Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Supistuksia ja vasta rv 31?!

Vierailija
23.11.2016 |

Tällä hetkellä rv 31+1 ja tämän illan ajan ollut toistuvia, kummallisia tuntemuksia vatsalla. Ihan kuin tekisin vatsalihasliikkeitä, siis sellainen inhottava jännittynyt tunne koko vatsan alueella. Ei kuitenkaan satu kovasti, tuntuu vain epämiellyttävältä.
Harkkasupistukset on mulla aiemmin tuntunut vain vatsan kovettumisena, joten tämä on uutta. Näitten aikana vatsa ei kovetu ja vauva kyllä liikkuu vielä, mutta alkaa jo huolestuttamaan...En ole kellottanut näitä, mutta toistuvat suunnilleen 5-10min välein ja kestävät varmaan reilun minuutin. Onko kellään kokemuksia tälläisestä tai neuvoa mitä tehdä? En synnärillekään viitsisi ruveta soittelemaan, jos nämä eivät edes ole supistuksia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos noi ei supistuksia, niin mitä sitten?

T: keskosen äiti

2/7 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä soittaisin, ihan varmuuden vuoksi.

Tiedä vaikka olisi tarve alkaa kypsyttämään sikiön keuhkoja. En halua pelotella mutta parempi mun mielestä pelata varman päälle.

Onnea loppuraskauteen ja toivottavasti noi ovat vain jotain harjoitussupistuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos noi ei supistuksia, niin mitä sitten?

T: keskosen äiti

Ajattelisin että oikeat supistukset sattuisivat enemmän? En oikein tiedä..

Vierailija
4/7 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/7 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmessa raskaudessa todella paljon supistuksista rv20 eteenpäin. 2 viimeisessä saattoi iltaisin tulla muutaman tunnin ajan 15min välein. Loppuraskautta kohden enemmän ja enemmän riippumatta siitä liikuinko vai istuinko. Kaikki syntyivät 2 viikkoa ennen la ja kaksi viimeistä synnytystä kesti alle 2h kaikkineen. Viimeisessä synnytyksessä tuli kivuliaita supistuksia alle 10kpl ennen ponnistusvaihetta. Kohtu treenaa jo tuossa vaiheessa. Kysy seuraavalla kerralla neuvolassa, että tsekkaavat kohdunsuun tilanteen varalta.

Vierailija
6/7 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmessa raskaudessa todella paljon supistuksista rv20 eteenpäin. 2 viimeisessä saattoi iltaisin tulla muutaman tunnin ajan 15min välein. Loppuraskautta kohden enemmän ja enemmän riippumatta siitä liikuinko vai istuinko. Kaikki syntyivät 2 viikkoa ennen la ja kaksi viimeistä synnytystä kesti alle 2h kaikkineen. Viimeisessä synnytyksessä tuli kivuliaita supistuksia alle 10kpl ennen ponnistusvaihetta. Kohtu treenaa jo tuossa vaiheessa. Kysy seuraavalla kerralla neuvolassa, että tsekkaavat kohdunsuun tilanteen varalta.

Tämä huojensi kyllä, jospa mullakin nämä olis vaan treenisuppareita. Kiitos!

Vierailija
7/7 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse jäisi kotiin ihmettemään. Vähintään soittaisin synnärille. En oikein ymmärrä, mikset viitsi soittaa. Mitä menetät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi