Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällö muita joiden n.40v miehet pelaa aina vaan?

Vierailija
23.11.2016 |

Mieheni pelaa aina pleikkarilla ja mua ärsyttää!!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, naisethan ei olekaan yhtään tippaa lapsellisia...

Kuka, missä ja milloin on määritellyt sen että pleikkarit ja muut ovat lasten juttuja? Monet pelitkin ovat K18 kamaa.

Vierailija
22/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 43 v. mies pelaa pleikkarilla, mutta ei tietenkään koko aikaa. Muulla ajalla käy töissä, tekee kotitöitä, lukee, urheilee, mitä milloinkin.

Mua ei haittaa koska pelaan itsekin, ehkä jopa vähän enemmän kuin mies. Eilen illalla mietittiin juuri, mikä peli ostettaisiin jouluksi, jota voisi pelata kaksinpelinä.

Pidän paljon parempana harrastuksena kuin esim. telkkarin katsomista, jota me ei harrasteta ollenkaan.

N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka, missä ja milloin on määritellyt sen että pleikkarit ja muut ovat lasten juttuja? Monet pelitkin ovat K18 kamaa.

Siis oletko aloittajan mies vai muuten vaan tyhmä? Jos joku pelaa KOKO AJAN, lapsi tai aikuinen, jokin on pielessä. Lasta voi kieltää ja pelaamista rajoittaa, mutta aikuinen saa itse päättää tekemisistään. Ihan sama pelaako k7 vai k18- pelejä KOKO AJAN, siis laiminlyöden velvollisuuksiaan, ja selittää jotain harrastamisesta, ansaitsee kengänkuvan persiiseensä. Sitten saa pelata niin paljon kuin huvittaa, keskenään. 

Vierailija
24/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaisikin! Olen yrittänyt saada innostumaan, mutta ei niin ei. Sitten syyllistää minun pelaamisestani, vaikka teen kaikki meidän ruuat ja valtaosan kotitöistäkin. Mutta kun en nyhjää siinä vieressä katsomassa telkkaria, ei voisi vähempää kiinnostaa sellainen.

Vierailija
25/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni pelaa aina pleikkarilla ja mua ärsyttää!!

Jätä se rapamahainen ikiteini - ja keskity MIEHIIN!

Vierailija
26/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastuksia toki voi olla mutta onhan tuo aika säälittävää jos ei aikuinen mies muuta tekemistä keksi kuin pleikkarilla pelaamisen.

M41v

Vedä käteen lassukka. Paljon parempi harrastus se on kuin tänne kirjoittelu tai mikä tahansa muu somettaminen.

Munkin eksän mielestä pelaaminen oli "harrastus". Kuka harrastaa esim salilla kaiken vapaa-ajan ja jättää työt toisen harteille? Salilta saisi sentään kuntoa, mutta pelaaminen on vain välkettä ruudulla ja tuntikausien näpyttelystä ei jää käteen muuta kuin vittuuntunut puoliso. 

Exäni. Kaikki pyöri sillä treenaamisen ja syömisen ympärillä ja jatkuvasti vitutti, kun ei ollut senttejä lähtenyt vyötäröltä tai tullut senttejä reisiin tai ei saanut jotain sarjaa tehtyä

Siis yhtä kusipää. Kai se myös haukkui pihtariksi ja seksintappajaksi kun hänen harrastustaan ei tuettu illalla makkarissa. Siihen mun eksällä olisi kyllä riittänyt aikaa harrastamiselta. 

No nämä salipunnertajat on toinen turhakkeitten ryhmä joita ei voi mitenkää ymmärtää.

Vierailija
27/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko aloittajan mies vai muuten vaan tyhmä? Jos joku pelaa KOKO AJAN, lapsi tai aikuinen, jokin on pielessä. Lasta voi kieltää ja pelaamista rajoittaa, mutta aikuinen saa itse päättää tekemisistään. Ihan sama pelaako k7 vai k18- pelejä KOKO AJAN, siis laiminlyöden velvollisuuksiaan, ja selittää jotain harrastamisesta, ansaitsee kengänkuvan persiiseensä. Sitten saa pelata niin paljon kuin huvittaa, keskenään. 

Av-mamman KOKO AJAN on muutama tunti viikossa... kyllä nää tiedetään

Vierailija
28/30 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä pleikalla pelaamisessa on? Pelaan joskus yksin tai kavereiden kanssa ja useammin lasten kanssa, Ihme naputusta siitäkin vähästä. En pelaa läheskään joka päivä. Kun asiasta puhuttiin (riideltiin) niin sanoin luuririippuvuudesta. Fase ja maratoonipuhelut niin riemu repesi. Se on kuulema ihan eri asia.

Laitoin vasiten parin viikon ajalta paperille paljonko pelasin ja minkä verran näin toisen roikkuvan naamakirjassa. Siitä meni herneen lisäksi paljon muutakin nenään. Oikeasti kiukutteli siitä muutaman päivän. Kirjoitti sinne faseen että kyttään hänen siellä käymisiä. Tämän paljasti yhteinen tuttava, itse kun en ole fasebookissa.

Siitä sai riidan aiheen että minun käytös on lapsellista. Vituttti sen verran että kehoitin sitä kertomaan tuonkin asian siellä naamakirjassa.

Vierailija
29/30 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kans peliykä iässä. Eikä siinä ole mitään pahaa.

Uskon että pelaan vielä 60+ vuotiaanakin jos luoja suo.

Mikään ole parempaa kun kunnon seikkailu/kauhu pelit ja vk loppu yöt.

Mitä pahaa siinä pelaamisessa sitten on. Sehän on sama kuin katsoisi elokuvaa ainakin nykyään.

Vierailija
30/30 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 52-vuotias pelaa tankkipeliä tietokoneella😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän