Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestäisittekö naiset täysjärkisinä, jos joutuisitte elämään koko elämänne ilman toisen ihmisen kosketusta ja lämpöä?

Vierailija
23.11.2016 |

Kuitenkin vaaditte sitä kilttimiehiltä. Ei ihme, että moni kiltti mies sairastyy mielenterveys ongelmiin :(

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis munaa.

Vierailija
2/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo elänyt kohta 5 vuotta ja aion elää vastakin. En kaipaa kosketusta, en ole koskaan ollut erityisesti lähentelevää tyyppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sitä on noin menty yli kymmenen vuotta. Ei ongelmia.

Vierailija
4/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kukaan oikea mies sanoo itseään kilttimieheksi.

Ap on siis nainen joka kantaa huolta miehistä.

Vierailija
5/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kilttimiehet haluavat vain seksiä kuten sinä jaksat muistuttaa.Se kun ei mulle riitä ni olen mielummin ylsin kuin jonkun ruikuttajan panopatjana

Vierailija
6/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta koira tai kissa, silittele niitä. Niin yksinäiset naisetkin voivat tehdä. Koiran ulkoilutus on myös hyvä keino päästä juttusille muiden taluttajien kanssa. Ennen kaikkea, tee jotain. Kenenkään velvollisuus ei ole parantaa elämääsi puolestasi.

Lämmöllä, kiltin miehen vaimo.

Vierailija
7/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisen ihmisen kosketuksella ja lämmöllä tarkoitetaan seksiä, niin hyvinhän tässä on elämä mennyt tähänkin asti enkä näe mitään syytä, miksen menisi jatkossakin. Jos taas tarkoitetaan todellakin kosketusta ja lämpöä, niin en osaa sanoa, miten minuun olisi vaikuttanut, jos olisin elänyt lapsuuteni perheessä, jossa vanhemmat eivät koskaan olisi ottaneet syliin, halanneet jne. 

Vierailija
8/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kilttimies on sentään lapsena saanut lämpöä ja silitystä sekä hellää huolenpitoa.

Minä olen saanut, katsotaan mihin se riittää. Nyt olen 45v ja ihan järjissäni.

Vierailija
9/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo elänyt kohta 5 vuotta ja aion elää vastakin. En kaipaa kosketusta, en ole koskaan ollut erityisesti lähentelevää tyyppiä.

Moni kiltti mies kaipaa hellyyttä, siinä missä naisetkin.

Vierailija
10/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan niin, mutta minä en kaipaa.

Vierailija
11/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se haittaa. Sattuu jopa fyysisesti.

Mutta kuka tahansa ei kelpaa. Pitäisi olla ihminen jota rakastaa, muttei sellaista ole tullut vastaan.

Jos joku tuntematon edes halaa, niin se lähinnä ällöttää. Jopa kaverien liika läheisyys joskus ahdistaa.

Koskettaja ei voi olla kuka tahansa. Mielummin on ilman, kuin ahdistuu.

Vierailija
12/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies, miksi et halaa isää, äitiä, siskoa, veljeä, kaveria, mummoa? 

Vierailija
13/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut kotoa 19-vuotiaana, asunut pari vuotta sisareni kanssa ja muuttanut asumaan yksin 21-vuotiaana.

Seurustelin kerran 24-vuotiaana miehen kanssa, joka ei välittänyt seksistä ja hänellä oli kiusallinen äitikompleksi.

Olen siitä lähtien elänyt yksin ihan täysjärkisenä ja tasapainoisena jo useita vuosia. Suosittelen!

PS Kaksi sanaa: kiltti mies.

Vierailija
14/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies ilmeisesti sairastaa perinnöllistä häiriötä, jossa häneltä puuttuu immuunipuolustus, hän siis elää hermeettisesti suljetussa kuplassa.

Vierailija
15/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta jo yksin eikä haittaa yhtään.

Vierailija
16/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saan ihan tarpeeksi hellyyttä ja kosketusta kissoiltani. Miehiltä en niitä kaipaa.

Ystävieni - sekä miesten että naisten - kanssa jaan ajatukseni, iloni ja suruni.

Vierailija
17/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis vuotta ollut jo ilman suhteita ja kosketusta, ihan omasta valinnasta. Ei tunnu missään ja näin aion jatkaa! Siksi ei riitäkään mitään ymmärrystä asiasta uliseville, normaali tilanne!

Vierailija
18/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elänyt 34 vuotta ilman kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen (en omasta tahdostani). Eihän tämä aina kivaa ole mutta elämä kokonaisuutena on kuitenkin selvästi plussan puolella.

Vierailija
19/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

#uliuli

Vierailija
20/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi elämään. Nyt ollut sinkku neljä viikkoa, ja tuntuu että elämä on ihan hirveää. Haluan niin paljon seksiä ja menisi halitkin. Mutta seksikin auttaisi. En vaan viitsi lähteä sitä mistään hakemaan, kun en luota tuntemattomiin. Eikä oo aika vielä uudelle suhteellekaan.. En käsitä ihmisiä jotka voi elää saman katon alla puolison kanssa ja eivät halua seksiä. Miksi kieltäytyä nautinnosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän