Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun tunteilla ei enää huijarit saa leikkiä. Se on loppu nyt. Se on loppu nyt. Perkeleen Perkele. Kirveellä lyön otsikkoon jokaista joka minun tunteilla vielä leikkii.

Perkele kun vituttaa Saatana.
23.11.2016 |

Minulle riittää jo se kun kaikki joihin luotan paljastuvat huijareiksi, jotka valehtelevat minulle suun ja silmät täyteen kaikkea turhaa paskaa. Esimerkiksi että eivät muka kerro minun luottamuksella kertomia asioita eteenpäin mutta heti kun lähden niin pistetään merkit päälle että nyt on tiedossa taas kaikkia jänniä juttuja ja lähdetään kuin pyssyn suusta kertomaan niitä pitkin kyliä niin että niillä reissuilla menee päiväkausia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa pikku vinkkinä, väkivalta ei ole ratkaisu :-) Muuten ihan hauska

Vierailija
2/6 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVVK

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit-Helena?

Vierailija
4/6 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lyöt kirveellä otsikkoon? Jos joku lähettää ilkeän viestin, niin tulostatko sen ja pamautat kirveellä otsikon kohtaa?

Vierailija
5/6 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lyöt kirveellä otsikkoon? Jos joku lähettää ilkeän viestin, niin tulostatko sen ja pamautat kirveellä otsikon kohtaa?

Lyön otsaan kirveellä jokaista, joka minulle vittuilee. Sinuakin löisin, jos tietäisin, että kuka olet.

Vierailija
6/6 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noin elämä sujuu, minulla on kokemus miehistä, että mies ei pysty niin pientä lupausta tekemään, etteikö mies sen rikkoisi. Ja taas paha mieli, kun luotin taas kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi