Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mammat neuvokaa minua mitä vastaan (nettideittailu asiaa)

sori pitkä teksti
24.11.2016 |

Eli viime keväänä, taisi olla hutikuu. Törmäsin netissä mukavaan ja komeaan mieheen, juttua riitti ja tosiaan menin vähän ihastumaan vaikka ei ikinä edes tavattu, tiedän että ihastuminen netissä on niin tyhmää mutta minkäs sille voi :D

Sitten siihen asiaan, varmasti tuttua monelle muullekin. Viestittelin miehelle tuttuun tapaan jne. huomasin kuitenkin että miehen viestit oli tavallista vaisumpia ja hymiöt puuttui kokonaan vaikka mies käytti niitä ennen yhtä paljon kuin minä, ehkä jopa vähän enemmän.
Aloin jo tuolloin miettiä että saatoin tehdä jotain väärin ja mies kyllästyi tai löysi jonkun muun.. Jatkoin kuitenkin keskustelua koska en halunnut olla tyly. Mies vastaili ja lopulta ei enää vastannut mikä tuntu vähän pahalta.

Tosiaan siinä kun oltiin jo viikkoja juteltu jne. niin alkoi vappu lähestyä ja mä päätin murtaa jään ja kysyä "onko sulla mitään vappusuunnitelmia :) " niin sain vain vastaukseksi "emt ehkä frendien kaa pyörin jossain tai jotain" jotenkin tuosta jäi niin voimakas viba ettei mies halunnut puhua koska jos olisi niin se olisi kysynyt multa samoin mitä meinaan tehdä.

Vappu tuli ja meni ja mä idiootti menin laittamaan viestiä tyyliin "moi, miten sun vappu meni? tapasitko niitä sun kavereita :) " (juu mikä idiootti oon) ja vastaukseks sain jotain tyyliin " moooi hyvi ja villisti" viimeistään tuosta tajusin ettei sitä kiinnosta puhua mun kanssa enää ja vielä näin jälkeenpäinkin hävettää miten yritin roikkua ja joo ei ennen tuota ollut paljoa kokemusta nettideittailusta :/ nyt on kuitenkin sellainen tilanne että tuo kyseinen mies laittoi viestiä "mite meneeee? ja joo 4:llä e-kirjaimmella.

Oon jo päässyt yli hölmöstä ihastumisesta mutta kysynkin miten tuohon pitää vastata? Haluaisin vastata jotenkin kylmän neutraalisti. Onko vastaus "ihan jees, sulla" hyvä vai olisiko parempia ideoita?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vastaa mitään.

Vierailija
2/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa: "villisti".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin tyypillistä miehiltä nettideittailussa. Itse en kyllä vastaisi mitään

Vierailija
4/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hutikuu

Vierailija
5/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa mitään.

Vierailija
6/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaisi mitään.

Selkeästi on ehkä halunnut jutella aiemmin, sitten tullut parempaa tekemistä (ehkä nainen, ehkä jotain muuta) ja nyt on taas seuran-/tekemisenpuutetta ja koettaa sinua, koska olit pitkään kiinnostunut ja "roikuit" (en tarkoita pahalla).

Yrittää siis todnäk siksi koska pitää sinua ehkä helppona ja "varmana", jos olisi oikeasti kiinnostunut niin a) olisi ollut koko ajan aktiivinen tai b) selitellyt edes jotenkin uskottavalla tavalla vaisuuntumistaan silloin jo. Nyt jos selittelee, on se satavarmaa paskaa (niin monesti kuullut näitä "oli vähän rankka elämäntilanne", "oli vähän kaikenlaista", "kävi yks aika huono juttu ni en puhunu oikeen kellekään").

Leuka ylös ja jätä tuo omaan arvoonsa.

Vierailija
7/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vastaa mitään.

Noin mä meinasin eka tehdä ennenkuin sain tyhmän idean vastata kylmän neutraalisti, mutta nyt parin av-mamman neuvon mukaan jätän vastaamatta. Mies varmaan vaan testaa mua vastaanko mitään. Ap

Vierailija
8/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat vaan "hyvin menee".

Vierailija
9/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo hutikuu

Noloja kirjotusvirheitä koko aloitus täynnä :D tän siitä saa kun ennen aamukaffea tulee palstalle kirjottelemaan. Ap

Vierailija
10/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies"? Te molemmat kuulostatte noin 16-vuotiailta.

