Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä lapsellista teet mitä et haluaisi muiden tietävän?

Vierailija
24.11.2016 |

Itse tykkään rakentaa legoilla xD Onneksi on lapsia niin se on jotenkin "hyväksyttyä".

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin hiekkakakkujen tekoon. Piti kerätä lastenlasten lelut hiekkalaatikolta, niin teinkin tunnin yksin hiekkakakkuja. Havahduin naapurin kysymykseen: Tuleeko hyviä kakkuja? Kyllä tuli nolo olo:)

Vierailija
2/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitään ja välillä nukutaan pehmolelujen kanssa sängyssä. Pehmolelut olivat monesti jopa mukana jos lähdimme johonkin yökylään ja teemme välillä vähän leikimmekin niillä, esim. mies ottaa kissapehmolelun käteen ja on liikuttavinaan sitä ja ääntelee "miau". :DD

Ollaan 27-vuotiaita ja ei lapsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kattelen muumeja ja ikää 25 😂

Vierailija
4/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan pokemon go:ta ja play statioinia, ikää 38v. :)

Vierailija
5/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen/päiväunelmoin niin kuin teinit.

Vierailija
6/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama juttu kuin aloittajalla ja se olikin mahtavaa kun olin päiväkodissa töissä lastenhoitajana niin pääsi leikkimään lasten kanssa vaikka mitä leikkejä ilman että leimaannut lapselliseksi :D

Hyvä kun saa vähän niin kuin tekosyyn varjolla leikkiä: "lasten takia minä näitä palikoita tässä kasaan"

Vierailija
7/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan jymähtänyt teiniaikoihin, katselen nuorten tyttöjen youtube videoita ja samaistun niihin, tykkäisin meikata ja pukeutua tosi teinisti, ostella söpöjä ja lapsellisia koristeita ja juttuja, koulutarvikkeita jne. Katselen lastenohjelmia ja pelailen pelejä.

28v nainen :(

Vierailija
8/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo legot on best! Töissä aina välillä (päiväkodissa) mukana rakentelemassa ja siihen hommaan pystyy kyllä uppoutumaan ;D sit lapset kyllästyy ja poistuu vähin äänin paikalta ja huomaatki istuvas yksin siinä matolla legojen keskellä... 😂 "älkää lähtekö!!"

Vierailija
9/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsuttelen ja keksin lauluja päästäni kotona. Teen kuperkeikkoja ym. ja lempeitä jekkuja miehelleni. N28

Vierailija
10/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen välillä sohvatyynyistä ja vilteistä majan ja menen sinne lukemaan.

Vierailija
11/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihan jymähtänyt teiniaikoihin, katselen nuorten tyttöjen youtube videoita ja samaistun niihin, tykkäisin meikata ja pukeutua tosi teinisti, ostella söpöjä ja lapsellisia koristeita ja juttuja, koulutarvikkeita jne. Katselen lastenohjelmia ja pelailen pelejä.

28v nainen :(

Muuten sama, mutta teinityttöjen videoita en voi sietää ja muutenkin teinit ärsyttää aivan jumalattomasti :D Ottaa päähän kun kroppani ei ole enää samanlainen kuin teininä, naamasta puhumattakaan.

26v n

12/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus regressoidun lapsuuteni lempiherkkuun eli riisimuroihin. Niiden on oltava Kelloggsin, muut ei kelpaa. Kaadan muroja noin puoli jättäpakettia johonkin isoon kulhoon, esim. salaattikulhoon ja kaadan litran punaista maitoa päälle. Tämän jälkeen odotan imeytymistä noin puoli tuntia. Sitten alan lusikoida suuhuni tuota ihanaa, limaisen nahkeaa vatkulia. Sama toistetaan lopulla muropaketilla ja toisella maitolitralla.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
13/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legot täälläkin. Mulla ei ole lapsia. Ostan niitä kalliita, ikäsuosituksella 16+ merkittyjä settejä, rakennan ja laitan näytille pitkin asuntoa. Olen 34v.

