Perustelen miksi vihreät ovat jopa vaarallisia ja älyllisesti epärehtejä haihattelijoita.
" no jos nyt on pari vessaraiskausta vuodessa niin ainahan niitä vessaraiskauksiakin on "- unisex vessat vaan !
" kerranko joku setä odottelee tyttöä vessassa, laittakaa vaan tytöt rohkeasti asialleen kaikkialla "!
Vihreä käy jumbojetillä hakemassa oppia ulkomailta miten vahtia mummojen saunoja jotta luontomme pelastuu.
Vihreä marmattaa isipapan maasturin tai jopa jaguaarin ratista luonnontilaa.
Vihreä suojelee luontoamme Nato firefighterillä se kun niin antaa turvallisuutta vihreälle linnustolle ja suojaa ilmastoa . Puhumattakaan muista paukuista.
Vihreä voi olla feodaaliuskova katolinen jossa on erehtymätön ihminen höntä komentamassa vihreämmäksi.
Kommentit (20)
Järkiperusteita, nostan foliohattuani sinulle!
Laittakaapa vihreitten edustajiemme kaikki matkat nippuun ja Natoharjoitukset luonnossamme laskekaa montako saunaa mummo ja pappa niillä hiilijalanjälillä lämmittäisi ja kuinkas pitkään?
Miten voi olla ihminen noin typerä että menee lävitse tuo aivopesu joka vie silmät ihmisiltä.
Tuo liike pitäisi kutistaa Suomessa sinne minne kuuluukin.
Minä ihmettelen kauanko sinä jaksat vaahdota vihreistä ja vessasta odottelevistä sedistä? Mutta eipä siinä, ihan viihdyttäväähän tuo on, jatka vaan. ;)
Tuosta unohtui illuminati ja jesuiitat.
Ap on selvästi psykoosissa. Kukaan mielenterveydeltään terve ihminen ei kirjoittele tuolla tavalla.
Kun tämäkin Linkola perkele sentään jeesusti miten on liikaa populaatiota jotta vähentää pitäisi niin
Kysyin Pentiltä että elääkö niinkuin opettaa?
- Joo!
No oletko harkinnut aloittaa esimerkillisesti muutoksen itsestäsi? ( viitaten omaan saarnaansa siitä miten on elettävä kui opettaa)
Hiljaista . Hipihiljaista.
On siinä meillä jeesus ja idoli, tottakai se populanvähennys pitää aloittaa sitten provoamalla auvisia vissiin ... jotku muut saa lähteä ennenkuin Pentti?
Millainen on "älyllisesti epärehti"? :D
Teitä vihreitä ei edes olisi ellei miljoonat linkolat olisi ennen teitä kalastaneet ja hiljaisesti muokanneet tästä maasta sellaista kuin tämä juuri nyt on!
Että te kehtaatte roikottaa noita jeesustajia naamojemme edessä kun tämä maa otti leipänsä paljon kovemmallakin ja käyttää tuota tuollaista populanvähentäjä jeesustajaa vielä siihen että täällä olisi pian joku Nato taas populaa vähentämässä.
JOs teissä on ruotsinkielisiä niin katsokaa tilastot viime sotien sotilaskarkuruuksista
Yllätys SUURIN OSA OLI RUOTSINKIELISIÄ:)! Ja nyt ollaan niin Natokiimassa että !
Ei ole ap vielä huomannut, että demokratia toimii.
Hallituksessa on taivuttu kansan kykypuolueen vaatimuksiin, eli väitteet lepakoiden räjähdyksistä tutkitaan eli voiko tuulivoima tuollaista aiheuttaa.
Olisi yksi keino vähentää Naton lisäksi populaa jos jokainen vihreä vaan eläisi itse kuten opettaisi:)! Olisi populaa vähempi.
Sitä poliittista rohkeutta odotellessa tässä. Ja jos ei rohkeus riitä niin antaisitteko toisten edes elää? Kyllä me tuommosta uhoa ymmärrämme mutta jumalauta niin ymmärrämme myös ettei asioita voida
TOISIA UHRAAMALLA hoitaa sentään! Mikä te olette toisilta vaatimaan asioita joita ette itsekään ole valmiita noudattamaan?
