Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ei millään pahalla mutta kyllä sun ikäisellä naisella pitäis sujua nää sänkyhommat vähän paremmin"

Vierailija
24.11.2016 |

Olen uskonnollisesta kodista ja harrastanut seksiä vain kerran ennen. Olen nyt 19-vuotias.

Nyt olen tapaillut yhtä miestä puolisen vuotta ja päädyimme sänkyyn. Myönnän ettei se ollut mitenkään kauhean sujuvaa koska minua jännitti ja en meinannut kostua. Jouduimme käyttämään liukastetta ja mies kommentoi siihenkin ikävästi ettei ole koskaan näin nuorten naisten kanssa joutunut käyttämään. Mies laukesi ja sanoi pettyneenä

"Ei millään pahalla mutta kyllä sun ikäisellä naisella pitäis sujua nää sänkyhommat vähän paremmin"

Minä en saanut minkäänlaista tyydytystä eikä häntä tuntunut muutenkaan kiinnostavan kuin oma tyydytyksensä. Tuosta jäi ikävä fiilis ja mietin että miten sitten jatkossakaan pystyn rentoutumaan kun koen olevani huono ja riittämätön?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vääränlainen mies..

Vierailija
2/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mulkku mies. Itse ainakin olisin nuollut pillua niin että varmasti kostut, mikä kiire siinä nyt on.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies (pojalta tuo kyllä enemmän kuulostaa) vaihtoon!

Vierailija
4/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen uskonnollisesta kodista ja harrastanut seksiä vain kerran ennen. Olen nyt 19-vuotias.

Nyt olen tapaillut yhtä miestä puolisen vuotta ja päädyimme sänkyyn. Myönnän ettei se ollut mitenkään kauhean sujuvaa koska minua jännitti ja en meinannut kostua. Jouduimme käyttämään liukastetta ja mies kommentoi siihenkin ikävästi ettei ole koskaan näin nuorten naisten kanssa joutunut käyttämään. Mies laukesi ja sanoi pettyneenä

Minä en saanut minkäänlaista tyydytystä eikä häntä tuntunut muutenkaan kiinnostavan kuin oma tyydytyksensä. Tuosta jäi ikävä fiilis ja mietin että miten sitten jatkossakaan pystyn rentoutumaan kun koen olevani huono ja riittämätön?

SUlla on muuten aika keskimääräinen tuo seksikokemusten määrä ja harmi kyllä laatukin. Ihan turha hätäillä, että kokemusta olisi jotenkin vähän. Ja juuri kenellekään se ei ole ekoilla kerroilla varsinaisesti maata järisyttävää. Tämä johtuu siitä, että ei tunne itseään eikä kumppaniaan.

TÄhtää jatkossa siihen, että opit, mistä itse nautit (masturbaatio on hyvä opiskelutapa, mutta seksi kumppanin kanssa on erilaista, joten sitäkin pitää harjoitella) ja siihen, että valitset kumppaniksesi jonkun, jota kiinnostaa opetella sun kanssa eikä vaan syyllistää sua omasta osaamattomuudestaan.

Vierailija
5/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkku mikä mulkku. Tommosille pitää vaan topakasti sanoa ettei tommosen pölkyn kanssa nainen edes pysty kostumaan. 

Vierailija
6/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda mies fiksumpaan ja taitavampaan. Oikeanlaista miestä haluat itsekin. Tämä ei selvästi sytytä, eikä se ole mikään ihme.

Vierailija
7/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi jatkaisit tuollaisen kanssa? Kuvottava tyyppi.

Vierailija
8/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei siis tehnyt juuri mitään kumppaninsa nautinnon eteen, mutta vain miestä paheksutaan. Tyypillistä.

Vierailija
9/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi etsiä kokematon mies niin voisitte yhdessä opiskella. Miehille joilla on kova vienti on tottuneet vähän parempään kyytiin.

Vierailija
10/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei vaan voi tehdä mitään oikein. Pitäis olla samaan aikaan sekä neitsyt että täysinoppinut seksikone. Pitäishän se normaaliälyllä tajuta, ettei ole mahdollista. Et ole huono etkä riittämätön, vaan mies on pöljä ja epäkorrekti. Harkitse tarkkaan, haluatko jatkaa suhdetta hänen kanssaan.

Vierailija
11/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotiikkaa Porvoossa?

Vierailija
12/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikaan ei siis tehnyt juuri mitään kumppaninsa nautinnon eteen, mutta vain miestä paheksutaan. Tyypillistä.

Ap ei päästellyt arvostelevia oksennuksia suustaan, vaikka syytäkin olisi ollut. 

Vierailija
13/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
14/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessähän tuossa on vikaa. Oikean miehen kanssa ei tuollaisia typeryyksiä tarvitse kuunnella ja kostuminenkin on taattu.

M41v

Vierailija
15/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua paremmin kuin hyvin. Olen itsekin uskonnollisen kodin kasvatti jossa seksi kuului vain avioliittoon ja siitä tuli tabu.

Meni aika pitkään ennen kuin opin nauttimaan seksistä ja vapauduin siitä että se olisi kiellettyä. Menin naimisiin neitsyenä, halusin seksiä mutta jokin peikko oli harteilla. Onneksi mies oli taitava ja kärsivällinen, hänellä oli kokemusta ja ei ollut uskovainen. Meidän seksielämästä tuli täydellistä ja se oli pitkässä juoksussa paras osuus avioliitostamme. Erottiin muista syistä. 

Minulla on paljon seksikokemuksia mutta ensimmäinen mies on taidoiltaan ihan kärkikastia edelleen mutta muita hänen vertaisiaankin on vastaan tullut. 

Periaatteessa kenen kanssa tahansa voi sekstailla muttei se kaikkien kanssa ole nautinnollista. Osalla miehistä on todella puutteelliset seksitaidot, eivät osaa lämmitellä naista valmiiksi vaan pyrkivät suoraan asiaan. Naisenkin kuuluu tehdä osansa, molemmin puolin suuseksiä vaikka ennen varsinaista yhdyntää, unohtamatta hyväilyjä ja suudelmia.

Sinussa ei ole mitään vikaa ja ajan kanssa tulet rohkeammaksi ja taitavammaksi. Itse olin toki sormettanut itseäni teininä vaikka sekin oli kiellettyä, suosittelen että opettelet tuntemaan kehosi ja haet ne herkät paikat mistä sinusta tuntuu hyvältä ja mistä kiihotut niin voit opastaa seuraavaa kumppaniasi joka toivottavasti ei ole yhtä moukka mitä kertomasi kokemus. Tuo mies ei ole sinua varten. Kaikkea hyvää!

Vierailija
16/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä tuo suhde. Aika kylmää kommenttia. Missä on lämpö, rakkaus, kannustus ja ymmärtämisen halu? Paha sanoa näin etäältä, mutta joo. Mieti nyt vielä, onko tuo mies rakkautesi arvoinen ja mikä teitä oikein pitää yhdessä.

Vierailija
17/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei vaan voi tehdä mitään oikein. Pitäis olla samaan aikaan sekä neitsyt että täysinoppinut seksikone. Pitäishän se normaaliälyllä tajuta, ettei ole mahdollista. Et ole huono etkä riittämätön, vaan mies on pöljä ja epäkorrekti. Harkitse tarkkaan, haluatko jatkaa suhdetta hänen kanssaan.

Juuri näin... jos haluaa kaikkia miellyttää. Mutta kuten itsekkin olet huomannut, niin kaikkia et voi eikä edes kannata miellyttää.

Vierailija
18/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tahditonta (joskaan ei välttämättä tietoisesti) käytöstä mieheltä. Jokainen on joskus ollut tässäkin asiassa epävarma aloittelija, ja vähiten kolhuja ehkä saa kun opettelee jonkun kanssa joka myös tahollaan on epävarma aloittelija. Tai edes hieman ymmärtäväisempi toisen epävarmuutta kohtaan.

Vierailija
19/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pelkkä kostuminen riitä miehelle (mies joka siis ymmärtää tämän) näyttämään että miestä haluaa. Siinä pitää olla oikeasti halukas  ja märkä, oikea mies huomaa milloin nainen ei vain riitä. Itselle ei ole koskaan käynyt noin.

Vierailija
20/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä taas saa kokea myötähäpeää tuollaista miestä kohtaan. - Itse olen mies ja luin vasta täältä keskustelua, jossa nainen kyseli, että kannattaako hänen jatkaa tapaikua kokemattoman kolmekymppisen kanssa. - Vaikka näitä tapauksia tuskin voi verrata paljoakaan, niin sanonpa vaan, että jos ensimmäinen kerta on tällainen mitä nyt, niin saattaa kyllä mennä useampi vuosi, että haluaa kokeilla uudestaan...

Ihan yhtä hyvin nainen voi loukata miestä odottamalla, että totta kai mies osaa ja taitaa, kun onhan hän sentään mies ja miehen kun odotetaan usein olevan se kokenut. - Nyt kun sitten mies on odottanutkin "kokeneempaa" ,niin se on väärin.

- No. odotti, mitä odotti, niin pöljäksi tekee itsensä, jos menee sanomaan asian noin suoraan. - Ikäänkuin seksi toimisi tai tapahtuisi aina sanalla tavalla; eikö se ole aina, erityisesti uuden kanssa enemmän ja vähemmän hapuilua. -Paitsi ei tietenkään niiden mielestä, jotka odottanevat miehen tai naisen toimivan kuin kone, joka tekee ne itseä tyydyttävät asiat tai eleet, kun ensin tekee mitä tekee; -  tai on tekemättä.       

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan