Bloggari Eevi Teittinen
Onko täällä muita seuraajia? Mitä mieltä olette?
Olen itse seuraillut blogia aina silloin tällöin, viime aikoina en juuri ole ehtinyt. Tänään kävin lukemassa muutamia uusimpia postauksia ja jotenkin blogi ei enää inspiroi millään tavalla, lähinnä ärsyttää jotenkin, mutten yhtään tiedä miksi!
Kommentit (17)
Musta Eevin postaukset on nykyään liian pohdiskelevia ja vakavia. Tai siis jotenkin aina on tosi syvällinen aihe. Ei aina jaksa lukee niin syvällisiä ajatuksia elämästä yms. ett nykyään ei oo sellaisia kevyempiä "mitä kuuluu/mitä tein tänää/ ostin tätä" postauksia vaan kaikissa on sellainen vakavampi teema/aihe. Raskasta luettavaa! Eevi on musta tosi hyvä kirjoittaa ja positiivinen ja inspiroiva persoona! Ja sen takia itseänikin harmittaa, että en jaksa enää lukea hänen blogia. Jotenkin vaan kun luke niitä postauksia, alkaa omakin elämä ahdistaa haha. Ett just kaipaisi sellaisia kevyempiä postauksia useammin ja enemmän! Vaikka toki arvostan sitä että Eevi selvästi panostaa blogiin ja jakaa ajatuksiaan avoimesti, ja yleensä blogeissa ongelma on just päinvastainen... Mutta joo... tasapainoa kevyempien ja vakavien postausten välille.
Woman26 kirjoitti:
Musta Eevin postaukset on nykyään liian pohdiskelevia ja vakavia. Tai siis jotenkin aina on tosi syvällinen aihe. Ei aina jaksa lukee niin syvällisiä ajatuksia elämästä yms. ett nykyään ei oo sellaisia kevyempiä "mitä kuuluu/mitä tein tänää/ ostin tätä" postauksia vaan kaikissa on sellainen vakavampi teema/aihe. Raskasta luettavaa! Eevi on musta tosi hyvä kirjoittaa ja positiivinen ja inspiroiva persoona! Ja sen takia itseänikin harmittaa, että en jaksa enää lukea hänen blogia. Jotenkin vaan kun luke niitä postauksia, alkaa omakin elämä ahdistaa haha. Ett just kaipaisi sellaisia kevyempiä postauksia useammin ja enemmän! Vaikka toki arvostan sitä että Eevi selvästi panostaa blogiin ja jakaa ajatuksiaan avoimesti, ja yleensä blogeissa ongelma on just päinvastainen... Mutta joo... tasapainoa kevyempien ja vakavien postausten välille.
Minua taas häiritsee kun postausten aiheissa on selkeästi tarkoitus pohtia asiaa syvällisesti, mutta itse teksti ei oikeastaa mene mihinkään.
Onko tuo aivan täysin grammalleen pelkän salaatin syönti sittenkin tuossa pisteessä vaan huonoksi kun tulee nuin ryppyinen akka? Ei oo mun mielestä enää sellainen nuorekas.
Minusta vaikuttaa tosi fiksoituneelle syömisiin ja kroppaan. Kaikki ne syväluotaavat lässytyspostaukset tuntuu vain selittelyltä, ikäänkuin olisi niin balanssissa itsensä kanssa vaikka selvästi on uponnut tuohon fitness-suohon kaulaansa myöten. Suurin osa ystävistäkin samaa pakkomielteistä sakkia (esim Eveliina Tistelgren joka suorastaan neuroottisesti yrittää olla MM-tason huippu-urheilija). Noista tytöistä tulee mulle aina semmonen olo, että huhhuh hankkisitte jotain muutakin sisältöä elämäänne kuin oma ulkonäkö ja fitnesstouhut. Hyvin häiriöiselle vaikuttaa kaikki.
Thaimaahankin lähdettiin treenaamaan ja syömään jonkun dieetin mukaisesti. Eikö joskus tekis hyvää vaan elää ja olla hetki ajattelematta ravintoarvoja ja lähintä kuntosalia? Katse omasta navasta ylös vaikka yhteiskunnallisiin asioihin ja johonkin pikkusen tärkeämpään.
Vierailija kirjoitti:
Woman26 kirjoitti:
Minua taas häiritsee kun postausten aiheissa on selkeästi tarkoitus pohtia asiaa syvällisesti, mutta itse teksti ei oikeastaa mene mihinkään.
Sama fiilis jäänyt. Olevinaan syvällistä, mutta oikeasti on tosi itsekeskeistä ja raskasta tekstiä. Eevi yrittää varmaan ottaa mallia ystävänsä Eevskun blogista, jossa on aina ollut tuollaisia pitkiä ja pohdiskelevia postauksia. Eevsku onnistuu ehkä hiukan paremmin, mutta en jaksa enää hänenkään blogiaan lukea. Jotenkin tuo loputon oman navan ympärillä pyöriminen on luotaantyöntävää. Ymmärrän että urheilijan/fitness-kisaajan pitääkin olla itsekeskeinen, mutta en vain jaksa kerrasta toiseen lukea samoja minäminäminä-pohdintoja.
Blogi on kauhean muovinen mielestäi, vaikka postauksien aiheet ovat olevinaan syvällisiä. Kuten edellämainituissa kommenteissa jo todettiinkin, blogissa puhutut asiat ovat jotenkin kauhan ympäripyöreitä enkä saa itsekään oikein mistään kiinni. Toisekseen joka toinen postaus tuntuu alkavan *yhteystyössä xxx kanssa. Lisäksi kuvat ovat liian siloiteltuja, vai olenko vain ainoa joka toivoisi näkevänsä kuvien kautta muutakin kuin tarkkaan harkittuja kokonaisuuksia? Tähän yhdistettynä vielä ne samankaltaiset hymyilykuvat ja ikuinen "juu, itkin hetken mutta sitten nousin voittajana takaisin"-puheet joskus jopa ärsyttävät, joskus on ihan ok olla heikko ja tuoda esiin niitä huonojakin päiviä. On kauhean vaikea samaistua ihmiseen joka on kauhean muovinen.
Onko tämä se bloggaaja jonka mielestä tuomarit olivat väärässä? En ole seurannut, mutta muistelisin että oli juuri tämä nainen ja mielestäni ei kyllä todellakaan ollut niin hyvässä kunnossa, että olisi ansainnut voiton.
On nykyään niin tyhjänpäiväinen blogi. Joskus alkuaikoina oli ihan mielenkiintoistakin luettavaa, mutta kovin usein nää fitness aiheiset blogit menee tohon samaan tilaan, eli jutut on ympäripyöreitä eikä oikeestaan ole enää mitään sanottavaa. Sama juttu kävi Venla Savikujan kanssa.
Seuraan eeviä ja eevsku snapchatissa ja mua on alkanu risoa niin moni asia. Lähdetään lomalle mutta ei höllätä yhtään, aamupalallaki on saatava se rasvattomana paistettu valkuaismunakas. Treeniä treeniä.
Ainiin ja ihan tosta munakkaasta tuli mieleen, että mitä helvettiä he tekevät täällä Suomessakin ollessaan niille keltuaisille? Heittävät pois? Hirveetä tuhlausta.
Aivan perssssssseeessstä koko tyrkky.
Mitä tapahtui eeville ja eevskulle? Eivät ole missään tekemisissä olleet enää moneen kuukauteen..
Eevi heitti Eevskun pois kommuunista ..Syytä en tiedä ..kateus??
Musta ihan butterface. Näyttää jotenkin transumaiselta.
onko tämä se joka pääsi lööppeihin kun listasi instagramissa mitä kaikkea naisen "huoltojoukoissa" pitää tehdä, eli kaikilla on oltava tekokynnet, tekoripset, tekotukka, karvanpoisto, jne.
Eevillä on keltainen aine noussut päähän.
Ja muutenkin nämä fitness- ja lifestyleblogit ovat tulleet tiensä päähän.Samaa paskaa vuodesta toiseen eri paketissa, hohhoijaa.