Jämpti on näin. Suomalaiset ovat aina eläneet juurevasti tästä maasta teillekin leipää tehden ja hirmuisen iso ja kunnioitettava jälleenrakennusvaihekin isolla ja kovalla työllä tehtynä. Että olisi hyvä olla ja sitten nämä näppylänaamat sieltä yltäkyllästään nousevat narsistisuuttaan tälle kansalle ohjeitaan jakelemaan miten siellä maalla pitää oikein elää ja pärjätä.
Minä haluan nähdä nämä Natosta intoilevat erityisherkät siellä poterossa ottamassa itse vihollisen tulta vastaan!
Muuttuisiko siellä ajatus sotimisen romantiikasta edes pikkasen?
Olisi Itäraja viimeksikin jäänyt vihreiltä erityisherkiltä puolustamatta! Hyvä se on perkele nyt viisastella ja viedä sekin puolustusasema paikallisilta ruotsinkieliselle alueelle ainakin kun ko herrat olivat rintamakarkureina numero uunoja. Menkää nyt jo Ruotsiin vihreät niin ei tarvii tätä seuraavaa sotavaihetta käydä takianne lävitse!
Sopikaa populanvähentämisestä keskenänne niitten ruotsalaisten kanssa.
Jatka hyvä ihminen! Oot hauskempi ku Bukowski.
Onks Linkolan Pena tyhjentänyt sun katiskan, vai onko sun perintömettäs myyty Luonnonperintösäätiölle? Vai onko se peräti kieltänyt sua kivittämästä pikkulintuja?
Tässä on yksi vihreä, joka on väsynyt kaikkeen. Tuollainen kuvailemasi elämäntapa ei kuvasta minua, eikä kyllä yhtään tuntemaani vihreää ihmistä.
Vihreä puolue on kyllä aika lailla ajamassa itseään alas lyhytnäköisellä ja puusilmäisellä suhtautumisella moniin asioihin, mutta minä itse en näe siinä mitään syytä iloon. Olen kuitenkin aina ollut vihreiden kannattaja luonnon hyvinvoinnin ja oikeudenmukaisuuden takia, enkä haluaisi asua missään oikeistolaisparatiisissa missä kummallakaan ei ole mitään arvoa.
Väsyttää, harmittaa ja itkettää tämä nykymaailman tilanne. Pelkkää vihaa ja epäolennaisuuksiin tarttumista joka suunnasta - kyllä, joka suunnasta. Ei luonto eikä sen enempää maailman vähäosaisetkaan todellakaan kiitä siitä, että ihmiset moraalisessa ylemmyydentunnossa viettävät päivänsä kinastellen asioiden vierestä ja haukkuen ihmisiä maanrakoon väärin valittujen sanamuotojen tai täysien väärinkäsitysten vuoksi, samalla kun isompia muutoksia tapahtuu joihin ei edes tartuta.
Löytäisiköhän jostain galaksista ikioman planeetan, jossa voisi elää rauhassa.
Se on vissiin työmiehen perjantaipullo auennut vähän turhan aikaisin. Kovasti keulii, mutta jatka vaan pappa niin saadaan hupia tähänkin iltaan.
Nyt kerrot kuka se vihreä jesuiitta on!
Vierailija kirjoitti:
Ap on selvästi psykoosissa. Kukaan mielenterveydeltään terve ihminen ei kirjoittele tuolla tavalla.
Samaa mieltä. Kanye Westkinkin ulosanti oli ymmärrettävämpää.
Myöhäisheränneitä. Tehneet virheitä mutta voimaantuneet muita ylemmäksi kostamaan.
En tunne yhtään vihreätä joka ei matkusta juuri noin ja sitten marmata muille vahdaten miten tulisi elää.
Kyllä vituttaa tämä haihattelu ja jalat irti maasta puolue täällä ainakin kuin pikku oravaa.
Tuota paskaa ei jaksa kyllä älykäs ihminen kuunnella viittäkään minuuttia.