Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys naisille, mitä ajattelet, kun mies laukeaa suuhusi?

Vierailija
23.11.2016 |

Kaunistelematon vastaus, kiitos.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luojan kiitos, se on ohi"

Vierailija
2/25 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

glub glub

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No että ällöä. Mutta esitänpä tässä taas että ihanaa.

Vierailija
4/25 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa oli

Vierailija
5/25 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suuhun ei laueta.

Vierailija
6/25 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä lavuaarille.

Vierailija
7/25 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ah, nyt saa lopettaa". Ja sitten keskityn vain nielemään lastin niin etten maista sitä. 

Vierailija
8/25 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin mitäkin, äsken ajattelin että kohta alkaa uutiset ja pitäisi ehtiä ne katsomaan.

Vierailija
9/25 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää menee niin hukkaan!

Vauvaa yritetään...

Vierailija
10/25 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi onnellinen siitä että sain annettua miehelle hetken iloa ja nautintoa elämään vastapainoksi arjelle. Tuore seksisuhde, aivan ihana mies. Varattu, kuten minäkin.

Vierailija
11/25 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kiihottavaa! Toki vain jos rakastan miestä. Muuten tuo on tuskin kenestäkään kivaa, lähinnä ällöä. Toisaalta eipä tuo miehiä haittaa ettei nainen ole mukana, koska ovat niin innokkaita panemaan mitä vaan. Teeskentely riittää.

Vierailija
12/25 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

. o O ( E = mc² )

Vierailija
13/25 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla jotenkin automaattisesti sylkäisin vaan kaiken ulos xD Toisen ilme oli näkemisen arvoinen, varmaan luuli että totta kai heti nielen. Jostain syystä se oli huvittavaa.

Vierailija
14/25 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, pääsen takasin av:n ääreen.

Vierailija
15/25 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taisi se oikeasti tykätä.

Vierailija
16/25 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana, jos joutuisin siihen tilanteeseen ikinä :) Mutta fiksu nainen ei ala mihinkään noin hirveään. Ei ole MITÄÄN tarvetta. Seksiä on, mutta ei MINUN kustannuksellani.

Vierailija
17/25 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, kiihottavaa! Toki vain jos rakastan miestä. Muuten tuo on tuskin kenestäkään kivaa, lähinnä ällöä. Toisaalta eipä tuo miehiä haittaa ettei nainen ole mukana, koska ovat niin innokkaita panemaan mitä vaan. Teeskentely riittää.

Onneks ei tartte naisena alentua tuohon. Mulle on tärkeää, että mies tietää (ja välittää) kaikesta siitä, mitä mä tunnen. Ja suihinotto on jotain aivan hirveää.

Vierailija
18/25 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks ei tartte naisena alentua tuohon. Mulle on tärkeää, että mies tietää (ja välittää) kaikesta siitä, mitä mä tunnen. Ja suihinotto on jotain aivan hirveää.

Siis ajatuksenakin.

Vierailija
19/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mielelläni kiellän laukeamasta suuhun, mutta en lopeta, kun / jos mies varoittaa, että kohta tulee. Herrasmies vetää mut siitä pois, mutta silloin sanon, että saat tulla, ja jatkan... Eli kyllä se aika ihanalta tuntuu.

Tuo kieltäminen kiihottaa miestä lisää. Kielletty on vaan niin himottavaa. Sen huomaa siitä, että kanki kasvaa ja kovenee.

Tietenkin nielen lastin. Siitä saa myös B12-vitamiinia.

Kyllä on meitäkin, jotka tykkäävät ottaa suihin ja tuntea sen kullin sykähtelevän ja paisuvan.

Vierailija
20/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mielelläni kiellän laukeamasta suuhun, mutta en lopeta, kun / jos mies varoittaa, että kohta tulee. Herrasmies vetää mut siitä pois, mutta silloin sanon, että saat tulla, ja jatkan... Eli kyllä se aika ihanalta tuntuu.

Tuo kieltäminen kiihottaa miestä lisää. Kielletty on vaan niin himottavaa. Sen huomaa siitä, että kanki kasvaa ja kovenee.

Tietenkin nielen lastin. Siitä saa myös B12-vitamiinia.

Kyllä on meitäkin, jotka tykkäävät ottaa suihin ja tuntea sen kullin sykähtelevän ja paisuvan.

Hyvä nainen! Alkoi panettamaan jo kun luki tämän!

M