Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

•••• Veronpalautukset tilillä ihan kohta (29.11.2016)!!! Paljonko tuli, mihin käytät sen? ••••

Raha sinne missä sitä tarvitaan
24.11.2016 |

Mulle tulee tänä vuonna 3 400 € ja kohteeksi olen valinnut alakerran yh-äidin lapsineen. Siirrän summan kokonaisuudessaan hänen tilille eikä tästä summasta tarvitse suorittaa lahjaveroa.

Mitenkäs teillä muilla on suunnitelmat? Paljonko tuli ja meneekö omaan napaan?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kummastellut näitä isoja palautuksia. Toki pääomatulot sekottavat pakkaa, mutta jos puhutaan ihan palkasta, niin en ymmärrä miksi pidetään ylikorkeaa veroprosenttia.

Vierailija
22/83 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut mitään kirjettä Verohallinnolta vielä, joten ilmeisesti kaikkine sotu- ja osoitetietoineen viety väärään osoitteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama satanen tulee enkä ole kiintiöinyt mihinkään nimenomaiseen käyttötarkoitukseen. Siihen samaan elämiseen se menee kuin kaikki muukin, maksan vuokran, ostan ruokaa jne.

Vierailija
24/83 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu satku.Ostan puolisolle jonkun kivan joululahjan,ehkä kylpylässä yö tai kaksi.

Vierailija
25/83 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilu tonni tulee... hammasremppa maksoi juuri 750€ eli siihen menee työttömän rahat. Lopuilla joululahjoja lapsille/kummilapsille ja ihan elämiseen.

Aika iso palautus työttömälle,et kovin kauaa ole ollut.Hyvä että saat hammashomman maksettua tuolla.Itsekin työtön,ajattelin kerrankin ilahduttaa ahkerasti töissä paahtavaa puolisoa hyvällä joululahjalla.

Vierailija
26/83 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

400 ja menee laskuihin ym. Joillakin on ollut remppaa ja saavat kotitalousvähennyksestä . Pojalla työmatkakuluista pari tonnia.

Vierailija
27/83 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

250€ ja eksän järkkäämään ulosottoon menee. 

Vierailija
28/83 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2500 ja säästöön menee.

Vierailija
29/83 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis tullut mätkyjä 15€, mutta matkakulujen jälkeen käteen tulee vähän reilut 2000€. Varmaan säästöön menee, miehelle jonkun kivan joululahjan meinasin hankkia. :)

Vierailija
30/83 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2k, elämiseen työttömänä.

Vierailija
31/83 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 800 tulee, maksan sillä laskut pois. 

Vierailija
32/83 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1800 €, odtan uudet farkut, maksan laskuja, lapselle valmiiksi polkupyörän ensi kesää varten.

Vierailija
33/83 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina kummastellut näitä isoja palautuksia. Toki pääomatulot sekottavat pakkaa, mutta jos puhutaan ihan palkasta, niin en ymmärrä miksi pidetään ylikorkeaa veroprosenttia.

Monet säästävät niin nimenomaan joulua varten. Tuntevat itsensä ja tietävät ettei raha säästyy pankkitilillä. Korottavat veroprosenttiaan vaikka olisi täysin kiinteät tulot.

Vierailija
34/83 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 500 €, menee käyttöön reissussa :)

Vierailija
35/83 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha sinne missä sitä tarvitaan kirjoitti:

Mulle tulee tänä vuonna 3 400 € ja kohteeksi olen valinnut alakerran yh-äidin lapsineen. Siirrän summan kokonaisuudessaan hänen tilille eikä tästä summasta tarvitse suorittaa lahjaveroa.

Mitenkäs teillä muilla on suunnitelmat? Paljonko tuli ja meneekö omaan napaan?

Älä tee sitä. Anna käteisenä, niin ei saman verran häviä tuista.

Vierailija
36/83 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

450€ säästän koko summan ensi kesän etelän-matkaan :)

Vierailija
37/83 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut palautusta. Ei kyllä lisäveroakaan. Kohta tilaan joululahjat netistä kuten joka vuosi.

Vierailija
38/83 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet säästävät niin nimenomaan joulua varten. Tuntevat itsensä ja tietävät ettei raha säästyy pankkitilillä. Korottavat veroprosenttiaan vaikka olisi täysin kiinteät tulot.

Minä saa rahaa säästöön, mutta en sitten raski ottaa sitä sieltä pois. Veronpalautukset tuntuvat tupsahtavat tyhjästä ja niiden tuhlaamisesta ei omatunto soimaa yhtään. Tänä vuonna tulee tonni, se menee ihan joululahjoiksi - joista lähes kaiken annan rahana.

En kyllä ymmärrä ihmisiä, joiden mielestä veroprosentin nostaminen tarkoittaa sitä, että raha ei pysy hyppysissä.

Vierailija
39/83 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan yli 50, ruokaan ja ehkä lyhennän velkaa tai odotan kun rahapäivä sarastaa.

Vierailija
40/83 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1400, elämiseen t.työtön karenssilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän