Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kiinnostunut. Onko hän näistä elekielleistä päätellen minusta?

Vierailija
23.11.2016 |

Katsoo minua usein jutellessaan. Siis kun istumme ryhmässä niin hänen katse kohdistuu minuun suurimmaksi osaksi. Kuin tahtoisi kertoa juuri minulle asioitaan vaikka muitakin kuulijoita on paikalla.
Kuuntelee minua kun juttelen toisille ja saattaa liittyä ja kysellä keskusteluni aiheisiin liittyen. Tai jos nauran toisten jutuille niin tulee mukaan juttelemaan ja vitsailemaan.

Haluaa saada minut hyvälle tuulelle.
Naurattaa, auttaa ja hymyilee paljon.
On kiinnostunut mitä asiaa minulla on ja auttaa heti kun pyydän.

Huomioi muutenkin. Sekä hipaisee ohi mennessään selkääni tms.
Lipaisee välillä huuliaan katsoessaan minua ja muutenkin flirttailee paljon.

Ei kuitenkaan laittele viestejä tai soittele. Käytös hämmentää kun olemme fyysisesti samassa tilassa.
Muuten ei mitään ja tätä on jatkunut pitkään.
Välillä kylmempiä kausia ja toisinaan tahtoo huomioni jatkuvasti.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/13 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoo minua usein jutellessaan. Siis kun istumme ryhmässä niin hänen katse kohdistuu minuun suurimmaksi osaksi. Kuin tahtoisi kertoa juuri minulle asioitaan vaikka muitakin kuulijoita on paikalla.

Kuuntelee minua kun juttelen toisille ja saattaa liittyä ja kysellä keskusteluni aiheisiin liittyen. Tai jos nauran toisten jutuille niin tulee mukaan juttelemaan ja vitsailemaan.

Haluaa saada minut hyvälle tuulelle.

Naurattaa, auttaa ja hymyilee paljon.

On kiinnostunut mitä asiaa minulla on ja auttaa heti kun pyydän.

Huomioi muutenkin. Sekä hipaisee ohi mennessään selkääni tms.

Lipaisee välillä huuliaan katsoessaan minua ja muutenkin flirttailee paljon.

Ei kuitenkaan laittele viestejä tai soittele. Käytös hämmentää kun olemme fyysisesti samassa tilassa.

Muuten ei mitään ja tätä on jatkunut pitkään.

Välillä kylmempiä kausia ja toisinaan tahtoo huomioni jatkuvasti.

Mä olen ihastunut miespuoliseen työkaveriini ja käyttäydyn juuri noin. Ja kyllä, tunnen että haluaisin kertoa juuri hänelle kaikki asiani.. meillä on ollut niin kivoja keskusteluja. Ja haluaisin vain mennä kerälle hänen kainaloonsa.. mies on kuitenkin varattu ja olen luullut olevani ammattimainen, enkä todellakaan lääpi tai mitään. Ja itsekin olin varattu, en kehtaa kertoa eronneeni ettei mies käsitä väärin. Jokin hänessä vain vetoaa enkä tuo käytös mitä kuvailet on ainakin multa sellaista todella pidäteltyä kun koitan olla mahdollisimman cooli. Mutta kun tulen aina vaan niin hyvälle mielelle kun näen hänet ja hän saa minut nauramaan, on usein lohdullinen, on turvallinen.. huokailen vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muuten mieleen kun puhuin puhelimessa kerran ystävälleni ja kerroin rakastavani häntä puhelun aikana.

Hän havahtui ja kyseli, että olenko suhteessa ja ettei usko, että puhuin ystävälleni ja naureskeli.

Vielä kuukausia myöhemmin tarttui tuohon ja muistaa puhelun vaikka en siis seurustele tai saatika ole hänen kuullen muuten kertonut rakastavani ketään jutellessani.

Muutenkin muistaa asioita jutuistani joilla ei ole mitään väliä muille.

Yksi asia muiden joukossa joka pisti myös ihmettelemään :D

Ap

Vierailija
4/13 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla tai sitten ei ole ehkä kannattaa vaan kysyä

Vierailija
5/13 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni nainen tunteista kertoessaan on itsenäinen ja rohkea. Jos mies tekee saman, hän on pervo stalkkeri ja ahdistelija.

Vierailija
6/13 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni nainen tunteista kertoessaan on itsenäinen ja rohkea. Jos mies tekee saman, hän on pervo stalkkeri ja ahdistelija.

Häh?

Vierailija
7/13 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
8/13 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
9/13 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kiinnostuneelta tekstin perusteella

Vierailija
10/13 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoon korjaus. Elekielistä* :D

Ap

Vierailija
11/13 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On selvästi kiinnostunut. Mutta liian ujo tai muuten vaan saamaton aloitteen teossa. Näitä tapauksia kyllä riittää pilvin pimein, etenkin täällä Suomessa xD

Vierailija
12/13 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika näyttää onko niin kiinnostunut, että haluaa jotain muuta kun flirttiä.

"Kylmät kaudet" ei hyvältä kuulosta.

Vierailija
13/13 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako riski ja nolata itsensä jos toinen osapuoli ei osaa tulla yhtään vastaan, vai jättääkö leikin sikseen ja etsii jonkun muun joka edes osoittaa olevansa kiinnostunut?Jälkimmäinen vaihtoehto voittaa, se on vain ajan kysymys jos et itse halua tehdä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi