Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joudun jättämään pikkujoulut väliin, koska työkaveri on ihastunut minuun =(

Vierailija
23.11.2016 |

Kärppänä auttamassa aina, tekee tikusta asiaa, tuijottaa palavereissa, hakeutuu viereen kahvihuoneessa ja lounaalla jne. Työasioiden takia joudun olemaan asiallisissa väleissä mutta kartan häntä niin paljon kuin pystyn, mutta äijä ei tajua että en ole tippaakaan kiinnostunut. Ollaan vielä molemmat perheellisiä. En voi kuvitellakaan meneväni pikkujouluihin, sillä alkokolin voimalla tuo varmasti olisi kimpussa ja voisin sanoa todella ilkeästi. Vai onko jollain vinkkiä miten pääsisin hänestä eroon??

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sanot suoraan että ei kiinnosta :)

Vierailija
2/21 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet sinne pikkujouluihin ja pokaat jonkun toisen työkaverin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Painu letkumuna helvettiin siitä kuolaamasta!" Ja sanot julkisesti.

Vierailija
4/21 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä pikkujouiluissako? Jos tulee kahvitauolla viereen istumaan ja juttelemaan niitä näitä, niin sanonko 'ei kiinnosta', alan siis tylyksi? Ei hän töissä nyt suoraan ehdottele mutta en tykkää tästä runsaasta huomiosta.

Ap.

Vierailija
5/21 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Todella vaikeaa torjua, nätisti? neutraalisti? pahasti? No ei ole. Taidat haluta vierasta.

Vierailija
6/21 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se lähestyy siellä pikkujouluissa niin sanot ettei kiinnosta.

Vierailija
7/21 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama tilanne!

En nyt tietenkään ihan 100% varma voi olla, voihan olla että tykkää kaverina niin paljon mutta hakeutuu jatkuvasti samoihin työkohteisiin joissa olen.

Hän on vielä mieheni ystävä. En ole tippaakaan kiinnostunut hänen huomiosta ja välttelen hänen seuraansa. Nyt olen alkanut ääneen kertoa kuinka huomaavainen mieheni on ja kuinka hyvin meillä menee.

Vierailija
8/21 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua. Mullakin pikkujouluissa työkaveri, jonka siis luulin olevan hyvä työkaveri, yritti lähennellä. Ei nyt pahasti mutta tuntui ikävältä, koska olen parisuhteessa enkä todellakaan halua muita miehiä lähelleni. Jäi ahdistavana muistona mieleen, kun olin tekemässä lähtöä kotiin poikaystäväni viereen yöksi ja tuo työkaveri nappasi minua vyötäisiltä. Onneksi ei yrittänyt sen enempää kuitenkaan. Vaikka pieni juttu, niin tuntui inhottavalta. Onneksi oli tuolloin jo irtisanoutunut.

Vierailija
9/21 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sinne pikkujouluihin, ja jos tyyppi yrittää jotain niin ainakin epäilyksesi vahvistuvat. Sitten voit sanoa suoraan. Nyt en sanoisi mitään, kun ei voi olla täysin varma mitä miehellä mielessä.

Vierailija
10/21 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sen vaimolle ja pyydä sitä puhumaan ukolleen uskollisuuden tärkeydestä parisuhteessa.

Vierailija
11/21 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

muitakin miehiä on olemassa eitarvii kuolata eikä olla mustasukkainen!

Vierailija
12/21 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan sama tilanne!

En nyt tietenkään ihan 100% varma voi olla, voihan olla että tykkää kaverina niin paljon mutta hakeutuu jatkuvasti samoihin työkohteisiin joissa olen.

Hän on vielä mieheni ystävä. En ole tippaakaan kiinnostunut hänen huomiosta ja välttelen hänen seuraansa. Nyt olen alkanut ääneen kertoa kuinka huomaavainen mieheni on ja kuinka hyvin meillä menee.

Ne on aina ne miehen kaverit! Luulee, että olisi itsekin heille kaveri, kunnes alkaa lähentely. :/ Exälläni oli kaveri, joka oli kiinnostunut kirjallisuudesta ja kulttuurista kuten minäkin ja niinpä meillä riitti paljon puhuttavaa, vaikka exäni välillä hermostui vähän kun joutui ikään kuin kolmanneksi pyöräksi jutuissamme. Luulin siis että tämä mies olisi kiinnostunut pelkästään keskustelemaan kirjallisuudesta kanssani, kunnes sain tietää että hän esimerkiksi bileissä ollessaan eristäytyi jatkuvasti muista voidakseen tekstailla minulle ilman, että poikaystäväni huomaisi. Nämä kaverit ovat usein juuri sellaisia, että ei voi olla aivan varma, ollaanko ystäviä vai olisiko miehellä kiinnostusta enempäänkin, eikä sitten kehtaa suoraan sanoakaan ettei itse ole kiinnostunut.

Vierailija
13/21 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä pikkujouiluissako? Jos tulee kahvitauolla viereen istumaan ja juttelemaan niitä näitä, niin sanonko 'ei kiinnosta', alan siis tylyksi? Ei hän töissä nyt suoraan ehdottele mutta en tykkää tästä runsaasta huomiosta.

Ap.

Jos ei suoraan ehdottele ja tämän takia et koe voivasi sanoa hänelle, ettet ole yhtään kiinnostunut, niin ala toisiaan aina tuollaisissa tilanteissa puhumaan positiivisessa sävyssä parisuhteestasi, kumppanistasi ja yhteisitä tekemisistänne. Eiköhän tyhmempikin silloin tajua, ettei sinua kiinnosta ruoho aidan toisella puolella.

Vierailija
14/21 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa onkin vain sosiaalinen ja kohtelias ja kuvittelet kaiken?

Vierailija
15/21 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, älä vaan mene pikkujouluihin. Jätä jatkossa myös kahvi- ja lounastauot väliin. Älä mene palavereihin ja pyydä omaa huonetta , pidä ovi kiinni ja kuse kukkaruukkuun. Sirottele tuhkaa päällesi ja pukeudu jätesäkkiin. Kyllä sitten äijä tajuaa kuinka hirveä on Sinulle ollut.

Vierailija
16/21 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa onkin vain sosiaalinen ja kohtelias ja kuvittelet kaiken?

Ehkä, mutta ei änkeä muiden seuraan yhtä hanakasti.

Ap.

Vierailija
17/21 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
18/21 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä ihan oikeasti haluat niiden huomionosoitusten loppuvan niin kerro miehellesi tuosta niin hän voi mennä tekemään selväksi sille työkaverille että lähentely loppuu tähän.

Vierailija
19/21 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä ihan oikeasti haluat niiden huomionosoitusten loppuvan niin kerro miehellesi tuosta niin hän voi mennä tekemään selväksi sille työkaverille että lähentely loppuu tähän.

Siis painokkaasti tämän kertomalla......ei nyrkeillä sentään.

Vierailija
20/21 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, kyllä liian innokkaan työkaverin saa aisoihin jos on halua...