Vierailija
11/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumaleisson teitä akkoja. Miten tällaisesta asiasta voi saada noin vaikean ja monimutkaisen. Jostain tekstiviestiin vastaamisesta toinen tekee puolensivun aloituksen...

Vierailija
12/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Eikös teineille ole mitään omaa palstaa?

Vierailija
13/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vastaisi mitään.

Selkeästi on ehkä halunnut jutella aiemmin, sitten tullut parempaa tekemistä (ehkä nainen, ehkä jotain muuta) ja nyt on taas seuran-/tekemisenpuutetta ja koettaa sinua, koska olit pitkään kiinnostunut ja "roikuit" (en tarkoita pahalla).

Yrittää siis todnäk siksi koska pitää sinua ehkä helppona ja "varmana", jos olisi oikeasti kiinnostunut niin a) olisi ollut koko ajan aktiivinen tai b) selitellyt edes jotenkin uskottavalla tavalla vaisuuntumistaan silloin jo. Nyt jos selittelee, on se satavarmaa paskaa (niin monesti kuullut näitä "oli vähän rankka elämäntilanne", "oli vähän kaikenlaista", "kävi yks aika huono juttu ni en puhunu oikeen kellekään").

Leuka ylös ja jätä tuo omaan arvoonsa.

Kiitos hyvästä ja silmät avaavasta vastauksesta :) En vastaa mitään sille miehelle, tiedän kyllä että se näkee mut helppona koska annoin itsestäni kiltin ja ystävällisen vaikutelman.

Ei mulla mitään aikomusta ollut että alkaisin uudestaan mitään toiveita elättelemään koska ihastuminen meni jo ohi aikoja sitten. Oli vaan aikamoinen ylläri kun siltä oli viestiä tullut ja sit ne 4 :e:tä antoi viitteitä että pitää mua höhlänä. Siksi mulla tuli mieleen että vastais jotain kylmän neutraalia ja jos se siihen olisi jotain laittanut takaisin niin olisin ollut vastaamatta mutta parempi unohtaa tyyppi kokoaan. Ap

Vierailija
14/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tosta iästä 16v niin kauaa oo :D Oon 20v ja se toinen 25v. Ap

Vierailija
15/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Eikös teineille ole mitään omaa palstaa?

Demi?

Vierailija
16/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mennyt tosi hyvin kunnes otit yhteyttä...

Ja toi: "villisti" oli aika hyvä

Jos et palstaile enää niin laittasin, että hyvin menee ja toivottavasti sullakin. Olisin kuitenkin iloinen jos et enää pitäisi yhteyttä sillä olen varattu. Mukavaa jatkoa!

Tai, vaikka palstailisitkin. Siinähän sitten ihmettelisi. Tosin varo. Tuollaiset saattaa tehdä tekaistun profiilin ja lähestyä uteliaisuuttaan sillä.

Toisaalta. Asiallinen vastaaminen taas mielestäni ilmaisisi sen, että et ole kiinnostunut enää, mutta et myöskään katkera. Vastaamattomuus kun saattaa toisesta vaikuttaa siltä, että jotain on hampaan kolossa.

Vierailija
17/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa sille, " Hyvin menee. Kiva kuulla susta. Joko sä näin pian vapauduit?" ja 5 sek. sen jälkeen "Ups... sori, sotkin sut yhteen toiseen tuttuun". Se etsii susta vaan pikapanoa, eli et varmasti oo kiinnostunut.

Vierailija
18/18 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vastaa mitään.

Noin mä meinasin eka tehdä ennenkuin sain tyhmän idean vastata kylmän neutraalisti, mutta nyt parin av-mamman neuvon mukaan jätän vastaamatta. Mies varmaan vaan testaa mua vastaanko mitään. Ap

Vastaamattomuus on ihan hyvä. Tosin siinä voi olla juuri se että mies tulkitsee sen katkeruudeks, sitä se oikeastaan jopa odottaa kun noin tökerösti kysyi.

Minä oon ton kylmän neutraalin kannalla ja jos se mies sen jälkeen jotain alkaa lirkutella niin jatkat vaan kylmän neutraalia linjaa ja vastaat pitkän ajan kuluttua. Jos tekee sen että pyytää kahville niin sulla on jotain muuta menoa tai parempaa olit tulossa mutta estyit jostain syystä. Jos kyseessä on tindertuttava niin trollaisin jäbää ihan huolella ja tekisin ylilaudalle langan jossa kysyn nyymien apua! Ne on ihmishirviöitä ja osaavat nöyryyttää ikäviä ihmisiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän