja ehkä saa kun opettelee jonkun kanssa joka myös tahollaan on epävarma aloittelija. Tai edes hieman ymmärtäväisempi toisen epävarmuutta kohtaan."

Minut varmaan nyt tumpataan lassukkana miehenä, kun minun mielestäni seksiä voi toki varmasti oppia, mutta, eikö tuon "opettelun" joudu aloittamaan jokaiaen uuden kumppanin kanssa alusta. -Ai niin olen mies ja vieläpä yli kolmekymppinen, joten mnun pitäsi jo tietää...

Vaan onko tämä nyt sitten varhaista dementiaa vaikka varmasti omalla kohdalla lian vähäistä harjoittelua, kun en tapaa noita yhden illan juttujakaan harrastaa.. niin oikein mielelläni kuulisin, jos joku (muka) osaa kertoa, mikä tai millä tavoin voi varmasti tai ainakin lähes varmasti tyydyttää tai tuottaa nautintoa naiselle kuin naiselle? - Minun mielestäni seksissä kyse on paitsi "saamisesta" niin myös antamisessa, vaikka en ikinä oikien ole ymmärtänyt kun puhutaan naisen antavan -seksiä- miehelle ja miehen vastaavasti ottavan naisen (seksiä).       

Vierailija
25/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorempana törmäsin kanssa tapauksiin, joissa seksi ei sujunut. Nuorilla naisilla varsinkin tuntuu olevan kaiken maailman estoja ja omituista passiivisuutta. Miehenä en osaa nuorten miesten toimintaa kuvailla, mutta heillä ehkä ongelma on toisenlainen eli liikaa intoa ja aggressiivisuutta.

Niin tai näin, iän karttuessa päätin, että aina kun joku ongelma tulee vastaan, siitä pitää puhua. Ihan samalla tavalla kuin missä tahansa muussakin asiassa. Jos nainen keittää liian vahvaa kahvia tai mies heittää paristot biojätteeseen, niin kyllähän siitä mainitaan ja näytetään tarvittaessa ihan kädestä pitäen miten tykkää sen kahvinsa nauttia. Toki tässä pitää muistaa olla asiallinen ja rakentava ja tehdä asiat loukkaamatta toista. Mutta jokaisen pitää ymmärtää, että seksi on yhteistyötä ja kaikki me olemme yksilöitä, joiden "käyttöohjeet" on opeteltava ja opetettava ennen kuin homma voi sujua.

Kaikkein ilmeisin esimerkki on joku tapaus, joka haluaa tulla kuristetuksi ja ruoskituksi seksin aikana. Miten tämä ihminen voisi koskaan saada tyydyttävää seksiä, jos ei uskalla ottaa sitä puheeksi ja opettaa miten ja kuinka pitkään ja kuinka kovaa haluaa partnerin tekevän mitäkin? Tämä esimerkki on äärimmäinen koska se tuo selvästi esiin kommunikaation tarpeen, mutta tismalleen sama logiikka pätee kaikkein pienimmissäkin asioissa.

AP:lle tiedoksi, että mies oli vähän mulkku, mutta ei siitä pidä ottaa itseensä. Jos sinä et nauttinut, niin ilmeisesti ei mieskään ollut niissä sänkyhommissa mikään velho. Pata kattilaa soimaa, siis. Seuraavalla kerralla enemmän kommunikaatiota ja ehkä aktiivisempaa otetta peliin, niin kyllä se siitä.

Vierailija
26/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mies Sinut sytyttää, tiedät ja huomaat sen kyllä! Pikkuhousut kostuu vaikka olet toisella puolella huonetta, erotiikka alkaa kuin itsestään, kummankaan ei tarvitse kysellä mitään. Kun toinen on vieressä et pysty pitämään näppejä erossa toisesta jos olette kahden. Jos Sinusta ei tunnu tältä, lopeta yritys! Hän ei ole miehesi arvoisesi.

Jossain biisissä nainen lauloi ettei miehelle riitä mikään ja kuitenkin naisen pitäisi olla ihan tavallinen "I'm a bitch, I'm a lover, I'm a child, I'm a mother, I'm a sinner,I'm a Saint..."

Vierailija
27/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen oletus on nykyään että teini-ikä pitäisi käyttää kokemuksen kartuttamiseen mutta parikymppinen joka on kokenut on sitten kuitenkin hyiyöklortto jne? D: Itsekin olin kokematon jonnekin 22-23 ikävuoden paikkeille enkä edes tullut uskonnollisesta kodista, ei vain tuntunut että olen valmis sitä ennen. Kovat on odotukset nykyään ilmeisesti näillä panopeteillä, vaikka niillä itsellään ei kuulosta olevan koskaan mitään annettavaa takaisin. :c

Otan osaa, hän on väärässä ja ihan tyhmä, ei muuta kuin parempaa etsimään, varmasti löytyy kyllä!

Vierailija
28/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän outoa siinä mielessä että itse olen luullut miesten pitävän kokemattomista.tuolla miehellä voi olla jotain viehätystä huoramaisiin naisiin.

Vierailija
29/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun olisi pitänyt sanoa samat sanat sille äijälle. Ei selkeesti osannut hommiaan hoitaa.

Vaan kun ei ap uskaltanut. Siksi se tuli tänne av:lle itkemään.

Vierailija
30/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Silloin kun mies Sinut sytyttää, tiedät ja huomaat sen kyllä! Pikkuhousut kostuu vaikka olet toisella puolella huonetta, erotiikka alkaa kuin itsestään, kummankaan ei tarvitse kysellä mitään. Kun toinen on vieressä et pysty pitämään näppejä erossa toisesta jos olette kahden. Jos Sinusta ei tunnu tältä, lopeta yritys! Hän ei ole miehesi arvoisesi. Jossain biisissä nainen lauloi ettei miehelle riitä mikään ja kuitenkin naisen pitäisi olla ihan tavallinen "I'm a bitch, I'm a lover, I'm a child, I'm a mother, I'm a sinner,I'm a Saint..." "

Ei pahalla, mutta miten minusta tuntuu, että olet saattanut (hetkellisesti) kenties lukea liian monta harlekiini romaania putkeen vetämättä henkeä välillä. - Tai sitten olen itse vain jotenkin kylmä kun en koe, että seksin aloittaminen (kuullostaapa kömpelöltä) ei olisi mahdollista ellei molemmilla olisi lähes hillitöntä himoa ja kuumotusta, toista kohtaan.

Vaikka toisaalta samaan hengenvetoon on sanottava en minä tiedä, mikä on tai olisi se merkki, jonka nähdessä tai tuntiessa olisi lupa edetä seksiin... Aina toden totta ei tarvita sanoja; melkein päinvastoin. Mutta toisaalta toisen pään sisälle on ainakin minulla vaikeuksia nähdä. (Kuulostaapa tämä nyt tylsältä). Mitäköhän sitä osaisi sanoa, kenties kuiskaten, toista kohiti varovasti painautuen...  

Vierailija
31/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon! Miestä vitutti kun ei osannut kiihottaa sinua ja tyypilliseen miehiseen tapaan syyllisti siitä sinua. Älä ikinä enää anna hänen halventaa sinua ja unohda koko mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä