Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille, mitä ajattelet, kun mies laukeaa suuhusi?

Vierailija
23.11.2016 |

Kaunistelematon vastaus, kiitos.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkään ottaa suihin, mutta laueta ei saa mun suuhun. Joka kerran kun olen kokeillut ottaa lastin vastaan, olen oksentanut ja siinä ei ole mitään eroottista.

Vierailija
22/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä tykkään ottaa suihin, mutta laueta ei saa mun suuhun. Joka kerran kun olen kokeillut ottaa lastin vastaan, olen oksentanut ja siinä ei ole mitään eroottista.

Normaalisti mies voi vähän avustaa hiuksista tarraamalla ja painamalla vastaan määrätietoisesti. Tämä on auttamista jos toinen on vähän vastahakoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku, ilman jäin! Pidän erityisesti siitä, kun mies laukeaa vaginaani, ja laukean ( muun muassa) siitä. Harva mies pystyy jatkamaan seksiä laukeamisen jälkeen. En pidä spermaa sinänsä epämiellyttävänä tai pahan makuisena, mutta onhan tuossa sellainen ohi on -tunnelma. Nielenkin, mutten kurlaa...

Vierailija
24/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti mies voi vähän avustaa hiuksista tarraamalla ja painamalla vastaan määrätietoisesti. Tämä on auttamista jos toinen on vähän vastahakoinen.

Niin ja miten se auttaa siihen, että mulla tulee se oksennus? Kerran tuli jo makkarin lattialle, vaikka yritin oikeasti juosta vessaan. Ei siinä, jos mies sen sotkun siivoaa.

Vierailija
25/25 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi on meillä esileikkiä, eli mies ei anna itsensä koskaan tulla suuseksillä.

Mä tulen eka, sit lutkutan miestä ja ruvetaan yhdyntään ennen kuin hän kerkeää tulla.