Tätä harrastusta en uusille tutuille ole heti kertomassa, koska jotkut pitävät tosi outona. Olen huomannut, että naiset oudoksuvat useammin kuin miehet.

Vierailija
14/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen Aku ankkoja. Olen 37v perheenäiti.

Vierailija
15/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Legot täälläkin. Mulla ei ole lapsia. Ostan niitä kalliita, ikäsuosituksella 16+ merkittyjä settejä, rakennan ja laitan näytille pitkin asuntoa. Olen 34v.

Tätä harrastusta en uusille tutuille ole heti kertomassa, koska jotkut pitävät tosi outona. Olen huomannut, että naiset oudoksuvat useammin kuin miehet.

Mä syöksyisin sun kimppuun heti (etenkin jos sulla on Star Wars tai LOTR-legoja) jos en olis jo onnellisesti naimisissa :D

T. Legoja rakastava nainen

Vierailija
16/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan tehdä keväisistä sulamisvesistä puroja. En voi sitä vastustaa. Asun kuntoradan vieressä ja siellä juoksee soliseva puro enkä siitä oikein pääse ohi jollen sitä virtaumaa siinä jää vähän parantelemaan. Samalla katson, että näkeekö kukaan. Joskus jos on tosi hyvä paikka niin en edes välitä.

Vierailija
17/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalle kun ostaa legoja, niin siinä sivussa pääsee isikin niitä kasaamaan avuksi :)

Joskus vieläkin täytyy Domino-keksi avata ja kaapaista hampailla suuhun sitä pelkkää täytettä :D

Pleikkaria pelaan edelleen, vaikka alan olla keski-ikäinen. Sitä en tosin pidä lapsellisena, sillä monissä peleissä on ikärajatkin sellaisia, että eivät sovellu lapsille väkivallan, kauhun tai seksin vuoksi.

En ymmärrä, miksi tälläisia harmittomia asioita pitäisi jotenkin paheksua.

Vierailija
18/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan Hollywood storya ja Superstar lifeä, on vaan niin kiva shoppailla niille hahmoille vaatteita ja pukea niitä :D

t. 25 wee

Vierailija
19/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin juuri vastikään keräilemään taas tarroja kuten taannoin 10-vuotiaana, tällä kertaa salaa. En liimaa niitä toistaiseksi mihinkään vaan pidän pöytälaatikossani alkuperäispakkauksissaan ja ihastelen niitä. Kerään erityisesti meri-aiheisia, ja niiden täytyy olla tietyllä tavalla piirrettyjä ja väritettyjä. Huonosti piirretyt, liian yksinkertaiset, epämääräiset tai liian tummat tarrat eivät kelpaa. Niiden on oltava tarkkarajaisia, kirkkaanvärisiä ja mieluiten niitä paksuja pehmeitä tai kivitarroja.

Ikää oli 29v. Huomaan että kaikki lapsellinen alkaa aina kiinnostamaan kun stressitasot kasvaa "oikeassa elämässä". Lienee jokin defenssi tai puhdasta eskapismia. Jotenkin ne naivisti hymyilevät, iloiset ja värikkäät eläinhahmot tuovat lohtua ja piristävät. Ymmärrän japanilaisia.

Vierailija
20/22 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasen jälkeen on pakko kokeilla lätäkön jääpintaa ja jäädä risauttelemaan sitä rikki.

Olen heikkona kauniisiin, lapsellisiin kyniin ja pieniin vihkoihin ja niitä on tullut osteltua varsinkin syksyisin.

Vakavasti olen harkinnut myös barbin ostamista, että pääsisin tekemään sille vaatteita.  Nukkekoti olisi myös ihana, sellainen ihan itse tehty.

T. mummi, joka ei ole tullut lapseksi jälleen vaan on koko ikänsä ollut lapsenmielinen