Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheelliset miehet, jotka avautuvat elämästään lapsettomille naisille

Vierailija
23.11.2016 |

Onko joku muu lapseton nainen huomannut, että perheelliset miehet, kaverit tai tuntemattomat, avautuvat mielellään siitä, mikä kaikkea heidän lapsiperhearjessaan on pielessä? Mistään vonkaamisesta ei ole kyse, vaan ilmeisesti lapsettomalle kehtaa sitten rehellisemmin puhua myös niistä huonoista puolista, esimerkiksi vaimon muuttumisesta pelkäksi äidiksi. Äidithän pitävät lähtökohtaisesti toistensa puolta, ja miespuolisten kavereiden silmissä ei halua näyttäytyä tossukkana.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vonkaamista, mutta noilta kyllä saa seksiä ihan pyytämällä. Joskus tulee hyödynnettyä.

Vierailija
2/9 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän sitä kyllä vonkaamisena. Tai sen pohjustuksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän sitä kyllä vonkaamisena. Tai sen pohjustuksena.

Samoin.

Vierailija
4/9 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen nuori parikymppinen hoikka ja nätti nainen ja saan aina kuunnella miesten parisuhdeongelmia. Vaimo pihtaa ja nalkuttaa blaa blaa blaa.

Vierailija
5/9 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen onneksi hänen itsensä toteuttama vonkaaminen on vaimon mukaan sinun, viettelevän Eevan syytä. Ei siis huolta, miehet saavat jatkossakin naida kaikkea ilman vastuuta. Myös lapsia.

Vierailija
6/9 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton nainen jaksaa ymmärtää kapakassa kaljanhuuruisia iltoja viettävää isäressukkaa, jonka vaimo on kamala nalkuttava ämmä, joka omii lapset ja väheksyy miehen tapaa tehdä kotitöitä. Niinpä mies ei muuta voi, kuin vetäytyä perhe-elämästä viihdeteknologia tai alkoholin seuraan.

Ihanaa, jos ymmärtävä nainen halaa lohdutukseksi tai tarjoaa säälipillua.

Keneenkään perheelliseenhän ei nämä sadut uppoa ja perheelliset tekee ikäviä kysymyksiä miehen osuudesta perhehelvettiin.

Vierailija
7/9 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa miten naiset eivät ymmärrä että perhe-elämä ilman miestä toimii paljon paremmin. Miehet ovat seksikeskeisiä. Jos naiset lopettaisivat naisten lortottelun ja antaisivat vain miesten painaa vapaina kaikkia naisia niin olisimme lähempänä totuutta. Nainen voisi keskittyä lapsiin ja mies ikisiementämiseen.

Vierailija
8/9 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen onneksi hänen itsensä toteuttama vonkaaminen on vaimon mukaan sinun, viettelevän Eevan syytä. Ei siis huolta, miehet saavat jatkossakin naida kaikkea ilman vastuuta. Myös lapsia.

Ai siksi, että se on vaimojen mukaan ok?

Vierailija
9/9 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohdannut tätä nuoresta asti ja nyt kun olen kolmenkympin paremmalla puolella niin kohtaan vielä enemmän. Mulla on kiltit kasvot ja monet sanoo että on helppo tulla juttelemaan. Eikä siinä mitään, mä tykkäänkin kuunnella ihmisten avautumisia, jos niihin ei liity varatuilta tulevaa vonkausta.

Olen kyllä kuullut aika aidonoloisiakin tarinoita, missä sympatiat on olleet miehen puolella. Ja sitten myös niitä, joissa mies yrittää esittää että kaikki ongelmat on muissa perheenjäsenissä ja toivoo, että ne ratkeavat sillä välin kun hän juo kaljaa lähikuppilassa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi