Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestäisittekö naiset täysjärkisinä, jos joutuisitte elämään koko elämänne ilman toisen ihmisen kosketusta ja lämpöä?

Vierailija
23.11.2016 |

Kuitenkin vaaditte sitä kilttimiehiltä. Ei ihme, että moni kiltti mies sairastyy mielenterveys ongelmiin :(

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan. Olin 20 v naimisissa ja ero tuli yllättäen. Eron jälkeen olin pari vuotta sinkkuna, en ole mikään yhden illan juttujen harrastaja, ja vaikeinta oli toisen ihmisen ihon puute.

N48

Vierailija
22/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nyt ei taitane ymmärtää, mitä kilttimies tarkoittaa... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisilta kannata kysellä tämmöisiä kun ne ei kaipaa läheisyyttä samalla tavalla kuin kiltit miehet.

Vierailija
24/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku nyt ei taitane ymmärtää, mitä kilttimies tarkoittaa... 

Pilluhan sillä mielessä on, mutta hypätköön nyt ensin. Nykäsen Masaa mukaellen.

Vierailija
25/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana 15 yksinäistä vuotta ja hengissä vielä.. kyllä kaipaan kosketusta ihan hirveästi mutta minkäs teet..

N44

Vierailija
26/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ovat elämänkumppaneitani. Ihanan pörröisiä ja lämpimiä. Paljon parempia kuin lajitoverini. Ehkä se on tottumiskysymys. Olen aina vältellyt miehiä ja tuntuisi lähinnä ahdistavalta esim. halata jotain toista ihmistä. Ehkä liittyy aspergeriin.

Vierailija
27/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että kukaan oikea mies sanoo itseään kilttimieheksi.

Ap on siis nainen joka kantaa huolta miehistä.

Mistä alapeukut? Tunteeko joku muka ulisevan miehen joka kutsuu itseään kilttimieheksi? Käsi ylös.

Vierailija
28/31 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimies, miksi et halaa isää, äitiä, siskoa, veljeä, kaveria, mummoa? 

Kilttimies, vastaa nyt!

Vierailija
29/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei riitä pelkkä seksi. Sitä on ihan kiitettävästi tässä liitossa mutta läheisyyttä ei sängyn ulkopuolella. Mies ei itse kaipaa sellaista eikä ymmärrä miksi mua pitäisi halata joka päivä! Itse tulen sairaaksi ilman läheisyyttä!

Onneksi on rakas ystävä joka on samassa tilanteessa. Usein vain köllimme sylikkäin ja silittelemme toisiamme. Siitä saa ihanasti voimaa ja tuntee olevansa elossa!

Vierailija
30/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut miehistä tarpeeksi, heidän "kosketuksestaan" ja "lämmöstään", joten pysyn kaukana passattavista ja vonkaavista ääliöista. En kaipaa. 

Vierailija
31/31 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon naimisissa ja silti läheisyys puuttuu. Asiasta on keskusteltu, mutta mies ei kuulemma "ole sellainen, että tykkää halailusta ym." eikä ole tottunut siihen esim. lapsenakaan. Nukutaan kyllä samassa sängyssä, mutta joskus ihan sattuu, kun kaipaisi halausta ja läheisyyttä. Joo, sitten on tietysti satunnaisesti seksiä, silloin mies on hetken lähellä. Tai jos olen ihan täysin hajalla (läheisen kuolema tms.) ja haluaa lohduttaa. Monesti oon miettinyt, miten kauan tätä kestän. Muuten kaikki on ihan ok, ei riitelyä tms. ja en halua hajoittaa lapselta perhettä. Tai ehkä tästä suhteesta puuttuu vaan se joku tietty kipinä ja intohimo, toiselta osapuolelta.. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän